De set's van RuTT

Gestart door RuTT, februari 8, 2008, 21:37:00

Vorige topic - Volgende topic

RuTT

Citaat van: frank2 op januari  5, 2009, 21:30:40
Je hebt het mooi voor elkaar. Ik kan me nog herinneren dat je ooit Ushers had en dat je problemen had met je versterkers. Zo te zien ben je nu na al die omzwervingen een tevreden man.

Dank je,

Wel blijf ik van mening dat Usher een zeer goede speaker's maakt en zeker voor het geld. In ieder geval ga ik straks de Mini Dancer beluisteren bij Karel en wie weet...

De Sonus Faber's doe ik absoluut niet weg een top speaker, maar maybe komt er een tweede opstelling ;D

Gr.RuTT

garmtz

Mooie setup rutt! Ik zou de Auditors alleen nog iets verder naar voren, iets meer uit elkaar en iets (echt maar een tikkeltje) meer ingedraaid opstellen.

genesis

Schitterende opstelling en een nog mooier huis, lijkt haast wel een modelwoning, zo te zien zijn er geen kleine kinderkes die overal aan kunnen zitten. ;D

Genesis
Carpe Diem

RuTT

Citaat van: garmtz op januari  6, 2009, 08:45:45
Mooie setup rutt! Ik zou de Auditors alleen nog iets verder naar voren, iets meer uit elkaar en iets (echt maar een tikkeltje) meer ingedraaid opstellen.

thanks,

De foto's zijn aanvang 2007 genomen en door schade en schande wordt je wijzer... Afgelopen zomer zijn de speakers een tikkeltje naar voren geplaats, maar vooral ook ingedraaid. Dit laatste bracht een enorme verbetering in plaatsing vd muziek.

Verder heb ik de spaekers ook een klein stukje naar elkaar toegeplaatst in tegenstelling tot jouw tip. Dit is puur smaak gebonden. Het heeft voor en tegens, als je begrijpt wat ik bedoel :yinyang:

Gr.RuTT

RuTT

Citaat van: genesis op januari  6, 2009, 09:00:40
Schitterende opstelling en een nog mooier huis, lijkt haast wel een modelwoning, zo te zien zijn er geen kleine kinderkes die overal aan kunnen zitten. ;D

Genesis

Jawel hoor, een geweldig kereltje van 3,5. Hij mag overal aanzitten, ook de home cinema. Behalve de stereoset en dit werkt tot op heden erg goed. Ga ik hem alles verbieden dan wordt het niets... Het enige nadeel hiervan is, als ik een film wil kijken kost het me enige tijd om de home cinema opnieuw in te stellen :(

Gr,RuTT

garmtz

Citaat van: RuTT op januari  6, 2009, 21:05:32
thanks,

De foto's zijn aanvang 2007 genomen en door schade en schande wordt je wijzer... Afgelopen zomer zijn de speakers een tikkeltje naar voren geplaats, maar vooral ook ingedraaid. Dit laatste bracht een enorme verbetering in plaatsing vd muziek.

Verder heb ik de spaekers ook een klein stukje naar elkaar toegeplaatst in tegenstelling tot jouw tip. Dit is puur smaak gebonden. Het heeft voor en tegens, als je begrijpt wat ik bedoel :yinyang:

Gr.RuTT

Hallo RuTT,

E.e.a. (vooral de onderlinge afstand) hangt ook af van de luisterpositie t.o.v. de speakers natuurlijk... ;)  Kan me wel voorstellen dat de schouw in het midden sneller voor een gat in het middenbeeld zorgt, waardoor een plaatsing van de speakers dichter naar elkaar een beter geluidsbeeld oplevert.