ice age 3 : dawn of the dinosaurs

Gestart door squeek, maart 16, 2008, 00:47:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wild_Willy

Het is en blijft een geweldige reeks ....deze zal ook wel weer goed wezen (de trailer is in ieder geval weer veelbelovend!! :)

Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Xstream

Kvond de 2e toch wel een stuk minder. Hopelijk is de 3e weer wat beter. De karakters blijven over het algemeen nog leuk in ieder geval ... vooral die gekke eekhoorn of wat het ook is natuurlijk, maarja, das meer een sketch en verder weinig onderdeel van het verhaal. Is eigenlijk het enige waar ik nog naar uitkijk :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

AlphaMale

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

HTip

Citaat van: HTip op april  8, 2008, 17:17:27
En nu nog "slechts" 448 day(s) 06:42:30 te gaan...

COUNTDOWN: 095 day(s) 11:10:35

Ik hoop dat 3 beter is dan 2, want 1 vind ik nog altijd de beste ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

meteorite

Citaat van: HTip op maart 27, 2009, 12:50:53

Ik hoop dat 3 beter is dan 2, want 1 vind ik nog altijd de beste ;)


Hehe hoop ik ook, is altijd geinig dat de eerst film altijd beter wordt beschouwd dan de vervolg films
Maar ben wel benieuwed naar deze film, hoop dat de eekhorn wat meer screen tijd krijg dan de vorige delen, blijft mijn favoriete karakter
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

celerontje

Wel allemaal in 3D bekijken, dus niet op 35mm! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

gisteravond 1 nog maar weer eens gekeken op blu-ray. wat een geweldige film toch. en qua grappen zeker de beste. en dat geluid :music: :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

denk het niet. volgens mij heeft cinestar dat niet.  :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

#35
Ik zoek het even voor je uit, moment.
EDIT:
Klopt inderdaad.
Hardenberg heeft 'm WEL in 3D.
Misschien kan je daar heen?

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

lijkt me wel vet om deze te kunnen zien in 3D :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

#37
Bij jou in de buurt in 3D: Klazienaveen/Hoogeveen/Heerenveen/Hardenberg/Groningen! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Citaat van: celerontje op juli  1, 2009, 13:16:09
Bij jou in de buurt in 3D: Klazienaveen/Hoogeveen/Heerenveen/Hardenberg/Groningen! :pompom:
ben vanavond geweest in Hardenberg.
ik moet zeggen het is voor mij de eerste film in 3D te mogen mee maken en het is mij echt goed bevallen! (allereerste film was in Disneyland Parijs ik was toen 13/15?)
leuk om veel diepte te zien, je hebt meer diepte dan in de imax van pathe:)
verder haarscherp beeld en het geluid was ook super, en de sub klonk ook goed was niet overdreven aanwezig alleen als het echt nodig was. klonk een beetje als thuis ;D.

er zat wel een klein nadeel in de zaal en dat was de bediening tijdens de film, maar niet echt last van gehad.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

#39
Veel gelachen om Scrat in 3D? :clapping:
Ik ga 'm zaterdag bekijken in Groningen.

Welk 3D systeem gebruiken ze in Hardenberg?
Dolby 3D, RealD of X-Pand shutterglasses?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Citaat van: celerontje op juli  3, 2009, 00:13:43
Veel gelachen om Scrat in 3D? :clapping:
Ik ga 'm zaterdag bekijken in Groningen.

Welk 3D systeem gebruiken ze in Hardenberg?
Dolby 3D, RealD of X-Pand shutterglasses?
geen idee was de eerste keer dat ik daar was :)
ga natuurlijk niet meteen vragen wat voor app ze hebben staan en wat ze gebruiken:)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

uhm kreeg de bril 2 min voor dat de voorstelling begon en daarna weer in geleverd, heb er dus niet opgelet.
maar je gaat in groningen ook naar de 3d versie kijken?
kan je wel een tip geven, neem iets van brillendoekjes mee, er zijn zat mensen die niet weten hoe je met een bril om moet gaan ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Klopt, de brillen bij Beowulf 3D in Emmen hadden schonere ''glazen'' kunnen hebben... :(
Dank voor de tip! :worship:

(en anders zoek ik de bedrijfsleider wel op, die ken ik een beetje! ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

film is weer SUPER! heb me wel weer erg vermaakt met deel 3 hij is niet zo goed als deel 1. deze blijft toch het origineelst. ook qua grappen. maar vond hem wel weer beter dan deel 2! nieuwe karakter Buck is ook lachen, met zijn schitzofrenie aanvallen ;D

en vooral het stukje: I THOUGHT YOU WHERE A FEEEEEMAAAALE!!! is  :clapping: hoewel ik die al 10x had gezien in de trailer
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik ben benieuwd, want die dino's in 3D lijken me hartstikke gaaf!
1 nachtje slapen nog... :pompom:

Scrat heeft trouwens geen midlife-crysis, maar een wholelife-crysis, toch? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

squeek

ik ga over anderhalf uur kijken in kinepolis in 3D, ben erg benieuwd!

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

HTip

Citaat van: squeek op juli  3, 2009, 18:30:44
ik ga over anderhalf uur kijken in kinepolis in 3D, ben erg benieuwd!

greetz
Veel plezier! Laat je even weten wat je ervan vond?

Welke kinepolis ga je?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Citaat van: HTip op juli  3, 2009, 19:25:02
Veel plezier! Laat je even weten wat je ervan vond?

Welke kinepolis ga je?

zalige film! past perfect in het rijtje! ik vond zelf niet echt dat deel één beter was als twee, voor mij waren ze wel gelijik, zoals deze. ik eigenlijk niet zeggen welke van de drie ik het leukste vind. maar scrat is weer fantastisch, en het verveelt geen moment!

ik woon tussen antwerpen en gent, dus meestal ga ik naar metropolis in antwerpen omdat ik daar ben opgegroeid. maar dacht vanavond eens naar gent te gaan om de drukke antwerpse ring te mijden. wat heb ik een spijt zeg  :omg: gent is een leuke kinepolis, maar wat verouderd. en dan stap je met je 3D brilletje binnen in de zaal waar het maar 40 graden is of zo. ben gaan vragen of de airco op kon, blijkt die er niet te zijn in die zaal. nu ja, heel tof, want ik zweet voor het minste zuchtje warme lucht. ik draag dan nog een gewone bril ook, en dan die 3D bril erover. begon die aan te dampen van de warmte die ik afstraal. heel de film schoof de 3D bril van men neus van het zweten. ik ga nooit in de zomer nog naar kinepolis gent voor die 3D films. die pik absoluut enkel nog in antwerpen mee.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Richi

Wij gaan morgen met de kids. :D Ben heel benieuwd...
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a