PIANO alternatieven?

Gestart door PM, maart 4, 2002, 09:23:32

Vorige topic - Volgende topic

PM

Zijn er betere projectore qua prijs/prestatie dan de Plus Piano (HE-3100) ??
Groeten, Peter

FrankL

Lastig om hier een algemeen antwoord op te geven. Je kunt je beter eerst verdiepen in de voors en tegens, en je eigen minimumeisen vaststellen.
Iedereen definieert prestatie weer anders. Een tweedehands CRT kan een betere prijs/prestatie hebben, tenzij je bijv. de grootte meerekent, of het feit dat je niet eventjes een aflevering Friends ermee kan kijken. En een scaler erbij nodig hebt enz enz.
En draagt een zoomlens bij aan de prestatie? Zeker aan de prijs.

Als ik mijn projector nu opnieuw moest kopen, kocht ik nog steeds een Piano. Voor mijn wensen heeft ie nog steeds de beste prijs/prestatie.

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Hi,

En welkom op ons forum.

Prijs prestatie is de Piano inderdaad moeilijk te verslaan.

MAAR, een occassion CRT koop je voor dezelfde prijs (of minder), en een redelijke scaler kun je al kopen voor € 400,00. We zijn dit soort scalers nu aan het bekijken.

Gaan tot 1024x768 en voor het af en toe TV kijken voldoen ze waarschijnlijk genoeg.

Exacte prijzen volgen nog als we weten hoe de kwaliteit op een CRT zich stand houdt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

ok... CRT is geen optie.. heb er wel over gedacht, maar de grootte van zo'n ding is een probleem.

Dus het moet een LCD/DLP worden.. en waarschijnlijk dus een piano als ik het zo bekijk...
Ik zal eens kijken of ik bij de mannen van cinemagica het een en ander kan bekijken als zij hun piano binnen hebben
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Je kunt ook hier een demo krijgen met DLP, we hebben nog een paar 3M's voor € 2200,00 ex btw.
In combinatie met een PSM-1 of een HT-PC geven deze een fantastisch beeld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"