Jeroens huiskamerset

Gestart door JeKa, april 13, 2008, 18:31:08

Vorige topic - Volgende topic

Douma

CiteerWe zullen het spoedig weten! Je gaat me toch helpen met de boel ophangen en installeren, alleen wist je dat zelf nog niet.

Dat had ik al lang ingecalculeerd.  ;D
"Nothing lasts, but nothing is lost."

JeKa

Mijn scherm zal deze week nog worden afgeleverd! Hopen dat de kabel ook snel is (waarschijnlijk wel, kabeltje.com kennende) en ik kan het weekend los.  O0

-madison-

Citaat van: JeKa op september 23, 2008, 11:55:00
Mijn scherm zal deze week nog worden afgeleverd! Hopen dat de kabel ook snel is (waarschijnlijk wel, kabeltje.com kennende) en ik kan het weekend los.  O0

Dat gaat lekker snel allemaal!! :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

JeKa

Citaat van: -madison- op september 23, 2008, 16:07:05
Dat gaat lekker snel allemaal!! :D

Gelukkig wel, want ik ben echt ongeduldig!

DVDGuy

Gefeliciteerd; mooie aankopen.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JeKa

JeKa

AArgghhh, komen ze mijn scherm brengen, is het een witte! Ik had een zwarte besteld.....
Aangezien er een levertijd van 3 weken op een zwarte zit, heb ik ze voorgesteld om me alleen een zwarte onderrand op te sturen. Zou mooi zijn als dat lukt; want hij komt aan een wit plafond boven zwarte apparatuur.  ;D

JeKa

Citaat van: JeKa op september 25, 2008, 14:50:05
AArgghhh, komen ze mijn scherm brengen, is het een witte! Ik had een zwarte besteld.....
Aangezien er een levertijd van 3 weken op een zwarte zit, heb ik ze voorgesteld om me alleen een zwarte onderrand op te sturen. Zou mooi zijn als dat lukt; want hij komt aan een wit plafond boven zwarte apparatuur.  ;D

Ze sturen een zwarte onderrand op  8)
Ik zei van de week nog tegen forumlid Douma: "Het zou mooi zijn als een witte bak hadden met een zwarte onderrand, maar helaas..."  ;D

Douma

Nog even en dan kunnen we ook bij jou film kijken in een fatsoenlijk formaat.  ;D

Hoe gaat het er eigenlijk uitzien als het scherm ingerold zit? Dan is die zwarte onderkant waarschijnlijk wel zichtbaar.

JeKa

Citaat van: Douma op september 25, 2008, 20:52:10
Nog even en dan kunnen we ook bij jou film kijken in een fatsoenlijk formaat.  ;D

Inderdaad, 42" kan ECHT niet!  :P

Citaat van: Douma op september 25, 2008, 20:52:10
Hoe gaat het er eigenlijk uitzien als het scherm ingerold zit? Dan is die zwarte onderkant waarschijnlijk wel zichtbaar.

Dan zie je die inderdaad wel, maar dat vind ik geen probleem.

JeKa

De boel hangt  O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0

Kokertje aan 't plafond.

JeKa

Scherm uitgerold

JeKa

Sony VPL-AW10

JeKa

Sony VPL-AW10 aan een high-end projectorarm.  ;D Uiteindelijk is de arm een tv-stueun van 15,- euro geworden. Gewoon drie gaatjes erin en op de kop bevestigen. Simpel, maar doeltreffend!

JeKa

En natuurlijk beeld!
(de witte balk onder het scherm wordt gelukkig nog vervangen door een zwarte)

JeKa

We (Douma ook denk ik) hebben in ieder geval een ding geleerd vandaag. Koop NOOIT en projector zonder lensshift als je 'm op de kop wil hangen. Wat een onmogelijke klus om dat ding op de juiste plaats te krijgen!

Maar de boel hangt en ik ben zeeeeeeeer tevreden!!!!!

PS: gamen op 76" is toch ook wel erg gaaf 8)

Douma

CiteerWe (Douma ook denk ik) hebben in ieder geval een ding geleerd vandaag. Koop NOOIT en projector zonder lensshift als je 'm op de kop wil hangen. Wat een onmogelijke klus om dat ding op de juiste plaats te krijgen!

Dat heb je goed gedacht.  :P Maar het was wel gezellig. En dan weten we dat in ieder geval voor de volgende upgrade.  ;D

MLCinema

Gaaf! Ben jaloers, zou ook wel willen projecteren maar heb er de plaats niet voor... schuine wand. Als ik op mezelf ga is het zeker iets wat er ook bij mij in gaat komen. De upgrade naar de CD speler bevalt ook nog steeds neem ik aan? Heb zelf ook mijn stereo set up verbeterd. Klinkt stuk beter nu. Ik zou zeggen geniet ze ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

Citaat van: Marc.Visser op september 28, 2008, 22:28:25
Gaaf! Ben jaloers, zou ook wel willen projecteren maar heb er de plaats niet voor... schuine wand. Als ik op mezelf ga is het zeker iets wat er ook bij mij in gaat komen. De upgrade naar de CD speler bevalt ook nog steeds neem ik aan? Heb zelf ook mijn stereo set up verbeterd. Klinkt stuk beter nu. Ik zou zeggen geniet ze ;).

Bedankt man! Projecteren is echt een aanrader hoor, films en games krijgen echt een extra dimensie!  8)

De cd-speler bevalt goed, alleen heb ik het de laatste tijd zo druk, dat ik weinig aan muziek luisteren toe kom. Komt wel weer.

HTip

Ben ik even een weekje weg en heb je een beamer en een scherm gekocht en natuurlijk meteen geïnstalleerd :P

Zonder gekheid, mooi hoor :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op september 29, 2008, 13:13:53
Ben ik even een weekje weg en heb je een beamer en een scherm gekocht en natuurlijk meteen geïnstalleerd :P

Zonder gekheid, mooi hoor :D

Als ik wat in de kop heb, moet het ook meteen gebeuren natuurlijk.  :-X

Bedankt, ben er ook zeer tevreden mee. Blu-ray heeft nu toch wel echt zijn meerwaarde.  8)

JeKa

Tijd voor update(je).... Vandaag werd ik gebeld dat onze gordijnen klaar zijn, dus deze gaan Douma en ik morgen ophalen en -hangen.  8)
Ik hoop dat ze genoeg verduisteren om ook op zondagmiddag eens een film te kijken. Met een omweg dus een echte HT aankoop (de projector was ook echt DE reden om gordijnen aan te schaffen).

Douma

Tijd voor een update(tje)... Als in foto's.  ;D Na al dat zwoegen en zweten wil ik natuurlijk wel het resultaat hier op het forum zien. :P

JeKa

Citaat van: Douma op november  7, 2008, 13:58:45
Tijd voor een update(tje)... Als in foto's.  ;D Na al dat zwoegen en zweten wil ik natuurlijk wel het resultaat hier op het forum zien. :P

Nou poeh, wat was dat zweten zeg! Ik zal even een fotootje schieten.

JeKa

Beter laat.....