Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 11, 2011, 21:56:25
Heb je de zwarte Plinius 9100 op hifi.nl gezien?
DIe is net iets duurder, maar dan speel je flink wat klasses hoger!!
Is echt een aanrader Robbert ;).

Have fun!
Overigens wel erg mooi Plinius O0



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Als je dan een investering wil doen, dan is de Plinius prachtig! Zit al een mooie phono amp in...
Een aanrader.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 11, 2011, 23:05:24
Als je dan een investering wil doen, dan is de Plinius prachtig! Zit al een mooie phono amp in...
Een aanrader.
Zie dat je zelf ook Plinius hebt. Zal hem iig onthouden. Vakantiegeld komt er ook nog aan en aangezien ik deze zomervakantie wéér niet op vakantie kan...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 11, 2011, 23:10:52
Zie dat je zelf ook Plinius hebt. Zal hem iig onthouden. Vakantiegeld komt er ook nog aan en aangezien ik deze zomervakantie wéér niet op vakantie kan...

Ik draai er al jaren mee en heb nog niks anders gewild in de woonkamer ;)
Als je zoiets wil luisteren je weet me te vinden ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 11, 2011, 23:14:18
Ik draai er al jaren mee en heb nog niks anders gewild in de woonkamer ;)
Als je zoiets wil luisteren je weet me te vinden ;)
Ik zal het onthouden. Ben sowieso wel erg benieuwd naar je set. En natuurlijk de vriendelijke vent die me al 2x dik heeft gematst ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 11, 2011, 23:24:13
Ik zal het onthouden. Ben sowieso wel erg benieuwd naar je set. En natuurlijk de vriendelijke vent die me al 2x dik heeft gematst ;)

Ik hoop het ;).
Zal nog wel vaker voorkomen, als ik wat audio kwijt moet ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m


screw

Citaat van: morca op april 11, 2011, 22:06:55
het is jammer dat je nu niet weet hoe de CA klinkt met een plaatje,dan kan je toch een betere keus maken misschien

Daarom zeg ik ook vraag een Phono versterker te leen sluit deze aan op de CA via de aux en dan kan je horen hoe het via de 650R klinkt.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

S@m

CD zal niet veel beter/slechter klinken dan vinyl. De keus kwa versterking met cd zal daarom mi hetzelfde zijn als de keus met vinyl.

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 11, 2011, 23:45:19
Ik hoop het ;).
Zal nog wel vaker voorkomen, als ik wat audio kwijt moet ;)
Oh, als je het kwijt MOET ;)

Citaat van: S@m op april 12, 2011, 08:39:32
CD zal niet veel beter/slechter klinken dan vinyl. De keus kwa versterking met cd zal daarom mi hetzelfde zijn als de keus met vinyl.

Precies. Daarbij ligt de prioriteit niet bij cd of vinyl, maar bij gevoel.

Heb nu de cd van Tom Baxter op staan. Een cd met veel laag. Een vrij moeilijke cd om weer te geven, maar ik ben toch niet ontevreden over het geluid

Morgen moet de Audio Analogue helaas al weer terug naar W&W.

Zit nog in twijfel of ik zal vragen of ik de usher 708 mag beluisteren
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 13:59:50
Oh, als je het kwijt MOET ;)
Precies. Daarbij ligt de prioriteit niet bij cd of vinyl, maar bij gevoel.

Heb nu de cd van Tom Baxter op staan. Een cd met veel laag. Een vrij moeilijke cd om weer te geven, maar ik ben toch niet ontevreden over het geluid

Morgen moet de Audio Analogue helaas al weer terug naar W&W.

Zit nog in twijfel of ik zal vragen of ik de usher 708 mag beluisteren


Misschien klinken ze wel bar slecht en ben je blij dat je ze uit je hoofd kan zetten, luisteren en ervaringen opdoen... ;)

Alex Groningen

Bar slecht klinken de 708 zeker niet. Heb ze al een keer mogen beluisteren en voor dit formaat luidsprekers vond ik ze zeker lekker/goed klinken, is alleen de vraag of het je smaak qua sound is.

Robbert54

Citaat van: S@m op april 12, 2011, 15:04:23
Misschien klinken ze wel bar slecht en ben je blij dat je ze uit je hoofd kan zetten, luisteren en ervaringen opdoen... ;)
zo kun je het natuurlijk ook bekijken ;)

Citaat van: Alex Groningen op april 12, 2011, 15:36:14
Bar slecht klinken de 708 zeker niet. Heb ze al een keer mogen beluisteren en voor dit formaat luidsprekers vond ik ze zeker klinken, is alleen de vraag of het je smaak qua sound is.
Ik ben qua looks wel helemaal weg van de BE 718's maar die staan bij W&W alleen met DMD tweeter, dat is natuurlijk geen eerlijk vergelijk ;) Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik van de sound van Usher vind. Wil ook heel graag nog Sonus Faber beluisteren. Zijn toch wel twee merken die mij qua looks heel erg aanspreken en dat vind ik ook niet geheel onbelangrijk.

Overigens net met de as van de acrylplaat bezig geweest. Die kan er gewoon helemaal uit, maar zit vast aan de lager. Lijkt me gewoon een productiefout aangezien het onmogelijk is om hem ook maar iets te buigen. Dus heb ik maar even een mail gestuurd, naar de makers, of ze de complete as ook los verkopen. Even afwachten dus.

Heb nu Norah Jones opstaan: Genieten! :music: :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 17:07:01
Staat toch wel mooi zo :wub:


Hahaha die sloffen. Das bijna humor ;D ;D ;D
Relaxed man! Geniet ervan.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 12, 2011, 17:13:34
Hahaha die sloffen. Das bijna humor ;D ;D ;D
Relaxed man! Geniet ervan.
dat zijn geen sloffen, dat zijn mijn schoenen :blink: :blink: :D :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 15:46:13
Ik ben qua looks wel helemaal weg van de BE 718's maar die staan bij W&W alleen met DMD tweeter, dat is natuurlijk geen eerlijk vergelijk ;) Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik van de sound van Usher vind. Wil ook heel graag nog Sonus Faber beluisteren. Zijn toch wel twee merken die mij qua looks heel erg aanspreken en dat vind ik ook niet geheel onbelangrijk.


De 718 is inderdaad een erg mooie luidspreker, morgen gewoon even beluisteren. ;) Usher en Sonus Faber beide erg mooie luidsprekers maar beide wel met een geheel andere sound.

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 17:23:43
dat zijn geen sloffen, dat zijn mijn schoen :blink: :blink: :D :D


Oeps, ik dacht zelf ook dat het pantoffels waren. :D

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op april 12, 2011, 17:26:05

De 718 is inderdaad een erg mooie luidspreker, morgen gewoon even beluisteren. ;) Usher en Sonus Faber beide erg mooie luidsprekers maar beide wel met een geheel andere sound.

ja kan ik doen, maar die tweeters zijn al meer waard dan mijn speakers nu. Dat is net als in een bmw stappen om daarna weer in mijn eigen twingo te gaan zitten :D

Citaat van: Alex Groningen op april 12, 2011, 17:26:49

Oeps, ik dacht zelf ook dat het pantoffels waren. :D
Jongens toch. Loafers of moccasins noemen ze dat ;D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 17:23:43
dat zijn geen sloffen, dat zijn mijn schoenen :blink: :blink: :D :D

Het lijken wel sloffen ;D
Dat zegt mijn vrouw hoor Robbert ;D
Ik wist dat het moccasins waren, ja hoor echt wel, dat wist ik echt wel, van die bekende... Moccasins ;D hahahaha

Maar ze lopen wel als sloffen ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 12, 2011, 17:34:28
Het lijken wel sloffen ;D
Dat zegt mijn vrouw hoor Robbert ;D
Ik wist dat het moccasins waren, ja hoor echt wel, dat wist ik echt wel, van die bekende... Moccasins ;D hahahaha

Maar ze lopen wel als sloffen ;D
haha! ja dat is echt haat/liefde, de een vind ze prachtig, de ander vind het... sloffen.  :D Ze lopen iig heerlijk! :wub:

Laatst ging iemand me zelfs heel hard uitlachen, omdat ik mijn "sloffen" nog aan had :D :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april 12, 2011, 17:37:35
haha! ja dat is echt haat/liefde, de een vind ze prachtig, de ander vind het... sloffen.  :D Ze lopen iig heerlijk! :wub:

Laatst ging iemand me zelfs heel hard uitlachen, omdat ik mijn "sloffen" nog aan had :D :D

Hmmm ik hoop dat het niet al vervelend is... ;)
Uitgelachen is nooit leuk... Toelachen is het meer hoop ik ;D
Ik vind ze wel grappig...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april 12, 2011, 18:05:38
Hmmm ik hoop dat het niet al vervelend is... ;)
Uitgelachen is nooit leuk... Toelachen is het meer hoop ik ;D
Ik vind ze wel grappig...
oh ik kan het wel hebben hoor! bezit ook wel over een gezonde dosis zelfspot, dus uitlachen ben ik niet echt vatbaar voor ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Oke, genoeg gelachen om de pantoffels Schoenen. ;) Ontopic maar weer.

Ben je er zelf al over uit of je deze versterker wil houden, of heb je hem liever nog wat langer op proef?
Volgens mij had ik hier ook ergens gelezen dat je ook nog wel een andere stereoversterker wil beluisteren.
Heb je al één op het oog die in aanmerking kan komen?