Katronics.de betrouwbaar???

Gestart door Frosties, mei 6, 2003, 10:35:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frosties

Hallo,

Ik heb eindelijk besloten welke receiver ik wil gaan halen  :D :D :D(onkyo tx-sr600e).
Nu heb ik hem heel goedkoop bij www.katronics.de zien staan.
Heeft er iemand ervaring met ze ?????? Het probleem is dus dat ik alleen vooruit kan betalen :( :( :(.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar heb nog niets ontvangen (1 dag)

Heel graag jullie reacties,

Martin_G

Hoi,

Ik wil dezelfde speler bij dezelfde winkel :)
Ik had ze ook gemailed en had wel een mailtje terug gehad. Geef ze wat meer de tijd dan 1 dag.
Ze lijken me betrouwbaar. Verzendkosten zijn slechts 20 euro. Zou wel even navragen of je europese garantie hebt want ze zitten in het oosten van Duitsland.
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

tan1415

http://www.ciao.de/Elektronik_110533_3

duitse site waar iedereen hun mening geven over webwinkels...best handig.

Frosties

Bedankt voor de reacties!!

Ik heb gisteren dus een mailtje van ze ontvangen. Verzendkosten zijn inderdaad 20 euro, en als er iets defect aan is kan je gewoon naar de lokale onkyo dealer.
Ik heb vrijdag een luister sessie, en dan bestel ik hem gelijk a.s vrijdag.

Ik laat jullie wel weten hoe het verder zal gaan.

Martin_G

Ja graag want ik ga 'm dus waarschijnlijk daar ook bestellen.
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

MvW

Ik wacht dan ook mooi eventjes op hoe het met Frosties gaat verlopen. Zo'n voordeel wil ik ook zeker niet missen!
Scheelt ongeveer 45% met doorsnee elektronicawinkel. Niet te geloven!

Grtn,
Menno

Frosties2

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.
Na lang wachten heb ik vandaag dus mijn receiver ontvangen.
Reden van het lange wachten is dus dat sommige Duitse banken niet zo snel zijn in het verwerken van transacties vanuit het buitenland  :(
Afgelopen maandag heb ik een mailtje van Katronics ontvangen waarin dus werd bevestigd dat het geld was gestort en zie, binnen een week ontvang ik mijn receiver  ;D.
Achteraf is het zeker weten de moeite waard geweest het lange wachten. Met name het verschil met de Nederlandse prijzen (toch wel zo'n 45%)

Groet,

Frosties