Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Bedoel je mij ?

Ik ben nu bijna aan het eind van de 3e of 4e ... groep race challenges, dus de 3e eindbaas, of was het nou de 4e   ;)
Hoe dan ook. het schiet op.

Softpower

blur viel me tegen.. en online veel last van lag.. dus dan is t ook niet leuk...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Het is idd. niet een geweldige game, maar wel vermakelijk.

Softpower

Zonder lag is ie zeer vermakelijk. Zeker met groep vrienden!

ps weinig geslapen zeker ;) 00:30 reactie en 04:11
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Toen was ik nog op. In die tussentijd was ik met Blur bezig.
Daarna heb ik wel wat geslapen.  ;)

Softpower

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2011, 13:20:29
Toen was ik nog op. In die tussentijd was ik met Blur bezig.
Daarna heb ik wel wat geslapen.  ;)

er zijn klinieken voor gameverslaving :D
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

#2181
Weet ik, maar daar heb ik niets te zoeken.  ;)

Ik speel al sinds mijn jeugd (nu 32), dus reken maar uit.

Ik speel nu vooral in de vroege nacht. De kleine is dan allang aan het slapen, en de vrouw ligt of op de bank in slaap,
of ook al op bed, omdat ze vroeg op moet. Dus dan start ik in de PC kamer, de PC, 360 of wat anders op, om een gamepje te spelen,
soms een serie te kijken, in te lezen wat hardware betreft ... of om te klooien met de PC. Dat kan ook op de slaapkamer of in de woonkamer, maar dan maak ik ze wakker.
Ik kan door omstandigheden toch niet vroeg slapen ... dus kan ik mijn tijd beter aan wat anders besteden.  ;)

Misschien vandaag eens kijken of ik Forza 3 Ultimate op de 360 kan zetten.
Die had ik ook nog niet gespeeld (net zoals nog vele andere games die ik nog heb). Aangezien 4 er ook aan komt, kan ik dat van de week maar beter een keer doen. 
Zoveel games te spelen, zo weinig tijd ervoor (behalve laat in de avond dan  ;)

Softpower

Citaat van: SillentWolf op september  5, 2011, 17:25:11
Weet ik, maar daar heb ik niets te zoeken.  ;)

Ik speel al sinds mijn jeugd (nu 32), dus reken maar uit.

Ik speel nu vooral in de vroege nacht. De kleine is dan allang aan het slapen, en de vrouw ligt of op de bank in slaap,
of ook al op bed, omdat ze vroeg op moet. Dus dan start ik in de PC kamer, de PC, 360 of wat anders op, om een gamepje te spelen,
soms een serie te kijken, in te lezen wat hardware betreft ... of om te klooien met de PC. Dat kan ook op de slaapkamer of in de woonkamer, maar dan maak ik ze wakker.
Ik kan door omstandigheden toch niet vroeg slapen ... dus kan ik mijn tijd beter aan wat anders besteden.  ;)

Misschien vandaag eens kijken of ik Forza 3 Ultimate op de 360 kan zetten.
Die had ik ook nog niet gespeeld (net zoals nog vele andere games die ik nog heb). Aangezien 4 er ook aan komt, kan ik dat van de week maar beter een keer doen. 
Zoveel games te spelen, zo weinig tijd ervoor (behalve laat in de avond dan  ;)

ach dan kom je net kijken ;) speel toch al zo'n 6 jaar langer.. merk wel dat ik nu regelmatiger moet spelen om zelfde niveau te halen.. anders dan verlies ik echt terrein dus volgende week zal wel weer drama zijn.. dan bijna 2 weken niet gespeeld. dan wordt je roestig.. ik speel nu een keer of 5 in de week een paar uur als mijn vriendin op het paard zit.. dan kan ik me even uitleven... de kleine ligt dan al te tukken...

als ik meer tijd had dan zat ik in een kliniek :D want vroeger sloeg ik regelmatig nachten over.. en was ik kribbig als ik moest stoppen...

nu andere zaken maar speel toch een paar keer in de week op de 360. achter pc Gaming heb ik een punt gezet. elk jaar keer upgraden werd me te gortig..
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Vroeger gamede ik ook wel wat meer als nu, vooral PC gaming op een hoog niveau (in een clan)
We speelde dan; UT, UT2003, UT2004, BF1942, BF2, BF2142.
Vooral met de UT games kwam het aardig ut de verf. Nagenoeg alle Clan records gebroken, en was vaak te vinden
op nr1 in de wereld ranglijst, met TDM en DM. We speelde in een Sniper only clan. Helaas zijn die clans er niet meer, en
word er een andere sniper online gebruikt (snel schietend.) Hoewel ik na 6 jaar geen PC gaming te hebben gedaan .. nog redelijk (met UT2004) kan meekomen
met de jeugd, ben ik niet meer zo snel of goed als vroeger.

Wel is het leuk dat mijn oude stats in BF en UT2004 nog bestaan. UT2004: http://ut2004stats.epicgames.com/playerstats.php?player=20380
Tegenwoordig speel ik onder dezelfde naam als wat ik op PSN en Xbox Live gebruik.nl. SmokingSoul.

Wat ik trouwens wel heb gedaan, uit een soort sentiment .. is BF3 Limited Edition voor de PC besteld.
Eens kijken wat de PC allemaal op het scherm kan toveren.

Wat betreft console gaming:

Dat heb ik echt moeten leren. Ik was de muis gewent. Ik heb er echt jaren over gedaan om
shooters op de consoles onder de knie te krijgen. Race, fighting en sportgames lukte mij altijd wel aardig.
Nu kan ik (sinds de launch van de 360)  gelukkig aardig meekomen met de console shooters online.
Dat was wel eens heel anders.  ;)

Softpower

Ik zit nog in n clan maar we spelen alleen nog op lans tegen elkaar. Tot 2 jaar terug speelden we fanatiek. De gemiddelde leeftijd is nu ruim in de 30. En we spelen alleen op de 360. Het leukste is als we die kleine mannen (12-18) hun oren wassen :D

Maar goed een nr 1 positie hebben we nooit gehad en ook niet geambieerd. Plezier staat bij ons bovenaan.

Eigenlijk heb ik online altijd Powersoft als naam. Jammer genoeg  was ie hier niet meer beschikbaar of weet ik dat ww niet meer ;)

Bij tweakers kreeg ik na de migratie niet meer Powersoft naar powersoft744. Ach ja...

Op de 360 is het natuurlijk wel Powersoft.
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

#2185
Is toch leuk om te doen, lekker tegen elkaar spelen. Niks mis mee.

Zelf speel ik altijd wel om te winnen, al gebeurd dat natuurlijk niet altijd ... maar dat kan ook niet.
In de top 3 staan in console shooters, na een potje spelen ... ben ik ook erg tevreden mee.
Dan heb ik toch het gevoel dat ik iets goed gedaan heb. ;)
Maar dat heb ik altijd wel een beetje gehad. Ook met echte bord games of andere spelletjes (zoals 4 Winds Mahjong, Kanasta of bijv. Schaken), ben ik vrij competitief aangelegd.
Afgezien daarvan heb ik natuurlijk wel plezier in die games, anders speel ik ze niet.

Ik zal jouw 360 gamers naam onthouden, misschien komen we elkaar eens tegen.  ;)


btw. The invite had been, send out.

Softpower

Ik zal je als ik weer thuis ben toevoegen aan mijn vriendenlijst...

Ik speel ook om te winnen maar ben niet zo goed.. Althans heb last van lag.. Dat zie je tegenwoordig nie meer zo maar ,erk je vooral aan het feit dat je het gevoel hebt dat je eerder schiet en dan ineens zelf omligt...

Ben druk aan t lobbyen voor een snellere upload... Maar goed woon in buitengebied, dat is helaas wat lastiger...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

#2187
Dat is goed.

Lag of inputlag kan aan vele dingen liggen;

Je internet verbinding, het scherm waarop je gamed, je internet kaart (als je een losse zou hebben) etc.
Als de inputlag van je scherm komt, kun je er niet zoveel aan doen.

Zelf speel ik in de PC kamer op een Dell U2410. Deze zal een hogere inputlag hebben als menig geen die op een simpel LCD
scherm speelt met een TN paneel. Dat komt omdat de Dell een IPS (of H-IPS) paneel heeft. De aansturing is complexer als bij een TN. Maar daarvoor in de plaats
een betere zwart waarde, kijkhoeken etc. De moderne LCD / LED TN panelen hebben vaak een inputlag van 0 seconde. Maar die hebben dus weer mindere beeldkwaliteit ...
zwartwaarden, kijkhoeken etc. Dan hebben we het nog niet eens gehad over oa. de MS, wat ook van belang kan wezen. De Dell is dan niet perse een scherm wat langzamer is.
Maar dat is weer een ander verhaal.

Zelf game ik dus veel op de Dell. Tuurlijk zal ik dus wat inputlag hebben, maar waar gamen die anderen op ... een normale LED, die ook veel
last van inputlag hebben, of Plasma (zoals ik in de woonkamer heb), die daar zeer minimaal last van hebben. Je weet het vaak niet.
Bij dus sommige shooters heb ik mijn twijfels hoe andere je eerder kunnen zien, vooral bij een COD. Kijk ... een aantal MS qua Inputlag zou kunnen, dat ze voordeel hebben ...
Maar het kan niet zo de gehele tijd zijn, dat jij in de minderheid bent. Ik weet dat vele gamers ook op een andere manier spelen. Ze spelen met scripted toetsen op een toetsenbord,
met aangepaste 360 controllers, die rapid fire ondersteunen .... etc.

Afgezien daarvan, kan dus zoals genoemd; ook een geluidskaart, de internet kaart (oa. de NIC) etc. voor Inputlag zorgen.
Het is nooit helemaal weg te halen .. hoe goed je het ook probeert. Veel is gerelateerd aan de techniek, en daar doe je helaas weinig aan.
Vervelend kan het wel wezen, maar aan de andere kant ... het hoeft dus niet perse alleen aan jou te liggen.  ;)


Softpower

Toen ik nog in Ehvn woonde en een veel betere internet uplink had (woonde dichter bij centrale) had ik er veel minder last van en konik ook makkelijk games hosten. Dat kan ik nu niet meer. Ondanks dat de uplink in upload hetzelfde zou moeten zijn is de pingtijd vele malen hoger.. Dus werkt het niet zo soepel..

Gebruikte eerst samsung monitor en nu gewoon de pana vt30. Waar overigens wel een evrschil zit of je welof geen game mode gebruikt. Ik heb minder lag op de game mode.. De tv reageert dan een stuk sneller..
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

Dat is wel jammer van jou verbinding.

Gamen op een grote plasma is natuurlijk altijd goed ;)

Softpower

Yep.. Hoop dat ik daar nog eens oplossing voor verzin.
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Erik

Citaat van: SillentWolf op september  6, 2011, 01:31:36
Dat is wel jammer van jou verbinding.

Gamen op een grote plasma is natuurlijk altijd goed ;)
speel altijd acher een 24 inch monitor maar van de week eens cod op een 50 incher gezien wat een wereld van verschil toch jammer dat ik alleen nooit met die pookjes zal kunnen omgaan
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ronin79

#2192
Het is inderdaad een verschil, of je nu bijvoorbeeld op de LCD, Plasma of een PC scherm gamed.
Maar zelfs in hun eigen groepen, is er nog een enorm verschil.
Het ligt aan het paneel, techniek of merk wat je hebt staan.

Zelf game ik op bijvoorbeeld de Plasma (Pioneer LX5090H), LCD (Loewe Compose) en een PC scherm (Dell U2410 H-IPS).
De Plasma is wat getrouwer in kleuren, en heeft zeer goede zwartwaardes. De LCD is wat harder in de kleuren, maar is zeker geen straf ..
om daar op te gamen, en de Dell kan goed meekomen, maar is natuurlijk geen Plasma. Al heeft de IPS techniek in het paneel, wel wat
eigenschappen wat een plasma ook heeft, om het simpel te houden. Kijk je in het algeheel naar de kwaliteit ... dan komt de Pioneer
het beste uit de bus.

Al met al; vind ik het wel handig als je op meerdere plekken in huis kan gamen, of iets anders kan kijken.
Meestal pak ik tegenwoordig de Dell (op de PC kamer), maar dat komt oa. ook omdat mijn vriendin dan wat aan het kijken is wat ik niet leuk vind, of
op de bank in slaap is gevallen. Ten tweede irriteert het gezoem van een Plasma mij (al kan ik natuurlijk ook oordopjes indoen, wat ik zo wie zo met gamen doe).
Daarbij komt ook nog, dat mijn hoofd-console met de account wat ik het meeste gebruik (SmokingSoul) in de PC kamer aangesloten is.
Ondertussen kan ik dan even het forum, mail en andere zaken nakijken.  ;)

Citaattoch jammer dat ik alleen nooit met die pookjes zal kunnen omgaan

Dat is inderdaad jammer. Ik ben echt jarenlang een PC gamer geweest, met name op het gebied van Shooters.
Op de consoles speelde ik ook wel, maar shooters liet ik echt links liggen, omdat het mij gewoon niet lukte.
Niet op de toemalige Xbox, playstation, of later de PS2. Ik bakte er echt helemaal geen ene biet van.
Vooral het besturen van 2 pookjes tegelijk, ging helemaal aan mijn neus voorbij.

Het heeft mij jaren gekost om een beetje aan de pookjes te wennen, wat console shooters betreft.
Nog zijn vele jonge gastjes beter, maar ik kan nu na jaren van oefenen, aardig meekomen.

Misschien lukt het jou ook wel, maar dan in een kortere periode.  ;)

Snutchz



200/200G  8)

..en verder SMB. op de VC/3DS  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79


Jeroen de Waal

Eindelijk InFamous een keer uitgespeeld. Nu nog een x een nieuwe run als evil character en nog een x op hard. Platinum binnen handbereik.


Jeroen.

Ronin79

Netjes.  ;)

Ik moet toegeven dat ik hem ook nog niet heb uitgespeeld.
Deel 2 heb ik hier ook al een tijdje liggen.

Jeroen de Waal

Deel 2 heb ik ook nog liggen maar wil wat "oud spul" weg werken.
Heb gewoon teveel liggen en dan toch bestaat de drang om Resistance 3 te halen.

Teveel spellen en te weinig geld de komende tijd.


Jeroen.

Ronin79

#2198
Ik snap wat je bedoelt.

Al zou ik in de aankomende maanden geen een game kopen, dan nog ben ik minstens een half jaar zoet ...
met de games die ik nog op de plank heb liggen, die ik nog niet gespeeld heb.
Games zoals oa; Forza 3 Ultimate Edition (incl. alle DLC), Fallout 3 Game Of The Year Edition (incl. alle DLC) Deus Ex Human Revolution - Augmented Edition, Dirt 3, Infamous 2, Killzone 3, GT5 etc.

Daarnaast zou ik nog graag wat games aan de collectie willen toevoegen, die je voor een prikkie in Engeland kan kopen (Amazon, Gamestation):
Maffia 2 Platium Editie (incl. alle DLC), Dead Spece 2 Limited Edition, NFS Shift 2 Limited Edition, etc.

Het lastige is; de aankomende maanden komt er ook heel wat uit.
Je kunt niet alles kopen (zeker niet als je andere hobby's onverwacht wat geld gaan kosten. Zeker als er iets kapot gaat), dus je moet keuzes maken. De rest kun je straks een keer oppikken voor een € 15 of misschien wel minder.
Het meest slimme is dan om de Multiplayer games te kopen. Die gaanm feitelijk het minst lange mee. Vooral omdat bijvoorbeeld elk jaar een COD verschijnt.

Mocht je een paar prijzen willen weten, van enkele aankomende releases ... ik heb er een topic voor, op dit forum.  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=115646.msg2019193#msg2019193

Jeroen de Waal

Ja had je topic al gezien. Mooi opgezet!

Uncharted 3 krijg ik bij het PU abbo (wat ik van mijn broertje heb gehad) en CoD3 krijg ik van het abbo wat mijn broertje voor zichzelf heeft genomen.
7 november ben ik jarig en rond die tijd komt Skyrim uit dus dat is ook mooi.

Mooie gametijd komt er aan!


Jeroen.