Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Loki999

GTA4 ballad of Gay tony nog steeds, en ff een uitstapje gemaakt naar the lost and the damned ook leuk.
Nog een paar dagen en dan is het voorlopig mw2.
Er staat een (volgens mij) nieuwe trailer op gamer.nl
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Robbert54

kun je the ballad of Gay Tony ook apart bestellen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: The Vampire op november  5, 2009, 18:02:27
kun je the ballad of Gay Tony ook apart bestellen??
je bedoelt als in "discreet verpakt" ?  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

haha! nee bedoelde op xbox live, maar ik hem m al, wist niet eens dat je met de xbox ook met Creditcard kon betalen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dat kan bij mij ook wel, hoor! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Uitje

Zoo ik ben niet snel gefrusteerd met het spelen van een spel, maar ik kom nu met uncharted 2 niet meer verder in het level met de trein.
Ik denk dat ik al 100 keer gekilled ben door de eindbaas in crushing mode  >:(
Iemand nog tips hoe die kerel te verslaan.... ben bang dat m'n controller het anders niet gaat overleven  ;D

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

meteorite

Nu bezig met Dragon Age: Origins

Tot nu top game met humor en goede sfeer

na dit spel hopen dat Mass Effect 2 al uit is voor me volgende verslaafing  O0
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

Ronin79

Soul Calibur 4 ... voor de zoveelste keer. Alleen weer op een andere account en Xbox  ;D

aMUSEd

Ik heb er een paar uur op zitten met uncharted 2.. maar ik begrijp de hype nog niet zo.
Het is absoluut een topper maar niet "de beste game tot nu toe".
Wat vinden jullie?

Snutchz

Ahum.. 't zijn tot nu toe de mooiste graphics op den console vertoond.. én den beste PS3 game van het jaar.. daar ben je 't waarschijnlijk wel mee eens ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: aMUSEd op november 10, 2009, 20:28:26
Ik heb er een paar uur op zitten met uncharted 2.. maar ik begrijp de hype nog niet zo.
Het is absoluut een topper maar niet "de beste game tot nu toe".
Wat vinden jullie?
mooiste aan het spel vind ik:

-het verhaal
-de humor
-de graphics
-de details
-de uitwerking
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op november 10, 2009, 20:52:17
Ahum.. 't zijn tot nu toe de mooiste graphics op den console vertoond.. én den beste PS3 game van het jaar.. daar ben je 't waarschijnlijk wel mee eens ;)
Graphics zijn inderdaad erg mooi..beste ps3 game kan ik niet over oordelen (niet allemaal gespeeld  ;)).
Het speelt allemaal erg soepel maar ik hoopte op wat vernieuwing.
Er zijn wel een aantal vernieuwingen maar die zijn in andere games al aan bod geweest.. wat dat betreft is dit een zeer goede allrounder. :)

Citaat van: The Vampire op november 10, 2009, 22:36:38
-het verhaal
-de humor
-de graphics
-de details
-de uitwerking
Deze zaken blonk 'drakes fortune' ook al uit vond ik.

Robbert54

daarom vind ik het ook juist zo mooi.
een nieuw verhaal die leuk en origineel blijft. en karakters die interessant blijven
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Loki999

Voor mij is het de actie icm de graphics
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Ronin79

Bezig met Modern Warfare 2. Ik heb zoveel orginele games, dat ik er nauwelijks aan toekom om de rest te spelen.

Robbert54

GTA IV tbogt uitgespeeld. 10x beter dan The Lost and Damned als je het mij vraagt. nu wachten tot MW2 binnenkomt
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Morgen >

Uncharted 2 : Among Thieves (PS3)  :pompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Hmmm ik heb eerst tbogt uitgespeeld, dat was niet zo'n goed idee dus
Was wel een tof einde he? Vooral die autoshotgun met explosive bullets kwam erg van pas
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Robbert54

Citaat van: Loki999 op november 12, 2009, 14:42:40
Hmmm ik heb eerst tbogt uitgespeeld, dat was niet zo'n goed idee dus
Was wel een tof einde he? Vooral die autoshotgun met explosive bullets kwam erg van pas
ja wat een vet geweer! vind het karakter ook vele malen beter dan van tlad. die komt niet echt tot leven. bij tbogt kreeg ik weer een klein beetje dat vice city gevoel. vind het nog steeds jammer dat je je in een stad als new york niet omhoog kunt werken en real estate kunt kopen en uiteindelijk een mooi penthouse kunt bezitten. dat vond ik echt het mooie van vice city!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Loki999

Wat dat betreft is saints row 2 ook erg leuk! Ik heb de hele stad in mijn bezit heel veel voertuigen gepimpt en mijn poppetje is een redneck-hillybilly met een verschrikelijke uitdrukking op zijn gezicht.
Ik ga af en toe nog wel eens terug om een beetje te cruisen:)
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Robbert54

Citaat van: Loki999 op november 12, 2009, 16:02:53
Wat dat betreft is saints row 2 ook erg leuk! Ik heb de hele stad in mijn bezit heel veel voertuigen gepimpt en mijn poppetje is een redneck-hillybilly met een verschrikelijke uitdrukking op zijn gezicht.
Ik ga af en toe nog wel eens terug om een beetje te cruisen:)

die heb ik dus nog nooit gespeeld :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Wat een leuk wapens heeft COD weer.
Mijn all time favourite in shooters, is toch echt de sniper, en bij COD zijn ze weer vollop aanwezig  ;D

Snutchz

Yes, -sniper rifles- zijn ook mijn favoriet  ;D ..en -semi-automatische machineguns incl. silencer- vind ik ook erg dik  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

stelletje campers   :devil:

Wauw wat is Uncharted 2 mooi.. kan me goed voorstellen dat het de mooiste voor PS3 is op het moment.