Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Jeroen de Waal

Vandaag Homefront binnen gekregen en eventjes mee begonnen (heb niet veel tijd want vandaag vieren we de 4de verjaardag van Sebastiaan).
Vind het tot wat ik nu gespeeld heb niet vernieuwend, zowel qua gameplay als graphics.

Moet er nog wat meer tijd in steken maar het lijkt voor mij de zoveelste shooter. Vind shooters wel enorm leuk maar je hoopt toch een keer wat anders. Zo was het leuk om van CoD naar Dead Space te gaan bijvoorbeeld.


Jeroen.

Snutchz

Sonic Circle > ach dat moet je allemaal niet zo serieus nemen  :P ..iedere console heeft wel iets moois te bieden  ;)

Jeroen > het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik in de game zat.. geloof me... mod-der-tje vet  :headbanging:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 19, 2011, 13:13:52
Vandaag Homefront binnen gekregen ..
Gefeliciteerd! Laat de game maar niet zien aan je zoon.
Vond het begin van het spel nogal schokkend wanneer ouders van een kind voor z'n ogen worden geëxecuteerd. :-\

Ronin79

#1853
@ Snutchz

Dat dacht ik ook. Trouwens er is helemaal geen strijd. Zowel snutchz al ik hebben beide consoles.
Dus eigenlijk zou het mij een zorg wezen welke console beter is, maar de 360 is wel mijn favoriet van de twee.
Gewoon door de keuze hoeveelheid van de games, en ik vind die achievements een stuk leuker dan de Trophies.
Daarnaast loopt Live als een trein. Maar ik heb niks tegen de PS3. ook daar speel ik wel eens op, maar dan alleen de PS3 Exclusives.

Verder vind ik het gewoon leuk om wat te discussiëren over games etc.
Daarnaast ben ik graag op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Gamen doe ik verder al heel lang, ik denk wel meer als 20  a 22 jaar (ben bijna 32) jaar. Desondanks dat
ik een dochter heb en een partner .. zie ik het toch als een stukje ontspanning als ik een keer niet zoveel te doen heb,
of als de vrouw in de huiskamer wat anders wil kijken als ik. Niks mis mee toch  ;)


@ Jeroen

Met Homefront moet ik nog beginnen. Ik had de game in Engeland besteld, dus die kwam wat later als de NL versie.
Maar ik heb er dan verder ook wat DLC bijzitten. Hopelijk kan ik er van de week (of dit weekend) mee beginnen.

Als je Homefront de zoveelste shooter vind, misschien vind je de aankomende Crysis 2 een stukje leuker.
Die game verschijnt in Engeland op 25 Maart (Limited Edition + Extra DLC), voor 38,00 Pond. Lijkt me niet duur.
Ik denk erover om die wellicht aan te schaffen.

Dit jaar komen zoveel goede games uit, dat je er naar van word. Er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden .... lastig  ;)
Vandaag zag ik toevallig nog een trailer van een andere shooter; Xcom. Ook best aardig om te zien.

john2910

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 19, 2011, 13:13:52
Vandaag Homefront binnen gekregen en eventjes mee begonnen (heb niet veel tijd want vandaag vieren we de 4de verjaardag van Sebastiaan).
Vind het tot wat ik nu gespeeld heb niet vernieuwend, zowel qua gameplay als graphics.

Moet er nog wat meer tijd in steken maar het lijkt voor mij de zoveelste shooter. Vind shooters wel enorm leuk maar je hoopt toch een keer wat anders. Zo was het leuk om van CoD naar Dead Space te gaan bijvoorbeeld.


Jeroen.

Homefront hier nu ook aan het spelen.

Magere single player,niet al te beste gameplay en graphics.

De multiplayer is beter,ik moet er nog wel aan wennen.

De multiplayer heeft wel veel potentie,ik moet er wel nog wat langer meer spelen of dit me zal blijven bekoren.

Jeroen de Waal

Citaat van: aMUSEd op maart 19, 2011, 13:40:40
Gefeliciteerd! Laat de game maar niet zien aan je zoon.
Vond het begin van het spel nogal schokkend wanneer ouders van een kind voor z'n ogen worden geëxecuteerd. :-\

Ja dat kan best wel indrukwekkend zijn. Je ziet het kindje achter de soldaten staan te huilen en na de executie lopen die soldaten rustig weg en blijft het kind hopeloos achter.


Jeroen.

Ronin79

#1856
@ John

Ik zag al dat je er gisteren mee bezig was, ik ben er ook benieuwd naar.

Alleen heb ik gelezen dat de game iets tegenvalt. Overal krijgt de game zeventjes en in de PU een 8,0.
Ik had persoonlijk meer verwacht.

Hoewel de game toch best veel verkocht heeft, is het aandeel van THQ een heel stuk gekelderd.
(Dat zegt natuurlijk ook wat over de game)
Hopelijk gaat de aankomende Homefront 2 (wat zich in Europa afspeelt) het een stuk beter doen.
De game-serie heeft zeker potentie.


aMUSEd

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 19, 2011, 13:46:37
Ja dat kan best wel indrukwekkend zijn. Je ziet het kindje achter de soldaten staan te huilen en na de executie lopen die soldaten rustig weg en blijft het kind hopeloos achter.
Op zich knap dat ze met een paar pixels deze emotie weten op te roepen.
Dit heb ik nog niet eerder zo sterk gehad bij een game. Zo deed het beruchte airportlevel van CoD mij veel minder.

djaxx

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 19, 2011, 12:52:14
Ik laat MS trouwens liggen. Vond de voorgaande 2 delen echt verschrikkelijk slecht. Zou niet weten waarom het nu beter moet zijn.


Jeroen.

:sadlike: :crazy:

Zo, deze emoticons zouden genoeg moeten zeggen :)

john2910

Citaat van: SillentWolf op maart 19, 2011, 13:51:07
@ John

Ik zag al dat je er gisteren mee bezig was, ik ben er ook benieuwd naar.

Alleen heb ik gelezen dat de game iets tegenvalt. Overal krijgt de game zeventjes en in de PU een 8,0.
Ik had persoonlijk meer verwacht.

Hoewel de game toch best veel verkocht heeft, is het aandeel van THQ een heel stuk gekelderd.
(Dat zegt natuurlijk ook wat over de game)
Hopelijk gaat de aankomende Homefront 2 (wat zich in Europa afspeelt) het een stuk beter doen.
De game-serie heeft zeker potentie.

Ik denk dat ze met Homefront 2 een hele stap voorwaarts gaan,ze hebben hier nogal wat van geleerd denk ik.

De multiplayer is zeker niet slecht maar er had veel meer ingezeten.

Het zegt al wat dat ik nu al een paar keer terug heb gegrepen naar killzone 3(blijft mooi,zeker na de patch loopt het hier weer lekker)



john2910

Citaat van: SillentWolf op maart 19, 2011, 13:51:07
@ John

Ik zag al dat je er gisteren mee bezig was, ik ben er ook benieuwd naar.

Alleen heb ik gelezen dat de game iets tegenvalt. Overal krijgt de game zeventjes en in de PU een 8,0.
Ik had persoonlijk meer verwacht.

Hoewel de game toch best veel verkocht heeft, is het aandeel van THQ een heel stuk gekelderd.
(Dat zegt natuurlijk ook wat over de game)
Hopelijk gaat de aankomende Homefront 2 (wat zich in Europa afspeelt) het een stuk beter doen.
De game-serie heeft zeker potentie.





Ik denk dat ze met Homefront 2 een hele stap voorwaarts gaan,ze hebben hier nogal wat van geleerd denk ik.

De multiplayer is zeker niet slecht maar er had veel meer ingezeten.

Het zegt al wat dat ik nu al een paar keer terug heb gegrepen naar killzone 3(blijft mooi,zeker na de patch loopt het hier weer lekker)



Ronin79

#1861
Ik blijf benieuwd. Ik denk dat Homefront volgende week in de bus valt, hij zat vandaag niet bij de post  :( ... jammer  

Over Killzone 3 kan ik geen mening geven, afgezien wat ik oa. in balden heb gelezen en op het net heb gezien.
Ik denk dat als de Limited Edition in de UK afgeprijst is, dan tik hem misschien alsnog ga kopen. Maar dat moet ik nog maar even bezien.

Verder ben ik wel nieuwschierig hoe Crysis 2 (360) is. Ik heb wel een enkel potje MP gespeeld, en het ziet er allemaal goed uit.
Maar toch ben ik benieuwd hoe het uiteindelijke product eruit gaat zien. Volgende week even een Pre-order opgeven  ;)

john2910

Citaat van: SillentWolf op maart 19, 2011, 17:14:54
Ik blijf benieuwd. Ik denk dat Homefront volgende week in de bus valt, hij zat vandaag niet bij de post  :( ... jammer  

Over Killzone 3 kan ik geen mening geven, afgezien wat ik oa. in balden heb gelezen en op het net heb gezien.
Ik denk dat als de Limited Edition in de UK afgeprijst is, dan tik hem misschien alsnog ga kopen. Maar dat moet ik nog maar even bezien.

Verder ben ik wel nieuwschierig hoe Crysis 2 (360) is. Ik heb wel een enkel potje MP gespeeld, en het ziet er allemaal goed uit.
Maar toch ben ik benieuwd hoe het uiteindelijke product eruit gaat zien. Volgende week even een Pre-order opgeven  ;)

Ik vond persoonlijk de multiplayer van crisis 2 wat tegenvallen,het liep allemaal niet zo lekker vond ik.

De single player Gaat wel rocken denk ik ;)

Snutchz

John > Crytek heeft de MP demo teruggehaald.. was dus nog niet in orde  :plain:

Ron > ..voor PC !  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

john2910

Citaat van: Snutchz op maart 19, 2011, 18:20:44
John > Crytek heeft de MP demo teruggehaald.. was dus nog niet in orde  :plain:

Ron > ..voor PC !  :thumbs-up:

Ik speelde de crisis 2 demo op de xbox360 die staat gewoon nog online ;)

Ronin79

#1865
@ Snutchz

John heeft gelijk, ik heb de demo op de 360 ook gespeeld.
De PS3 versie leek idd. niet in orde te zijn.

Verder wat betreft de PC versie van Crysis 2 ... je weet maar nooit.
Ik koop hem in ieder geval voor de Xbox 360. De Limited Edition + Pre-order DLC Bonus uit de UK. (ook al zou ik hem nu al kunnen spelen)  8)


Wat betreft Motorstorm: heb je hem al besteld ?
Ik heb de review gezien met gameplay beelden, maar of ik hem zou kopen .... niet echt.
Maar misschien vind jij hem wel goed.  ;)

Hier is een van de reviews:

http://www.gamekings.tv/videos/review-motorstorm-apocalypse/


@ John

De demo vond ik wel mee vallen. Ik had alleen wat meer moeite met kills maken op afstand.
Maar grafisch zag het er allemaal prima uit. De demo had ik 2 a 3 weken geleden eraf gehaald.

Mijn broertje vond het grafisch enorm tegenvallen, wat ik eigenlijk niet snap.
Heeft Crytec misschien later de Demo aangepast ? want wat ik al aangaf; ik heb ook enkele levels gespeeld,
daarnaast vele trailers en gameplay beelden gezien, maar voor mijn gevoel ziet het er allemaal prima uit.



Snutchz

Wow.. die review op gamekings is echt 'n lachertje... bunch of n00bs  :bored: ..de getoonde vehicle-view alleen al.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ach weet je; ik vind het altijd wel leuk om te kijken.
Natuurlijk kijk ik wel op meerdere verschillende game sites, om zo een algemene indruk op te doen.

Maar uiteindelijk zul je toch zelf de game moeten spelen, om te beslissen of je het wat vind of niet.
Per slot van rekening zijn reviews meningen.

Zo kan ik bijvoorbeeld de aankomende Brink leuk en vernieuwend vinden, en jij totaal niet.

Maar om even terug te komen op Motorstorm:

Deel 1 heb ik wel gespeeld, en ik moet zeggen dat die best vermakelijk was, maar ik blijf mijn bedenkingen hebben bij Apocalyps.
Dit heeft niets te maken met het gerne, want zoals je wellicht weet speel ik erg graag race games. Op een of andere manier
gaat die game denk ik enorm tegenvallen.

Hoe dan ook. Mocht je de game binnen krijgen, heel veel speel plezier ... en ik ben benieuwd wat je er van vind.


Gisteren gespeeld:

Nog wat achievements van NFS Shift gehaald, en met PES 2011 bezig geweest.

Met PES 2011 heb ik nagenoeg het eerste seizoen in de Master League afgerond (Met AC Milan).
De Champions League, de beker en het kampioenschap heb ik ook gewonnen.
Ondertussen was ik ook AC Milaan grondig aan het verbouwen. Ronaldinho, Seedorf en wat andere oudgediende heb ik er uit gegooid (voor aardig wat geld).
(Robinho en Ibrahimovic heb ik er wel in gelaten). Daarvoor heb ik wat jongere en ook zeer goede spelers gekocht.

In ieder geval; best een leuke game.  ;)

Snutchz

Ron.. 'Rookie' inmiddels afgerond.. alles op goud... snel door met 'Pro'  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat heb je snel gedaan.

Hoe vind je de game ?

Jeroen de Waal

Bezig met de PSN titel Planet Minigolf. Wat zijn die Wacky Courses belachelijk moeilijk zeg. Echt onmogelijke banen zitten daarbij. De Stronghold DLC wel al volledig gehaald en bij de andere courses t/m Extreme behaald.


Jeroen.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat is mooi om te horen  ;)

Snutchz

Alle gameplay beelden die ik gezien heb, lijken helemaal nergens op... je moet den camera volledig naar voren halen (view 3)... dan krijg je pas die fantastische Motorstorm ervaring.. zeer intens.. en zeer spectaculair... en dit alles op 'n Plasma natuurlijk  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Mooi dat je plezier hebt in de game.

Misschien kan ik hem nog een keer voor een prikkie op de kop tikken. 
Gelukkig heb ik de PS3 ook op den Plasma aangesloten.  ;)