Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#2875
De WII werd in Nov. 2006 uitgebracht. Je gaat mij toch niet vertellen; dat de enige gasten die een LCD of Plasma bezaten ... in alle waarschijnlijkheid; op dit forum rondliepen ?
5 en een half jaar geleden; hadden de meeste gezinnen denk ik al wel LCD of Plasma.

Met andere woorden; Nintendo heeft gewoon verkeerd gegokt.
Ze waren eigenwijs, en zijn dit nu nog steeds. Er is niets veranderd.
De rest van mijn mening ga ik niet weer herhalen, maar ik vind het nog steeds; niet slim, van Nintendo.

Laat ik het daar maar bij laten.  ;)

Loki999

van de week voor het eerst bij een kennis Battlefield 3 gespeeld, leuk spel.

Wat me opviel was dat de tegenstanders lastiger uit te schakelen zijn als bij modern warfare. 4 hits met een snioperrifle, nu zit hij nog in het begin van het spel en zijn de wapens misschien nog niet zo zwaar is dit herkenbaar?

Ben in principe geneigd om het spel te kopen
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Zefanja

#2877
Citaat van: Loki999 op april 25, 2012, 09:18:23
van de week voor het eerst bij een kennis Battlefield 3 gespeeld, leuk spel.

Wat me opviel was dat de tegenstanders lastiger uit te schakelen zijn als bij modern warfare. 4 hits met een snioperrifle, nu zit hij nog in het begin van het spel en zijn de wapens misschien nog niet zo zwaar is dit herkenbaar?

Ben in principe geneigd om het spel te kopen

Hit met een sniper moet toch one shot one kill zijn?
Of als je goed mikt 2.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Loki999

Ok ik had echt het idee dat omdat hij in het begin van het spel zat onze wapens nog niet krachtig genoeg waren. Ik had een tegenstander al een aantal keer geraakt en hij draait zich om en legt me neer. Misschien heeft het met zijn internetverbinding te maken dat kan ook.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op april 24, 2012, 22:53:02
De WII werd in Nov. 2006 uitgebracht. Je gaat mij toch niet vertellen; dat de enige gasten die een LCD of Plasma bezaten ... in alle waarschijnlijkheid; op dit forum rondliepen ?
5 en een half jaar geleden; hadden de meeste gezinnen denk ik al wel LCD of Plasma.
nou nee dus...

Met andere woorden; Nintendo heeft gewoon verkeerd gegokt.
Ze waren eigenwijs, en zijn dit nu nog steeds. Er is niets veranderd.
nee idd... aan de verkoopcijfers te zien, hebben ze de plank volledig misgeslagen  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Zullen we weer back on topic?
Heeft iemand assassins creed revalations collectors edition of animus edition?
Ik vroeg me af of de extra missie die erbij zit de moeite waard is?
Wil deze game namelijk eindelijk eens gaan aanschaffen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Assassins Creed 1 ?
Bij 3 is het de Ottaman Edition, waar alles bij zit.

AnubisNefer

#2882
Citaat van: Zefanja op april 25, 2012, 13:03:41
Zullen we weer back on topic?
Heeft iemand assassins creed revalations collectors edition of animus edition?
Ik vroeg me af of de extra missie die erbij zit de moeite waard is?
Wil deze game namelijk eindelijk eens gaan aanschaffen.

De Animus Edition zit bij ''Revelations'' of de extra content het waard is, kan ik je niet vertellen daar ik afgehaakt ben bij ''Brotherhood''. Het werd mij te repetitief.

Overigens over de Current Games Playin,

Trials Evolution is echt badass, uren vliegen zo voorbij en sommige banen zijn echt TORTURE  :D

Mass Effect 2 heb ik inmiddels alle teammaten en moet er nog 4 daarvan LOYAL maken. Als er iemand in de filmindustrie deze trilogy gaat verfilmen, dan leg ik zelfs 50 euro neer voor een bioscoop kaartje  :headbanging:
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

#2883
Repetitief ...

Ik weet precies wat jij bedoelt.

Zo heb ik AC 2 en The Brotherhood achter elkaar gespeeld, maar toen ook nog; Revelations aan gekondigd werd .. was ik er even helemaal klaar mee.
Revelations (Ottaman Edition) koop ik een ander keer wel.

Waar ik meer zin in heb; is AC III. De meest uitgebreide versie, de; Join or Die Edition (€ 69 bij Amazon.co.ukhttp://www.amazon.co.uk/Assassins-Creed-Join-Edition-Xbox/dp/B007OVHWUO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1335353965&sr=8-2 ..
ziet er wel heel vet uit. Maar ik moet oppassen met die special editions (die tegenwoordig steeds dikker en uitgebreider lijken te worden) ... ik kan ze straks niet meer kwijt  ;)

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op april 25, 2012, 13:37:51
Repetitief ...

Ik weet precies wat jij bedoelt.

Zo heb ik AC 2 en The Brotherhood achter elkaar gespeeld, maar toen ook nog; Revelations aan gekondigd werd .. was ik er even helemaal klaar mee.
Revelations (Ottaman Edition) koop ik een ander keer wel.

Waar ik meer zin in heb; is AC III. De meest uitgebreide versie, de; Join or Die Edition (€ 69 bij Amazon.co.uk) .. ziet er wel heel vet uit.
Maar ik moet oppassen met die special editions (die steeds dikker en uitgebreider lijken te worden) ... ik kan ze straks niet meer kwijt  ;)

De freedom edition is de meest uitgebreide editie ;)
Heb deze inmiddels al in bestelling staan.

Bestel van assassins creed revelations wel de goedkoopste versie.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

#2885
Is; The Freedom en Join or Die Edition niet hetzelfde ?
Ik heb een linkje in de vorige post erbij gezet.

Dit is trouwens de Ottoman Edition van Revelations, mocht nog iemand interesse hebben:

http://www.amazon.co.uk/Assassins-Creed-Revelations-Ottoman-Xbox/dp/B007BZ0QX8/ref=sr_1_3_title_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1335354374&sr=1-3

Ronin79

#2886
Ik zie het al ... je hebt gelijk ... sorry.

De Freedom Edition, ziet er heel vet uit. Mooi beeldje.
Die laat ik denk ik aan mij voorbij gaan. Als ik ook nog games met beeldjes ga sparen (hoewel sommige wel erg mooi zijn, zoals Max Payne 3) .... dan kan ik beter gaan verhuizen, en op mij zelf gaan wonen
Moeder de vrouw en dochtertje, kunnen er dan niet meer bij in. Tja ... keuzes he  ;D

De 2 verschillende Edities:

http://www.nowgamer.com/news/1298151/assassins_creed_3_join_or_die_freedom_collectors_editions_details.html

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op april 25, 2012, 13:49:11
Ik zie het al ... je hebt gelijk ... sorry.

De Freedom Edition, ziet er heel vet uit. Mooi beeldje.
Die laat ik denk ik aan mij voorbij gaan. Als ik ook nog games met beeldjes ga sparen (hoewel sommige wel erg mooi zijn, zoals Max Payne 3) .... dan kan ik beter gaan verhuizen, en op mij zelf gaan wonen
Moeder de vrouw en dochtertje, kunnen er dan niet meer bij in. Tja ... keuzes he  ;D

De 2 verschillende Edities:

http://www.nowgamer.com/news/1298151/assassins_creed_3_join_or_die_freedom_collectors_editions_details.html

;)

Ik kan het voorlopig nog even maken met die beeldjes.
Weet niet hoe lang dat nog gaat blijven, maar geloof dat mijn aanstaande het ook wel tof vind.
Zij is zelf gelukkig ook een gamer.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Vandaag als het goed is AC2 completen. Moet nog 3 veren en de laatste 2 sequences en dan ben ik er helemaal klaar mee.


Jeroen.

Ronin79

#2889
@ Zevanja

Thuis ben ik de enige die games speelt. Jaren geleden wou mijn vriendin nog wel eens Bloady Roar of DOA (ten tijde van de PS2 en Xbox) meespelen, maar dat was het wel.

@ Jeroen

Ga jij daadwerkelijk op zoek na al die collectibles ?
Ik pakte de veren wel op als ik ze tegenkwam, of in de verte zag liggen ... maar echt zoeken, deed ik niet.
Ook niet in deel 1, met die vlaggen. Daar ben je namelijk nogal een tijdje zoet mee.

Jeroen de Waal

Normaal ben ik niet van het ellenlange zoeken maar als ik die veren ook nog vindt kan ik het spel iig completen, en dat vind ik de moeite toch wel waard.
Er zit gelukkig geen trofee bij waarbij je het spel op een andere moeilijkheidsgraad moet uitspelen want daar had ik echt geen zin in gehad.

Heb Brotherhood ook nog liggen maar ga hierna eerst maar eens verder met Batman Arkham City.


Jeroen.

Snutchz

Klaar met SH2 met z'n afschuwelijke choppy framerate op die bagger PS3 (meest waardeloze console deze generatie) ..binnenkort van start met SH3.. als deze net zo is dan schop ik die HD collectie linea recta de deur uit  :closedeyes:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Snutchz op april 25, 2012, 14:55:22
Klaar met SH2 met z'n afschuwelijke choppy framerate op die bagger PS3 (meest waardeloze console deze generatie) ..binnenkort van start met SH3.. als deze net zo is dan schop ik die HD collectie linea recta de deur uit  :closedeyes:

Het is nu wel leuk geweest met je fanboy gedoe.
Kan het gewoon weer on topic?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Snutchz

#2893
Dat was on-topic.. de ondoordachte architectuur van de PS3 is nou eenmaal verantwoordelijk voor deze ellende  :nopompom: ..ik kan het de ontwikkelaars ook niet meer kwalijk nemen. ..en kijk eens waar Kinect wél goed voor kan zijn >

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

roland p

Citaat van: Snutchz op april 25, 2012, 14:55:22
Klaar met SH2 met z'n afschuwelijke choppy framerate op die bagger PS3 (meest waardeloze console deze generatie) ..binnenkort van start met SH3.. als deze net zo is dan schop ik die HD collectie linea recta de deur uit  :closedeyes:
Waarom heb je dan niet de xbox versie aangeschaft?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Jeroen de Waal

Zo AC2 platinum behaald. Laatste veer was lastig te vinden.


Jeroen.

AnubisNefer

Iemand hier al Prototype 2 uitgeprobeerd?

me vingers jeuken nogal om het spel aan te schaffen, maar heb deel 1 niet eens uitgespeeld.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Snutchz

Citaat van: roland p op april 25, 2012, 20:16:34
Waarom heb je dan niet de xbox versie aangeschaft?
Omdat ik zo godsgruwelijk eigenwijs ben.. en vind dat de Silent Hill games thuis horen op de Playstation  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2898
@ AnubisNefer

Vandaag moet die uit Engeland binnenkomen. Dus ik zal er laat in de avond, wel mee aan de gang gaan.  ;)

Update:

Inmiddels de; BlackWatch Collectors Edition van Prototype 2, voor de 360 ontvangen (ziet er goed uit).
Heb nu geen tijd om te spelen, maar dat komt vanavond, of in ieder geval na 0.00 uur wel  ;)

aMUSEd

Inmiddels even Mario kart 7 even gespeeld.. erg leuk weer  8)
Op het lijstje staan nog: Zelda 3DS, Mario 3d land en Resident evil revelations  :coffee: