Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

binnenkort DLC voor Alan Wake  8)

..met verbeterde graphics... plus dat er 'n derde pack is aangekondigd... wat 'n fantastische game is 't toch ook... sequel? ..yes please!!  :headbanging:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

coned (banned)

vandaag begonnen aan uncharted 2, wat een bloedmooi spel wat ik voor 30 eur nieuw gekocht heb
toch wel betere graphics dan GTA IV, wel minder vrijheid, alsof je een interactieve film aan het spelen bent
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Loki999

Inderdaad heel vet spel!
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

djaxx

Citaat van: coned op juli 24, 2010, 15:11:48
vandaag begonnen aan uncharted 2, wat een bloedmooi spel wat ik voor 30 eur nieuw gekocht heb
toch wel betere graphics dan GTA IV, wel minder vrijheid, alsof je een interactieve film aan het spelen bent

Zeker super spel maar de vergelijking vind ik wat vreemd, GTA had toch helemaal geen mooie graphics?

coned (banned)

#1254
Citaat van: djaxx op juli 24, 2010, 15:31:37
Zeker super spel maar de vergelijking vind ik wat vreemd, GTA had toch helemaal geen mooie graphics?

voor zo'n waanzinnig grote map best wel ...

maar inderdaad, er zijn games met veel mooiere graphics
of ze hebben een waanzinnig grote map zoals bvb burnout paradise, maar je kan veel minder doen in zo'n wereld (eg voetgangers ontbreken, buiten racen en stunts kan je niet veel doen)
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Stefan S.

Vanavond maar eens een begin maken met SMG 2 op de Wii  :smile:

coned (banned)

damn de gfx in de Nepal missie van Uncharted 2, en net voordien de tempel en het uitzicht vanaf de top vd berg .... OMG
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

djaxx

Citaat van: coned op juli 24, 2010, 22:50:33
damn de gfx in de Nepal missie van Uncharted 2, en net voordien de tempel en het uitzicht vanaf de top vd berg .... OMG

Tijd dat ik deze rakker nog eens van stal haal precies :)
Na d eplatinum is het voor mij meestal moeilijker om een spel terug boven te halen maar voor deze ga ik toch een uitzondering maken.

coned (banned)

wow de trein missie in uncharted 2, wat een eyecandy ...

wat me enorm aanstaat is de physics van het spel, vechten terwijl een gebouw onder je voeten instort na het beschoten worden door een gunship, ....
of vechten op een rijdende trein terwijl je beschoten wordt vanuit een heli die ook nog eens raketjes gooit op de wagons

als uncharted 3 even goed wordt als 2 OMG
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

djaxx

Citaat van: coned op juli 26, 2010, 01:43:35
wow de trein missie in uncharted 2, wat een eyecandy ...

wat me enorm aanstaat is de physics van het spel, vechten terwijl een gebouw onder je voeten instort na het beschoten worden door een gunship, ....
of vechten op een rijdende trein terwijl je beschoten wordt vanuit een heli die ook nog eens raketjes gooit op de wagons

als uncharted 3 even goed wordt als 2 OMG

Word nog beter! (hoop ik)  :coffee:

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op juli 26, 2010, 14:38:56
no doubt  8)

Verkeerde topic? Dit gaat over games, niet muziek  ;D


Jeroen.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Ben momenteel met Lego HP Year 1-4 bezig.
Inmiddels al uitgespeeld maar moet nog van alles unlocken....zit op 71%

Blijft lachen de Lego humor.


Jeroen.

coned (banned)

de huizen zien er niet echt lego uit, buiten de poppetjes

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Ronin79

Laaste dagen bezig met; Star Wars; The Force Unleashed.
Heb Assassins Creed II, voor heel even aan de kant gelegd ... netzoals MW2 en Infamous.  ;)

EdwinB

Citaat van: SillentWolf op juli 27, 2010, 11:52:19
Laaste dagen bezig met; Star Wars; The Force Unleashed.
Heb Assassins Creed II, voor heel even aan de kant gelegd ... netzoals MW2 en Infamous.  ;)

The Force Unleashed is erg leuk. Assissins Creed II heb ik ook nog even aan de kant liggen, deel ik vond ik geweldig.

Momenteel ben ik bezig met Darksiders, ook leuk. Er zijn gewoon te veel leuke spellen!  :)


EdSki

Eindelijk helemaal klaar met Fallout 3 inclusief broken steel en point lookout phew...begonnen met crackdown 2. Maar tot nu toe valt ie een beetje tegen  :baaa:

Snutchz

had ik in den bestelling staan.. gecanceled  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Mij viel hij ook tegen, naar een review op het net te hebben gezien.
Misschien als hij in de budget bakken bij Amazon of Zavvi ligt wil ik er wel over nadenken.

Onne

Forza 3 gestaag doorgaan nu level 32

Heb een paar designs gekocht:
M3 E30 Warfsteiner DTM
M5 Ringtaxi
Impreza Ken Block

Ik heb zelf nog geen 20 min besteed aan vinyls en al die meuk,

Ronin79

Is Forza 3 een leuke game. Deel 2 heb ik wel, maar niet heel veel gespeeld.
GRID en oa. PGR4 vond ik persoonlijk iets leuker.

Waarom ik dit vraag; Hij is namelijk bij de Engelsen, een euro of 15 a 17

Jeroen de Waal

Vandaag een 5-tal spellen voor de ps3 van een htforumlid binnen gekregen.
Ben nu begonnen met CoD:MW2 op veteran. Erg leuk en bij vlagen best wel pittig.


Jeroen.

EdwinB

Citaat van: SillentWolf op juli 28, 2010, 23:19:52
Is Forza 3 een leuke game. Deel 2 heb ik wel, maar niet heel veel gespeeld.

Persoonlijk vind ik Forza 3 geweldig, zeer verslavend, zeker een aanrader voor die prijs.

Mvg,


Edwin

Ronin79

Thx.  Dan zal ik hem binnenkort eens importeren.