Grundig Xentia 82cm

Gestart door Grindtegel, januari 13, 2002, 10:11:27

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Heeft iemand ervaring met deze tv.

Ik ben op zoek naar een nieuwe, heb nu nog een 72cm Panasonic waar iki zeer tevreden mee ben maar ik vind hem een maatje te klein.

De Grundig ziet er waanzinnig mooi uit maar is deze wat beeld betreft ook goed?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

nou, reacties ho maar... waarschijnlijk koopt niemand Grundig, zegt misschien al genoeg over het produkt

Maar goed, een ander vraagje die misschien wel beantwoord kan worden.

Ik heb vooral Regio 1 DVD's dus NTSC. Nu staat er bij de specifikaties van dit toestel dat de NTSC weergave 4,45Mhz is en bij AV 3,58 Mhz. Wat betekent dit in normale taal???

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat er nu nog voornamelijk projector bezitters op dit forum zitten. En tevens zijn er zoveel TV's dat een keuze zeer moeilijk te maken is, en de kans dat iemand exact die TV heeft is natuurlijk klein.

Persoonlijk ben ik weg van Loewe.
Philips heeft een mooi eindresultaat maar is verschrikkelijk slecht met testpatronen en heeft een HEEL groot probleem met contrast.
Sony is een TV die na calibratie een ZEER mooi beeld geeft.

Hopenlijk heb je hier wat aan.

De MHZ aanduiding zegt me zo 1,2,3 niets, maar kan met dit te maken hebben. NTSC heeft een standaard bandbreedte van 4,2Mhz (video) en de kleur subcarier zit op 3,579545Mhz mischien dat ze dat bedoelen, je ziet dit wel vaker op TV's.

Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Nog even als aanvulling.
PAL heeft 4,43Mhz en NTSC als standaard 3,58Mhz.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"