Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

MoH wacht ik nog even met aanschaffen. Ben benieuwd of ze de besturing eens een keer hebben aangepakt, die was bagger in de vorige delen. Qua realisme zit MoH er wel heel dicht tegenaan en zelfs het Amerikaanse Leger heeft meegwerkt aan de ontwikkeling van de game. Ik wacht nog even af en tot die tijd F1 2010 en PES11....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

#1426
Als ik goed geïnformeerd ben (wat meestal wel zo is  :P  ), dan zal de besturing erg veel lijken op dat van COD.
Wat ik op zich een erg lekkere besturing vind. Als ik de game hopelijk van de week binnen krijg (vanuit de UK), dan zal ik
eens wat potjes gaan spelen. Ben erg benieuwd.  ;)

Madhouse

Citaat van: SillentWolf op oktober 13, 2010, 11:34:06
Als ik goed geïnformeerd ben (wat meestal wel zo is  :P  ), dan zal de besturing erg veel lijken op dat van COD.
Wat ik op zich een erg lekkere besturing vind. ;)

Klopt, de besturing van COD is gewoon goed. De vorige delen van MoH hadden dit niet en de nieuwe schijnt idd naadloos daar in over te lopen. Maar ik blij sceptisch daar ik al eerder de fout in ben gegaan met MoH. Dus eerst maar eens bij een vriend van me spelen en dan zie ik wel verder.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

De vorige MOH kon mij ook niet bekoren. De game en de graphics vielen mij dan ook vies tegen.
Het is te hopen dat de nieuwe MOH, de verwachtingen die ik ervan heb ... waar gaan maken.

De versie die ik binnen krijg is voor de Xbox 360. Op een later tijdstip zal ik de single player ook eens
gaan spelen met de pc versie van de game. Ben erg benieuwd waar toe de game grafisch instaat is.

Madhouse

Citaat van: SillentWolf op oktober 13, 2010, 11:47:35
De vorige MOH kon mij ook niet bekoren. De game en de graphics vielen mij dan ook vies tegen.
Het is te hopen dat de nieuwe MOH, de verwachtingen die ik ervan heb ... waar gaan maken.

De versie die ik binnen krijg is voor de Xbox 360. Op een later tijdstip zal ik de single player ook eens
gaan spelen met de pc versie van de game. Ben erg benieuwd waar toe de game grafisch instaat is.

De reviews liegen er niet om, dus ben er van overtuigd dat hij grafisch goed in elkaar steekt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

Ik ben de PC versie al aan het inladen (voor single player only) ....  ::)
Misschien krijg ik hem vandaag nog wel aan de praat.

Als ik de Tier 1 Edition voor de 360, via de post binnen krijg ... vermeld ik wel even hoe ik hem vind spelen.

Alleen ben ik er op voorhand niet helemaal zeker van, of de nieuwe MOH .. tegen het aankomende COD geweld van Treyarch op kan.
Hoewel Treyarch niet verantwoordelijk is voor de MW games, kan de nieuwe Black Ops; hun wel eens goed op de kaart gaan zetten.

Loki999

Alleen ben ik er op voorhand niet helemaal zeker van, of de nieuwe MOH .. tegen het aankomende COD geweld van Treyarch op kan.
Hoewel Treyarch niet verantwoordelijk is voor de MW games, kan de nieuwe Black Ops; hun wel eens goed op de kaart gaan zetten.

Ja ik ben ook zeer benieuwd, maar het kan aan mij liggen maar het is net of de nieuwe COD minder gehyped word.
Buiten dan het talibanverhaal.

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Ronin79

Daar lijkt het idd. wel op.
Misschien komen die reclame campagnes nog wel tot stand, geen idee.

Michel8

Fifa 10 maar ik wordt gek van die gasten die disconnecten. Ben niet erg goed en ben blij als een kind als ik een keer voorsta. Vervelend als er dan op het laatst gedisconnect wordt. Echt irritant.

mmengede

Ook ik hoop dat morgen MOH in de brievenbus op mij ligt te wachten. Spelen zal helaas een dag moeten wachten aangezien mijn vriendin jarig is morgen, maar dat is natuurlijk ook leuk. Black ops staat ook in pre-order! Heb van beide spellen hoge verwachtingen. Denk dat vooral black ops ook weer goed wordt. Ik vond WaW ook erg leuk dus ik ben niet zo'n IW fanboy die alleen hun spellen goed vindt. Ben vooral erg benieuwd naar het currency systeem. We zullen wel zien. Ik heb er in ieder geval zin in, het zal ongetwijfeld wel weer wat uurtjes gaan opslokken.
Versterking: Onkyo TX-SR 604 (S) XBOX 360 Premium
Fronts: JBL E-90's Center: JBL EC-35
Rears: JBL E-30's op Atacama Nexus 70 cm stands
Bekabeling: QED Silver Aniversary,  XBOX 360 Monster Cable LCD: LE37R72B

Ronin79

Net nog even gouw de eerste missie van MOH gespeeld op de PC (360 versie nog niet binnen).
Ik moet zeggen; de game ziet er goed uit, en speelt tot nu toe best lekker (ook al ben ik de console nu gewend).
Van de week zal ik verder gaan met missie 2.

Jeroen de Waal

Momenteel bezig met Halo: Reach.
Redelijk spel maar heb me mateloos geirriteerd aan het eerste level waarbij je achterop een wagen zit. De bestuurder is echt een randdebiel.


Jeroen.

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

mic1980

Na veel wikken en wegen toch maar niet MoH aangeschaft. Battlefield 2 ligt hier immers ook in de kast weg te rotten.

Als je eenmaal CoD speelt is het moeilijk overstappen  :P

Sol

Citaat van: Jeroen de Waal op oktober 14, 2010, 21:00:55
Momenteel bezig met Halo: Reach.
Redelijk spel maar heb me mateloos geirriteerd aan het eerste level waarbij je achterop een wagen zit. De bestuurder is echt een randdebiel.


Jeroen.
It's all part of the game. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

aMUSEd

Citaat van: mic1980 op oktober 17, 2010, 01:30:28
Na veel wikken en wegen toch maar niet MoH aangeschaft. Battlefield 2 ligt hier immers ook in de kast weg te rotten.

Als je eenmaal CoD speelt is het moeilijk overstappen  :P
De multiplayerervaring van CoDMW2 tov BFBC2 is niet helemaal vergelijkbaar.
CoDMW2 heeft vooral straatgevechten zonder voertuigen, de leveldesign van BF2 is veel meer open en met voertuigen.
Heb je BF2 online gespeeld?

EdSki

#1441
MOH gisteren uitgespeeld (xbox 360). Bediening is prima. Je kan een soort sliding maken naar dekking toe wat best goed werkt. Knoppen zijn zo een beetje gelijk aan cod. Grafisch ook prima, maar niet dat je er van achter over slaat. Geluid van de wapens is heel vet.

Single player is veel en veel te kort en te makkelijk. Heb het in een middagje uitgespeeld op het moeilijkste level en zo goed ben ik echt niet ;) . Beetje een gemiste kans denk ik.

Multiplayer nog niet geprobeerd.

Ook nog bezig met jimmy's revenge dlc voor mafia II. Best geinig, maar het is niet echt een verhaal (geen cut scenes). Het voelt meer als een verzameling losse missies.

Hopelijk kan ik deze week beginnen aan fallout new vegas  :)

mic1980

Citaat van: aMUSEd op oktober 17, 2010, 09:31:05
De multiplayerervaring van CoDMW2 tov BFBC2 is niet helemaal vergelijkbaar.
CoDMW2 heeft vooral straatgevechten zonder voertuigen, de leveldesign van BF2 is veel meer open en met voertuigen.
Heb je BF2 online gespeeld?

Ja, eigenlijk alleen maar.
Maar ik denk dat ik gewoon meer van het respawnen en door raggen ben.

Misschien dat ik hem een tweede kans ga geven nu het weer toch slechter aan het worden is.

aMUSEd

Citaat van: mic1980 op oktober 17, 2010, 13:17:05
Ja, eigenlijk alleen maar.
Maar ik denk dat ik gewoon meer van het respawnen en door raggen ben.

Misschien dat ik hem een tweede kans ga geven nu het weer toch slechter aan het worden is.
;D, ik kan me voorstellen dat je bij CoD sneller in de actie zit.
Bij BF2 kan je ook snel bij de actie zijn wanneer je je bij een squad voegt.

djaxx

Singularity uitgespeeld en nu begonnen aan lara croft and the guardian of light, via de psn store aangekocht. Daarna staat sonic 4 op het programma :)

Jeroen de Waal

lara croft and the guardian of light is een verrassend leuk spel!
Ben ermee bezig op de pc.


Jeroen.

djaxx

Ja ben er ook al goed in meegezogen :)
Ff wennen wel zo dat bovenaanzicht!

EdSki

Fallout 3 New Vegas sinds gisteren....weer verslavend als vanouds. Ging gisteren om 3:00u naar bed :)

Ronin79

Dead Rising Case Zero, verleden week uitgespeeld (ook alle achievements).
Nu alleen nog de files overzetten naar Dead Rising 2 (360).


@ EdSki

Het is dus een goede game ?

Ik denk er namelijk over om hem op de PC te zetten.

Jeroen de Waal

Zojuist Wolfenstein uitgespeeld op de pc.
Een wat ouder spel maar heb me er goed mee vermaakt.


Jeroen.