Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 09:51:23
doe gerust. Heb niet alles zelf gedaan hoor. Bank en plant komen gewoon van het net.


Super.

Zal zo snel mogelijk de nodige informatie bij elkaar gaan zoeken zodat jij er wat mee kan.

B.

Offtopic:

Durft Snutzch niet meer te posten na z'n ban?  :eh:

Robbert54

Citaat van: B. op oktober 19, 2010, 18:20:16
Offtopic:

Durft Snutzch niet meer te posten na z'n ban?  :eh:
die heeft een ban van 30 dagen, dus die is er voorlopig niet

Citaat van: Alex Groningen op oktober 19, 2010, 15:53:14

Super.

Zal zo snel mogelijk de nodige informatie bij elkaar gaan zoeken zodat jij er wat mee kan.
prima! zal mijn best erop doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Zal je deze week even een lijstje met alle informatie toezenden.

B.

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 19:21:39
die heeft een ban van 30 dagen, dus die is er voorlopig niet
prima! zal mijn best erop doen.

Oke, aangezien hij dagelijks online is :S

fugazi_2009

Citaat van: B. op oktober 19, 2010, 19:38:05
Oke, aangezien hij dagelijks online is :S
Volgens mij is het zo dat de forumsoftware wel detecteert dat iemand probeert te connecten. En net zoals veel van ons sta je permanent ingelogd, dus op dat moment wordt de tijd dat je het laatst online was direct bijgewerkt. Maar daarna treedt dan het deel van de software in werking die controleert of je een ban heb en kan je vervolgens niks zien/doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Robbert54

wel zien toch?

heb gelukkig nog geen ervaringen met een ban
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

fugazi_2009

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 19:46:33
wel zien toch?

heb gelukkig nog geen ervaringen met een ban

Als het goed is ook niet, hoewel daar genoeg manieren zijn om daar omheen te komen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 19:21:39
die heeft een ban van 30 dagen, dus die is er voorlopig niet


Moest even geweldig lachen toen ik dit las. Tsja, zat er ook wel een keer aan te komen.

Ga je nog iets doen met je set?  Je wilde een meubel maken of is het plan even geparkeerd?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

Nee wacht even tot ik een huisje heb. Had er al 1 gemaakt, maar die is ook gelijk weer verkocht :D ben nu met mijn orginele rack bezig. Vind die toch eigenlijk nog wel erg mooi! Zie 2 pagina's terug
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: fugazi_2009 op oktober 19, 2010, 19:49:17
Als het goed is ook niet, hoewel daar genoeg manieren zijn om daar omheen te komen.
Ik vind niet kunnen lezen te ver gaan, da's eigenlijk censuur.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 20:22:24
Nee wacht even tot ik een huisje heb. Had er al 1 gemaakt, maar die is ook gelijk weer verkocht :D ben nu met mijn orginele rack bezig. Vind die toch eigenlijk nog wel erg mooi! Zie 2 pagina's terug

Ja, zag ik.  Met RVS zijn stands ook erg stijlvol.  Gewoon zwart is lekker veilig en tijdloos.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

fugazi_2009

Citaat van: celerontje op oktober 19, 2010, 20:25:54
Ik vind niet kunnen lezen te ver gaan, da's eigenlijk censuur.

Iemand krijgt niet zomaar een ban, dus ik denk dat je eerst moet kijken naar de oorzaak van dit alles. Ik vind iemand voor de rest van zijn leven in een gevangeniscel opsluiten op zich eigenlijk ook niet zo fraai. Maar als blijkt dat een dergelijk persoon bijvoorbeeld zijn eigen gezin in koele bloedde heeft vermoord, dan veranderd dat de zaak wel enigzins...
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Etiennevh

Citaat van: Snowmaster op oktober 19, 2010, 20:28:01
Ja, zag ik.  Met RVS zijn stands ook erg stijlvol.  Gewoon zwart is lekker veilig en tijdloos.
Ik heb geen idee wat ermee gebeurt, maar ik heb een klant die precisiegraniet snijdt. Bijvoorbeeld de oppervlakken van zo'n rack zijn vrij goedkoop te construeren. Als je je apparatuur daarop zou zetten, heb ik alleen geen idee wat ermee gebeurt. Zou namelijk wel tof zijn om een granieten rack te hebben. Alleen LOODZWAAR!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 21:02:16
Ik heb geen idee wat ermee gebeurt, maar ik heb een klant die precisiegraniet snijdt. Bijvoorbeeld de oppervlakken van zo'n rack zijn vrij goedkoop te construeren. Als je je apparatuur daarop zou zetten, heb ik alleen geen idee wat ermee gebeurt. Zou namelijk wel tof zijn om een granieten rack te hebben. Alleen LOODZWAAR!


ik zou zeggen kopen en bouwen maar ;)


Vandaag het RVS besteld voor de stands. nu nog even bedenken wat ik het beste kan doen om het hout zwart te maken en even bedenken of ik de hout look wil houden of ze gewoon diep zwart maak.en hoogglans of zijdeglans.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Zijdeglans lijkt mij mooi. Anders sta je iedere dag onder de randen van je apparatuur te swifferen ;)

Robbert54

Citaat van: B. op oktober 20, 2010, 00:33:40
Zijdeglans lijkt mij mooi. Anders sta je iedere dag onder de randen van je apparatuur te swifferen ;)
haha! dat doe ik nu al. maar wel een goed punt! thanks!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: The Vampire op oktober 20, 2010, 00:18:32
ik zou zeggen kopen en bouwen maar ;)


Vandaag het RVS besteld voor de stands. nu nog even bedenken wat ik het beste kan doen om het hout zwart te maken en even bedenken of ik de hout look wil houden of ze gewoon diep zwart maak.en hoogglans of zijdeglans.

Geen houtlook, dan krijg dat spuuglelijke black ash idee! Satijnglans zwart lijkt me wel erg mooi.

Robbert54

Citaat van: JeKa op oktober 20, 2010, 08:21:15
Geen houtlook, dan krijg dat spuuglelijke black ash idee! Satijnglans zwart lijkt me wel erg mooi.
:D erg duidelijk!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

B.

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 19:46:33
wel zien toch?

heb gelukkig nog geen ervaringen met een ban

Had dat nou maar afgeklopt Robbert :D

Alex Groningen

Citaat van: B. op oktober 20, 2010, 20:13:55
Had dat nou maar afgeklopt Robbert :D

:D


Tja, hij had vandaag een ervaring rijker kunnen zijn. ;)

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 20, 2010, 00:18:32
ik zou zeggen kopen en bouwen maar ;)


Vandaag het RVS besteld voor de stands. nu nog even bedenken wat ik het beste kan doen om het hout zwart te maken en even bedenken of ik de hout look wil houden of ze gewoon diep zwart maak.en hoogglans of zijdeglans.
Ik zal eens een tekening proberen te maken inderdaad, kan nooit kwaad he ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

Robbert kan nu niet posten in z'n topic, dus bij deze kom ik zeggen dat hij nu heel verdrietig is dat hij niet met forumvriendjes kan praten, omdat hij straf heeft gekregen. :nopompom: :P
But he'll be back... :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

AbZ