Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Nee ik heb nog nooit met de WII controller gespeeld. Ik geef namelijk niet zoveel om zulk soort besturingen.
Maar daarom kan een ander het wel leuk vinden, of er beter mee uit de voeten dan een traditionele controller.
Het is maar net wat ieman prettig vind spelen.  ;)

Snutchz

eerst proberen.. dan pas je mondje open trekken  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Wow Epic Mickey is geweldig zeg, wat een sfeer!!
Erg mooie intro ook.


Jeroen.

Snutchz

Toch niet gedownload zeker..?  :mad: ..wil 'm ook graag spelen... denk dat ik de Wii morgen maar in den shop haal... ipv bij Bol.com  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Nope originele import.


Jeroen.

Ronin79

Black Ops Single Player gisteren uitgespeeld (met SmokinSoul account / Elite)
Verder online gekomen tot level 44.

Snutchz

#1531
Zo.. m'n -Black Edition- is geïnstalleerd.. denk even gemakkelijk savedata van SD over te zetten op den HD... nee hoor... moet eerst de game zelf in de Wii zitten... die blijven dus mooi op den SD staan... wat 'n onzin  :yawnee:

now playin' : Epic Mickey (Wii)  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Citaat van: Snutchz op november 22, 2010, 15:23:27
now playin' : Epic Mickey (Wii)  8)

..zojuist uitgespeeld... wat 'n disappointment.. zelfs meer genoten van de twee vrijgespeelde stokoude Disney cartoons... aanfluiting eerste klas  :dozingoff:

Alleen leuk voor de échte Disney fan!
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op november 24, 2010, 21:31:20
..zojuist uitgespeeld... wat 'n disappointment.. zelfs meer genoten van de twee vrijgespeelde stokoude Disney cartoons... aanfluiting eerste klas  :dozingoff:

Alleen leuk voor de échte Disney fan!
Wat is er mis mee?

Snutchz

camera.. level design.. kunstmatige speelduur... gameplay.. missies... vijanden...  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Black Ops; Prestige 1. level 7.

GOW 3 op op de PS3 ook even gespeeld, alleen kom ik ergens niet verder.
Een keer ook Google zoeken.  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op november 25, 2010, 00:21:42
camera.. level design.. kunstmatige speelduur... gameplay.. missies... vijanden...  :bored:
jammer, laten liggen dus  :-\

Ronin79

@ Snutchz

Moest toch een keer gespeeld worden ... hij lag daar maar stof te happen  ;)

Snutchz

laat 'm maar lekker stof happen... je hebt nog minstens 1½ deel voor de boeg...  :whatsthat:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat heb je goed onthouden  ;)

Snutchz

ja ik vind me dat toch een partij zonde...  :confused:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79


Snutchz

#1543
Je kijkt The Matrix toch ook niet voor de helft... om vervolgens Revolutions te gaan zitten kijken  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#1544
Kun je doen ... alleen dan snap je er helemaal niets van   :P

Gisteren verder gegaan met Black Ops. Nu level 24 Prestige 1.

Ik zit nu op iets meer dan 24000 points, en speel alleen maar met een M16 + Scope en Silencer (werkt erg goed  ;))
Of een M16 met Tube. Ik koop dus verder geen wapens of andere spulletjes omdat ik die 50000 points wil halen.

Weet iemand wat je krijgt als je Prestige 1 bent, met 50000 Cod Points.
Dan kun je namelijk iets unlocken in het menu. Of zijn dit ook weer
Stats of een soort contracts wat je kan afwerken ?.


Snutchz

Dead Space (360) *Hard Mode - 2nd run*  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

EdSki

Citaat van: SillentWolf op november 26, 2010, 13:19:46
Kun je doen ... alleen dan snap je er helemaal niets van   :P

Gisteren verder gegaan met Black Ops. Nu level 24 Prestige 1.

Ik zit nu op iets meer dan 24000 points, en speel alleen maar met een M16 + Scope en Silencer (werkt erg goed  ;))
Of een M16 met Tube. Ik koop dus verder geen wapens of andere spulletjes omdat ik die 50000 points wil halen.

Weet iemand wat je krijgt als je Prestige 1 bent, met 50000 Cod Points.
Dan kun je namelijk iets unlocken in het menu. Of zijn dit ook weer
Stats of een soort contracts wat je kan afwerken ?.



Holy cr*p...ben net met moeite level 39 geworden...eindelijk de ak47  :)

...en tussen door moet ik ook nog verder met Fallout New Vegas

Met die m16 wordt ik elke afgeknalt als ik iemand tegen kom. Alleen van afstand wil een kill nog wel eens lukken...of ik moet iemand in de rug kunnen schieten.  ;)

Ronin79

#1547
Nu zelfs nog verder (Prestige 1 Level 33), en ik speel niet eens zo heel veel.

De M16 is veruit mijn favoriete wapen.
Ik heb de eerste 30 levels in Prestige 1, nagenoeg alleen met de M16 gespeeld.
1 x met een Tube, en een andere variant met de Scope en Sillencer erop.
Werkt een stuk beter en sneller dan de Snipers in de game. Veruit 'volgens mij' de beste keus qua wapen.

Perks worden Warlord, Snel lopen en snel bewegen.
Verder is de Claymore heel belangrijk (kun je niet zo snel van achteren verrast worden), Smoke Granaat (bij Domination),  en een Raket als 2e wapen ... zodat je een heli,
spy plane en eventueel een tegenstander kan opblazen.

Warlord kan eventueel ingewisseld worden voor Hardered (zoals ik bij de M16 + tube heb gedaan).

Killstreaks heb ik momenteel; spy plane, care package en Heli.
Spy plane kan ook ingewisseld worden voor dat bestuurbare autootje.

Als je de M16 op een of andere manier niet goed vind, zou je kunnen sparen voor de AK47.
Al is de M16 nauwkeuriger en kun je verder mee schieten.


Het leuke is; de game speel ik veel op de Dell 2410 in de Computer kamer (omdat mijn vriendin dan wat TV in de woonkamer kijkt, en de slaapkamer is nu te koud om te gamen)
De Dell is een H-IPS scherm, met een iets hogere input lag (komt door de techniek) dan de goedkope TN panelen. Des ondanks kick ik aardig wat ass  ;)
Je kunt er dus aardig goed op gamen (een snel). Prachtig beeld, heerlijk scherm (koop tip, voor de twijfelaars  ;)  )

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Waarschijnlijk niet een game voor mij, maar de vormgeving ziet er leuk uit.
Een keer wat anders als al die standaard games.

Ik neem aan dat jij die gaat spelen Snutchz ?