Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 31, 2011, 00:51:37
Dat stukje op het voetbalveld versta ik voor de helft niet, hoor!
lijkt er wel het meest op. Heerlijk accent toch! snel Snatch maar weer eens kijken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: celerontje op maart 31, 2011, 00:51:37
Dat stukje op het voetbalveld versta ik voor de helft niet, hoor!
Maar Amerikaans (ook al is het plat) is makkelijker te verstaan.
Plat Brits is meer van ''You dirriy litl suckar'' en plat Amerikaans van ''Ya dirty little sucka'' Nou kan het afhankelijk van de streek ook precies andersom zijn, maar zo komt het op mij over. ;)

Citaat van: The Vampire op maart 31, 2011, 01:05:32
lijkt er wel het meest op. Heerlijk accent toch! snel Snatch maar weer eens kijken
Op z'n minst zou ik er Engelse subs bij nodig hebben. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

CitaatOp z'n minst zou ik er Engelse subs bij nodig hebben

Dat kun je wel stellen.

Je hebt gelijk in wat betreft de verstaanbaarheid. Bij de Amerikanen, versta je het meeste wel, of ze moeten echte straat taal gaan gebruiken, zoals in The Bronx NY.
Al versta je sommige dingen misschien niet, het is in zijn algemeenheid wel duidelijk wat er bedoelt word. Ook met Engels / Amerikaanse ondertiteling.

Maar bij dat filmpje, kun je misschien bij sommige stukken er beter NL subs onder plakken. Vooral als onze slanke vriend daar binnensmonds staat te brabbelen.
Aan de andere kant; In sommige plekken in NL heb je ook ABN ondertitels nodig  ;D

celerontje

Welke Nederlandse dialecten versta jij dan niet? ;) (Fries is een taal, dus dat valt er niet onder)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snowmaster

Citaat van: SillentWolf op maart 31, 2011, 01:23:13
Aan de andere kant; In sommige plekken in NL heb je ook ABN ondertitels nodig  ;D

Mangs verstoa ie d'r ok niks va  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

celerontje

Je kan gerust zo tegen me praten hoor, ik versta het prima! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghanzzzzz

Keurig huisje zeg!
Lekker hifihoekje zo :D

Robbert54

Citaat van: Ghanzzzzz op april  1, 2011, 15:13:41
Keurig huisje zeg!
Lekker hifihoekje zo :D
dank je :D Heeft lang geduurd, maar eindelijk mijn eigen stekje en god wat een verademing ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

@ Celerontje

Fries ... dat is idd. een taal (sorry  ::) )
Dat versta ik niet.

Mijn andere schoon familie (van mijn broerstjes kant) wonen in Groningen.
Als je daar sommige woorden voorbij hoort komen, word je ook niet vrolijk van.

Maar in het algemeen versta ik de rest prima. Een deel van mijn eigen familie (van mijn moeders kant) komt uit Drenthe,
van mijn vaders kant uit Zevenaar en omstreken. (woon zelf ook in Zevenaar). Dat platte gebrabbel versta ik dus meer dan prima.
Mijn vriendin daarin tegen een heel stuk minder, zeker dat platte Drents. Maar dat is ook niet zo gek als je 2 talig bent (oa. Duits).

Ik heb namelijk datzelfde met Duitse dialecten. Mijn vriendin verstaat het goed, ik sta een paar keer met de ogen te knipperen.
Het meest irritante is eigenlijk als ze ook nog binnensmonds gaan praten, zoals een oom van haar. Daar moet ik echt heel goed bij luisteren,
of later aan mijn partner vragen wat die oom nou exact bedoelde.  ;)

celerontje

Citaat van: The Vampire op april  1, 2011, 15:15:27
dank je :D Heeft lang geduurd, maar eindelijk mijn eigen stekje en god wat een verademing ;D
Kan ik me voorstellen na die klaagzangen over je pa! ;D

Je eigen elektriciteitsrekening i.c.m. je Kuro zal wel minder leuk zijn... ;) 
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april  1, 2011, 17:01:57
Kan ik me voorstellen na die klaagzangen over je pa! ;D

Je eigen elektriciteitsrekening i.c.m. je Kuro zal wel minder leuk zijn... ;) 
Haha! dat valt heel erg mee. De ruimte is erg klein en ontzettend goed geïsoleerd. Dat scheelt me al met de verwarming en ik heb eigenlijk maar 1 lampje nodig om de ruimte te verlichten. En de Kuro staat eigenlijk niet zo vaak meer aan. Misschien 3 uurtjes per dag. Het is toch vooral muziek wat er gedraaid wordt hier. en over 2 weken ben ik alleen in de weekenden nog thuis dus dan zal het helemaal mee gaan vallen

Net de platenspeler weer aangesloten. Denk dat ik toch maar eens op zoek ga naar een opknappertje. Liefst eentje waarvan het loopwerk allemaal prima is, maar waarvan de kast bijvoorbeeld kapot is. Dan kan ik een mooie houten maken 8)

Nu nog even wachten op de LP van Adele, maar John Mayer voldoet voorlopig ook prima :music: :music: en af en toe een plaatje van Buddy Holly ;D ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MLCinema

Leuk om zo een kijkje te kunnen nemen in je huisje! Bij mij kriebelt het ook nog steeds ontzettend! En idd zoals al gezegd, je hifi hoekje ziet er prima uit!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

Citaat van: Kamidioblitz op april  1, 2011, 17:37:56
Leuk om zo een kijkje te kunnen nemen in je huisje! Bij mij kriebelt het ook nog steeds ontzettend! En idd zoals al gezegd, je hifi hoekje ziet er prima uit!
thanks :satisfied: het was absoluut mijn allerbeste upgrade. Geniet nu dagelijks van heerlijke :music: :music: zonder het geschreeuw van ouders aan te hoeven horen ;D

even wat anders. Zijn er mensen hier bekend met:

Pro-Ject RPM-1.3 :eh: :eh:

:wub: :wub:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april  1, 2011, 23:54:12
thanks :satisfied: het was absoluut mijn allerbeste upgrade. Geniet nu dagelijks van heerlijke :music: :music: zonder het geschreeuw van ouders aan te hoeven horen ;D

even wat anders. Zijn er mensen hier bekend met:

Pro-Ject RPM-1.3 :eh: :eh:

:wub: :wub:



Jazeker. Ik heb hem in mijn Ht ruimte staan momenteel.
Gewoon even gekocht om te beluisteren ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op april  2, 2011, 13:16:31
Jazeker. Ik heb hem in mijn Ht ruimte staan momenteel.
Gewoon even gekocht om te beluisteren ;).

En hoe klinkt ie?

Zijn ook tekoop met ingebouwde phono, maar die vind ik weer wat minder mooi. En budget laat dat ook niet toe. Gebruik nu nog een NAD phono
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

zonder al te lang uit te breiden aangezien dit toch het prive HT topic is, even een persoonlijke update:

Woensdag kennismakingsgesprek gehad, vrijdag motivatiebrief geschreven en volgende week begint waarschijnlijk de opname, 5 dagen x24u per week, een jaar lang, pff.. komt nu wel heel dichtbij, maar ga er met goede moed tegenaan :notify: :smile:

En verder met HT:

Momenteel even aan het kijken of ik nog wat spulletjes kan verkopen om geld bij elkaar te krijgen voor de platenspeler die op t forum te koop staat, maar gaat m niet worden denk ik :nowink: Anders maar rustig verder sparen. Alles op zijn tijd momenteel
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Heel veel succes Robbert, dat word een spannende tijd.
Ik duim voor je  ;)

Alex Groningen

Bij deze wens ik je ook heel veel succes, Robbert.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april  2, 2011, 17:22:35
En hoe klinkt ie?

Zijn ook tekoop met ingebouwde phono, maar die vind ik weer wat minder mooi. En budget laat dat ook niet toe. Gebruik nu nog een NAD phono

Tsja hij heeft al zoveel uren gedraaid, dat de naald echt op is.
Naar mijn idee heeft hij het altijd goed gedaan ;).

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

JCL

Citaat van: The Vampire op april  3, 2011, 20:48:16
zonder al te lang uit te breiden aangezien dit toch het prive HT topic is, even een persoonlijke update:

Woensdag kennismakingsgesprek gehad, vrijdag motivatiebrief geschreven en volgende week begint waarschijnlijk de opname, 5 dagen x24u per week, een jaar lang, pff.. komt nu wel heel dichtbij, maar ga er met goede moed tegenaan :notify: :smile:

En verder met HT:

Momenteel even aan het kijken of ik nog wat spulletjes kan verkopen om geld bij elkaar te krijgen voor de platenspeler die op t forum te koop staat, maar gaat m niet worden denk ik :nowink: Anders maar rustig verder sparen. Alles op zijn tijd momenteel

Heftig! Zal een zware tijd worden, maar hopelijk kom je er sterker en beter uit. Heel veel sterkte en het beste toegewenst!

Robbert54

Dank jullie heren. Jullie reacties doen me goed :blush:


Citaat van: Peerless Monster op april  4, 2011, 11:27:32
Tsja hij heeft al zoveel uren gedraaid, dat de naald echt op is.
Naar mijn idee heeft hij het altijd goed gedaan ;).


toch nog even een pmmetje... :unsure: en ben al mijn oude sokken aan het nazoeken :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op april  4, 2011, 11:47:32
Dank jullie heren. Jullie reacties doen me goed :blush:

toch nog even een pmmetje... :unsure: en ben al mijn oude sokken aan het nazoeken :D

Doe ik er voor jou 50 euro vanaf Robbert.
Kan je voor dat geld een leuk elementje kopen of het element laten retippen... ;)
Het is overigens geen 9cc arm, maar een 9c arm, vanwege de aluminium kop...
Was even abuis... Pas het aan in de advertentie...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

screw

Suc6 met alles, en vergeet niet een nieuwe weg word gevormd door hem te begaan en dat doen je nu! RESPECT  :clapping:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler