Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op mei 16, 2011, 09:57:09
Liefst zou ik wel voor een tempo gaan of om te beginnen bijvoorbeeld voor jou Virgo 's maar ik zie echt niet hoe ik die kan plaatsen bij mij thuis.

Audiomarkt.de heb ik nog helemaal niet gekeken, goeie, mijn Duits is alleen niet je van het.

Daar staan wel een aantal leuke tussen ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Zit trouwens even te bedenken dat ik mijn tv misschien wat op kan schuiven en zo ook het hele meubel. De speakers komen danwel voor de ingang van mij. SlaaPkamer te staan, maar staan dan wel 70cm van de muur. Ruimte genoeg om erachter langs te lopen. Zou dan in de toekomst eventueel een wand kunnen maken met een schuifdeur naar de slaapkamer
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op mei 16, 2011, 11:37:10
Zit trouwens even te bedenken dat ik mijn tv misschien wat op kan schuiven en zo ook het hele meubel. De speakers komen danwel voor de ingang van mij. SlaaPkamer te staan, maar staan dan wel 70cm van de muur. Ruimte genoeg om erachter langs te lopen. Zou dan in de toekomst eventueel een wand kunnen maken met een schuifdeur naar de slaapkamer

Speakers loop je vrij gemakkelijk om hoor Robbert ;). Vooral als het smalle ap's zijn. Maar is het geen mogelijkheid om in de lengte te spelen?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Peerless Monster op mei 16, 2011, 17:36:55
Speakers loop je vrij gemakkelijk om hoor Robbert ;). Vooral als het smalle ap's zijn. Maar is het geen mogelijkheid om in de lengte te spelen?

Da's toevallig Rens, daar zat ik vanmiddag ook aan te denken. Als het dedicated stereo wordt dan is dat misschien een mooie(re) oplossing, luidsprekers aan de raamkant en bij de tv een paar leuke Tangent Evo 4 monitortjes als ondersteuning van het tv geluid.

Peerless Monster

Citaat van: S@m op mei 16, 2011, 17:54:50
Da's toevallig Rens, daar zat ik vanmiddag ook aan te denken. Als het dedicated stereo wordt dan is dat misschien een mooie(re) oplossing, luidsprekers aan de raamkant en bij de tv een paar leuke Tangent Evo 4 monitortjes als ondersteuning van het tv geluid.

Dat is vaak ook een logische keuze, maar natuurlijk niet altijd ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

AnubisNefer

Citaat van: The Vampire op mei 16, 2011, 09:57:09
Liefst zou ik wel voor een tempo gaan of om te beginnen bijvoorbeeld voor jou Virgo 's maar ik zie echt niet hoe ik die kan plaatsen bij mij thuis.

Audiomarkt.de heb ik nog helemaal niet gekeken, goeie, mijn Duits is alleen niet je van het.

Audiomarkt.de kan je op engels zetten. Nog voordat je de shop ingaat even klikken op de engelse/amerikaans vlag.  8)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

S@m

Citaat van: Peerless Monster op mei 16, 2011, 18:44:45
Dat is vaak ook een logische keuze, maar natuurlijk niet altijd ;)

Misschien in Robbert z'n situatie een bevredigende keuze...

Robbert54

Denk niet dat t bij mij een optie is. Daar is mijn ruimte te klein voor. Hij is 5.30 bij 3.80 en er staat ook nog een eettafel in.

Ik heb wel het voordeel dat ik ze niet omver kan lopen in een dronken bui ;D

En voor t raam past simpelweg niet want dan zit ik met mijn bank
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Bank omdraaien en speakers tegen de andere muur een idee? Dan kun je hooguit eens je knie tegen de bank stoten maar iig wat minder snel tegen je speakers.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Echt waar joh, door de introductie van jou bij de M&G van Philip van de BD van John Mayer - Where the light is heb ik nu de cd's en de BD is in bestelling.. ik luister hem helemaal scheel.. wat een heerlijke plaat is dat zeg.. o.a. Belief vind ik een heerlijk nummertje :D Maar ook slow dancing in a burning room, vultures, free fallin, daughters, neon en ga zo maar door... heerlijk!!

Ehh ja die eerste zin klopt niet helemaal grammaticaal, maar toch :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op mei 16, 2011, 22:10:56
Echt waar joh, door de introductie van jou bij de M&G van Philip van de BD van John Mayer - Where the light is heb ik nu de cd's en de BD is in bestelling.. ik luister hem helemaal scheel.. wat een heerlijke plaat is dat zeg.. o.a. Belief vind ik een heerlijk nummertje :D Maar ook slow dancing in a burning room, vultures, free fallin, daughters, neon en ga zo maar door... heerlijk!!

Ehh ja die eerste zin klopt niet helemaal grammaticaal, maar toch :P
Haha! Echt waar? Mooi dat ik je daarmee heb kunnen introduceren dan! Maar het is idd zij. Geweldige artiest. Zijn cd's zijn niet van de beste opnamekwaliteit, maar de muziek die erop staat :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op mei 17, 2011, 17:42:28
Haha! Echt waar? Mooi dat ik je daarmee heb kunnen introduceren dan! Maar het is idd zij. Geweldige artiest. Zijn cd's zijn niet van de beste opnamekwaliteit, maar de muziek die erop staat :music:

Zo heb je mij ook al aan je John Mayer geholpen, zelfs zonder M&G :P

HTip

Dat het bereiken van de 200e pagina zo geruisloos voorbij is gegaan... :unsure: :D

Leuk dat je zo lekker met je hobby bezig bent. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: JCL op mei 17, 2011, 17:57:35
Zo heb je mij ook al aan je John Mayer geholpen, zelfs zonder M&G :P
:headbanging: :headbanging: :headbanging:

Citaat van: HTip op mei 19, 2011, 21:07:42
Dat het bereiken van de 200e pagina zo geruisloos voorbij is gegaan... :unsure: :D

Leuk dat je zo lekker met je hobby bezig bent. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest...
ja is wel lekker weer zo, wel een beetje rusteloos, maar kan van mijn huidige set ook nog wel genieten :music: Speel momenteel al wel zonder center en dat bevalt me eigenlijk prima. Zo langzaam maar zeker begin ik wel duidelijkheid te krijgen over wat ik wil.

Zag trouwens op audiomarkt.de nog een setje  Sonus Faber Grand Piano staan in hoogglans zwart met leer :inlove: Iemand hier bekend met deze beauty's??

plaatje van hifi.nl

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raafie

Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Ralph71

Mooie speakers, hebben wel een stevige versterker nodig, Arcam AVR350 trok het destijds tijdens onze luistersessie bij BB&G niet...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Robbert54

Citaat van: Ralph71 op mei 21, 2011, 16:32:29
Mooie speakers, hebben wel een stevige versterker nodig, Arcam AVR350 trok het destijds tijdens onze luistersessie bij BB&G niet...
:blink: serieus? goed dat je het aangeeft, maar wat versta je onder het niet trekken??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Robbert, een aantal vraagjes maar hoop dan ook dat het goed met je gaat. Hoe gaat het eigenlijk met je therapie? Bevalt het daar nog en hoe lang moet je daar eigenlijk nog wekelijks naar toe?
En merk je er zelf al iets van of is dat onmogelijk op zo'n korte termijn?

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op mei 26, 2011, 21:14:33
Robbert, een aantal vraagjes maar hoop dan ook dat het goed met je gaat. Hoe gaat het eigenlijk met je therapie? Bevalt het daar nog en hoe lang moet je daar eigenlijk nog wekelijks naar toe?
En merk je er zelf al iets van of is dat onmogelijk op zo'n korte termijn?
hoi Alex, Ja het gaat wel goed hoor. Begin al wel te wennen daar, maar het is wel veel zwaarder dan ik had verwacht. Los van je eigen problemen hoor je natuurlijk ook veel van andermans problemen. En daarbij heb ik nogal de neiging om veel voor andere mensen te "zorgen" en dat is soms best zwaar, moet ik dan ook aan werken om dat wat minder te doen. Merk verder dat het wel weer eerst heel erg bergafwaarts gaat, maar hou wel in mijn hoofd dat dit nodig is, voordat het weer beter kan gaan. Maar ik zit er nog wel een tijdje. het is echt klinische opname, dus eigenlijk 7 dagen per week met het geluk dat ik 's weekends naar huis mag, maar er staat wel een jaar voor en zolang zal de therapie dan ook nog duren.

Verder ben ik vorig weekend bedreigd en dat is niet echt prettig wanneer je doordeweeks niet thuis bent en diegene weet waar je woont, maar heb t wel aangegeven bij de politie.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Goed om te horen dat het goed met je gaat, al gaat het dan wat met ups en downs.

Maar ben je bedreigt door een bekende van je, of zo ergens op straat? Kan me voorstellen dat je je hier niet echt prettig bij voelt en dat je er goed aan hebt gedaan om aangifte te doen.

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op mei 27, 2011, 22:18:48
Goed om te horen dat het goed met je gaat, al gaat het dan wat met ups en downs.

Maar ben je bedreigt door een bekende van je, of zo ergens op straat? Kan me voorstellen dat je je hier niet echt prettig bij voelt en dat je er goed aan hebt gedaan om aangifte te doen.
een bekende. Laat ik zeggen dat hij mij kent, maar ik hem niet echt. Hij is zelf gaan kickboxen voor het geval hij "mij een keer tegenkomt" en hij weet waar ik woon en dat ik doordeweeks in therapie zit. Dus vooral daarom heb ik maar aangifte gedaan. Mocht er dan wat met mijn huisje gebeuren dan is hij de eerste waar ze bij gaan aankloppen. Maar het is idd wel vervelend.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

back on-topic:

Weet iemand nog een site waar de Knosti in de aanbieding is?

Oh ja en als iemand nog een site weet waar Lp's van The Blues Brothers te vinden zijn 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op mei 27, 2011, 23:22:43
back on-topic:

Weet iemand nog een site waar de Knosti in de aanbieding is?

Oh ja en als iemand nog een site weet waar Lp's van The Blues Brothers te vinden zijn 8)

In Groningen in een zaak met mega veel LP's (bij de Grote markt in de buurt). Als je zegt welke je zoekt kan ik altijd eens voor je gaan kijken :)

Bedreigingen zijn nooit leuk! Heb er op het werk wel eens een paar gehad. Sommige zijn serieuzer dan andere, maar je houd er gewoon geen lekker gevoel aan over. Zeker als je al niet lekker in je vel zit dan is het gewoon k*t als zo iets er nog bij komt. Je wordt er gewoon onrustig van en als je dat al was dan helpt het allemaal niet mee. Goed balen dus!

Wel fijn om te horen dat de therapie opzich goed gaat. Dat soort dingen zijn altijd lastig in te schatten, kost vaak veel tijd voor je weet wat je er nou precies aan hebt gehad. Hoe dan ook, we (het forum) leven met je mee! Het beste de komende tijd :)

S@m

Robbert, iemand die zégt speciaal op KB te gaan om verhaal op jou te halen zou ik niet al te serieus nemen, wel wijs dat je hier in elk geval even melding van hebt gemaakt...

Op hifi.nl komen regelmatig advertenties voorbij van ene Cas Banditaloni en dat is altijd erg goed vinyl, een aanrader  ;)


Robbert54

Citaat van: JCL op mei 28, 2011, 00:16:37
In Groningen in een zaak met mega veel LP's (bij de Grote markt in de buurt). Als je zegt welke je zoekt kan ik altijd eens voor je gaan kijken :)

Bedreigingen zijn nooit leuk! Heb er op het werk wel eens een paar gehad. Sommige zijn serieuzer dan andere, maar je houd er gewoon geen lekker gevoel aan over. Zeker als je al niet lekker in je vel zit dan is het gewoon k*t als zo iets er nog bij komt. Je wordt er gewoon onrustig van en als je dat al was dan helpt het allemaal niet mee. Goed balen dus!

Wel fijn om te horen dat de therapie opzich goed gaat. Dat soort dingen zijn altijd lastig in te schatten, kost vaak veel tijd voor je weet wat je er nou precies aan hebt gehad. Hoe dan ook, we (het forum) leven met je mee! Het beste de komende tijd :)
ik ben wel erg benieuwd naar LP's van de Blues Brothers. Nu Heerlijk een LP van John Mayer - Heavier Things opstaan. Wat heerlijk toch, plaatjes draaien!! :D :music:

Citaat van: S@m op mei 28, 2011, 07:49:13
Robbert, iemand die zégt speciaal op KB te gaan om verhaal op jou te halen zou ik niet al te serieus nemen, wel wijs dat je hier in elk geval even melding van hebt gemaakt...

Op hifi.nl komen regelmatig advertenties voorbij van ene Cas Banditaloni en dat is altijd erg goed vinyl, een aanrader  ;)


heeft het ook niet tegen mij gezegd, maar tegen zijn vriendin, die een vriend van mij weer kent.  :wacko: maar neem het ook niet serieus hoor, maar dacht, ik dek mezelf wel een beetje in, gaat me meer om mijn huisje eigenlijk.

Bedankt voor de tip! Al moet ik zeggen dat zijn achternaam niet veel vertrouwen wekt :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo