Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Op die manier. Dat is best wel vervelend.
Hopelijk gaat het je toch lukken  ;)

Snutchz

Normaal geef ik geen moer om achievements.. maar als er nog maar 'n enkele open staat... oooeeeehh dan móet ik 'm hebben  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Achievements vind ik wel leuk, het verlengt een game.

djaxx

Ja maar je mag er idd ni te fel mee bezig zijn, na een tijdje ben je je meer aan het ergeren aan die moeilijke achiev/troph. dat je vergeet van de games te genieten...

Ronin79

Meestal kijk ik onder het spelen door, welke achievments ik kan halen.
De rest probeer ik te halen als ik de game heb uitgespeeld.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal


djaxx

Eindelijk maar eens met RDR begonnen, damn ziet er wel leuk uit, gta in het wilde westen :)

Ronin79

#1808
Op de 360 Slim met; PES 2011 (360 - UK Import) begonnen. Champions League met Barcelona afgerond, en gewonnen.

Wat me opvalt met vorige PES games en oa. Fifa 2011 ... is dat PES moeilijker is geworden.
Je speelt veel ballen verkeerd, schiet ze over de lijn ... en de AI van de tegenstander is beter geworden.
Alleen de keeper is wat minder.

Met PES 2011 heb je het gevoel, dat je weer moet leren voetballen. Hoewel Fifa een stuk soepeler loopt,
zie ik toch wel potentie in de vernieuwde PES game.

Daarnaast op de Custom 360 (lees: hardware matig omgebouwde .. gebande Elite), met Two Worlds II (RPG) begonnen. Ik weet nog niet wat ik van de game moet vinden.
Beetje Oblivion achtig. De Graphics zijn ook wel aardig, maar halen niet het niveau van bijvoorbeeld Dragon Age II of een MAss Effect 2.
Ook de hoofdpersoon loopt erbij of hij in zijn broek heeft gescheten.  :P Maar goed, ik heb er ook pas 2 uur mee gespeeld.
De grote open wereld heb ik dus nog niet echt kunnen verkennen ... dus misschien heb ik het alsnog verkeerd, en moet ik mijn mening herzien.

Jeroen de Waal

Momenteel een stuk op weg met Borderlands op de ps3. Had hem al een tijd liggen maar het was er nog steeds niet van gekomen om hem te spelen.
Moest even in het verhaal komen maar zit er nu helemaal in. Het is leuk om te levellen en loot te zoeken.
Erg veel missies en de tegenstand is nog best behoorlijk moet ik zeggen. Vooral als je het vergelijkt met andere shooters.

@Sillent: waarom op een illegale bak spelen terwijl je zoals je al best vaak hebt gezegd zoveel originele spellen hebt liggen?


Jeroen.

Ronin79

#1810
Ik zag dat Two Worlds II bijna uit kwam, maar ik twijfelde of ik die game misschien zou gaan kopen.
Toen bedacht ik mij, dat ik ook nog ergens thuis een Banned Elite (kan er niet mee online) had staan. Nu kan ik de game mooi uit proberen, voordat ik hem misschien als nog ga kopen.
Meestal speelde ik games op die console (lang geleden), die ik waarschijnlijk nooit zou kopen. Vond ik ze toch leuk, kocht ik ze als nog in de winkel.
De 360 stond in de slaapkamer onder mijn andere scherm (waar ik nu een orginele 360 heb staat)

Het was wel even wennen, want de 360 had nog een Wave 3 ombouw. Hoe laat ik ook als weer een Wave 11 game werken op een Wave 3 console ?
Maar na een paar seconden zoeken, wist ik het alweer. De game loopt uitstekend. (Het lijkt mij niet het topic om te zeggen hoe je dat moet doen)  ;)

Wees maar niet bang dat ik mijn originele consoles laat staan, of geen games meer koop .... De eerst volgende Pre-order is Crysis 2 Limited Edition (UK) voor de 360.  ;D

Jeroen de Waal

Helder, had al een dergelijk antwoord verwacht.  ;)

Borderlands weleens gespeeld?


Jeroen.

Ronin79

Ja .... op de PC  ;)

Heb de game afgelopen maanden niet meer gespeeld.
Maar het is zeker geen slechte game, eigenlijk best vermakelijk.

Jeroen de Waal

Ja vind hem ook erg vermakelijk.
Jammer dat ik hem zo lang had liggen. Nu is de GOTY editie uit met de DLC. Ach die kom ik misschien nog wel een keertje tegen.
Ben nu soldier level 21.

Nog een paar daagjes en dan zal het wel Homefront worden die mijn tijd opeist.


Jeroen.

Ronin79

Welke level ik ben met de game, weet ik zo even niet.
Maar het is wel met alle DLC.

Wat betreft Homefront; ik hoop dat die volgende week netjes op mijn deurmat ligt, en anders
zal het na het volgende weekend wezen.

Ik heb er zin in. Eens wat anders dan COD.  ;)

Robbert54

Assassins Creed Brotherhood
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 13, 2011, 12:14:50
Ja vind hem ook erg vermakelijk.
Jammer dat ik hem zo lang had liggen. Nu is de GOTY editie uit met de DLC. Ach die kom ik misschien nog wel een keertje tegen.
Ben nu soldier level 21.

Nog een paar daagjes en dan zal het wel Homefront worden die mijn tijd opeist.


Jeroen.

Het feit dat de co op zo slecht gemaakt was dat je gewoon niet eens tegoei met elkaar kon praten heeft gemaakt dat ik dit spel verafschuw.
En neen, dat lag niet aan mijn internetverbinding maar was een veel voorkomen probleem.

Jeroen de Waal

Heb co-op nog niet geprobeerd.
Althans ik denk dat je multiplayer bedoelt? Heb wel splitscreen met iemand anders (local) gespeeld en dat ging goed.


Jeroen.

djaxx

ja de co op online, wzs gewoon niet te spelen omdat je niet kon communiceren. De headsets werkten gewoon niet. Erg jammer.

Ronin79

Na Need For Speed: Hot Persuit, ben ik nu bezig met Need For Speed: Shift ;)

Wazp

#1820
Citaat van: SillentWolf op maart 16, 2011, 03:39:29
Na Need For Speed: Hot Persuit, ben ik nu bezig met Need For Speed: Shift ;)

Wij hebben echt hetzelfde ritme volgens mij, kom je elke keer weer tegen in de recent posts  :P

Ben weer wat begonnen met Trackmania, beetje meetrainen met de teamline-up voor komend EMS (ESL Major Series)  :ph34r:

Mijn X360 is inmiddels dood, en zit enorm te twijfelen tussen de PS3 en de 360. 360 maakt teringveel herrie, en zijn toch niet zoveel exclusive titels die ik speel. Houd toch wat meer van de shooters (serieuze haat aan controllers in dat genre) en games als Oblivion, Mass Effect, Fall Out etc. Dus die speel ik wel op de PC. Op de PS3 zijn er toch wel wat titels die ik nog wil spelen... Komt nog bij dat ik dus echt wel van racen houd, maar dat er vrijwel geen stuurtjes zijn die voor alle 3 geschikt zijn, op de Xbox is de keuze al helemaal klein (PC+xbox support).

Moeilijk moeilijk moeilijk, denk er al een paar weken over na. In die tijd wel zonder teveel na te denken voor hetzelfde geld een Squeezebox Touch gekocht  :angel:

djaxx

Koop gewoon de ps3 man, zal je geen spijt van hebben!

Ronin79

#1822
@ Wazp

;D

Afgezien van de exclusives die de PS3 dit jaar uit gaat brengen ... zou ik toch voor de 360 gaan.

Wat heeft de PS3 op oa. racing gebied ? ... GT5 en Motorstorm (en nog wat multiplatform games). Of je daar zo heel vrolijk van moet worden weet ik niet.
MS heeft intussen 3 Forza's op de markt gezet, daarbij zal Forza 4 als racer, wel eens dik over GT5 kunnen gaan.

Daarnaast zijn nagenoeg alle Multiplatform games op de 360 mooier (oa. een hogere resolutie).
Verder hebben we het ook nog niet gehad over Playstation Network  :(

Je moet natuurlijk zelf weten wat je gaat doen. Als je het echt niet weet; kunt desnoods ook alle twee
de consoles aanschaffen, dan hoef je niet meer te kiezen  :P

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op maart 16, 2011, 11:31:40
@ Wazp

;D

Afgezien van de exclusives die de PS3 dit jaar uit gaat brengen ... zou ik toch voor de 360 gaan.

Wat heeft de PS3 op oa. racing gebied ? ... GT5 en Motorstorm (en nog wat multiplatform games). Of je daar zo heel vrolijk van moet worden weet ik niet.
MS heeft intussen 3 Forza's op de markt gezet, daarbij zal Forza 4 als racer, wel eens dik over GT5 kunnen gaan.

Daarnaast zijn nagenoeg alle Multiplatform games op de 360 mooier (oa. een hogere resolutie).
Verder hebben we het ook nog niet gehad over Playstation Network  :(

Je moet natuurlijk zelf weten wat je gaat doen. Als je het echt niet weet; kunt desnoods ook alle twee
de consoles aanschaffen, dan hoef je niet meer te kiezen  :P

hogere resolutie?? bijna alles is nog gewoon 720p toch? uitzondering daargelaten. GT5 is ook 1080p of i ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Nu nog 'n console uit 2006 aanschaffen..?! ..ik zou wachten op de volgende gen.  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini