Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Valt reuze mee, zeker met zulke mooie connectoren!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

DIY is gewoon leuk!!! Maak iedere dag onderhand wel kabels  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

even voor de computerwizards.

mijn zus had een hardeschijf meegenomen, waar ik wat films op wou zetten, maar nou geeft hij bij elk bestand aan dat die te groot is ??? terwijl het een nog vrijwel lege 1TB harddisk is.. iemand enig idee hoe dit kan? hij is overigens Fat geformatteerd zou het daar aan kunnen liggen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Zeker geformatteerd in FAT32?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 21, 2010, 20:08:56
Zeker geformatteerd in FAT32?
Ja. Niet goed dus? Moet ik hem dan anders formatteren?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

A.u.b:
http://support.microsoft.com/kb/307881

Trouwens, een NTFS geformatteerde schijf werkt niet op de PS3.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nog bedankt voor de link celerontje :thumbs-up:

vandaag mijn spulletjes binnen gekregen. Met dank aan Erik, Peter, Conrad en Roy :pompom: net kerstmis :D

sorry voor de kwaliteit van de foto, heb vandaag de bibbers en dat gaat niet goed in combi met de iPhone :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Je eerste DIY-interlink. Goed hoor :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op september 24, 2010, 16:58:38
Je eerste DIY-interlink. Goed hoor :thumbs-up:
Thanks! Morgen begin ik met een nieuw projectje. Ben benieuwd naar de verschillen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

#3509
en een nieuwe, ben er aardig tevreden mee. is overigens dubbel, maar die andere had ik al aangesloten ;) die 3e hand is overigens echt een verademing. no-brainer voor 5euro

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Je hebt de smaak te pakken. Knap hoor, ziet er keurig afgewerkt uit!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Idd erg mooi afgewerkt!!! Hulde voor je vakmanschap  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Peerless Monster

Citaat van: The Vampire op september 25, 2010, 20:59:43
en een nieuwe, ben er aardig tevreden mee. is overigens dubbel, maar die andere had ik al aangesloten ;) die 3e hand is overigens echt een verademing. no-brainer voor 5euro



mooi man!!
Kabels die er niet uit zien, kan je dan als nieuw maken ;D
top!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Robbert54

dank heren :blush: Hij klinkt overigens erg goed :wub: zit er net aan, dus moet nog flink inspelen, maar qua klank bevalt hij me nu al. totaal niet vermoeiend.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op september 26, 2010, 17:21:57
dank heren :blush: Hij klinkt overigens erg goed :wub: zit er net aan, dus moet nog flink inspelen, maar qua klank bevalt hij me nu al. totaal niet vermoeiend.

Welke kabel zit er onder het katoen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op september 26, 2010, 18:41:34
Welke kabel zit er onder het katoen?
een aanrader van jou. hoop niet dat je dat erg vind. :unsure: kon hem er namelijk nog net bij bestellen. en had maar 1 meter nodig.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op september 26, 2010, 18:46:08
een aanrader van jou. hoop niet dat je dat erg vind. :unsure: kon hem er namelijk nog net bij bestellen. en had maar 1 meter nodig.

W&M dus  ;) Goede keuze!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Atmoz


Prachtig kabeltje! Net "echt" :D

Leuk he, solderen?! ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Robbert54

Citaat van: Madhouse op september 26, 2010, 18:46:44
W&M dus  ;) Goede keuze!  ;D
nee die andere

Citaat van: atmoz op september 26, 2010, 19:17:19
Prachtig kabeltje! Net "echt" :D

Leuk he, solderen?! ;D
ja heel leuk maar het is af en toe nog wel vloeken en schelden hoor. heb je nog tips om de massa goed vast aan de plug te krijgen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Atmoz

Citaat van: The Vampire op september 26, 2010, 20:00:36
ja heel leuk maar het is af en toe nog wel vloeken en schelden hoor. heb je nog tips om de massa goed vast aan de plug te krijgen??

Ja. Daar zit (als het goed is) zo'n lipje aan met een gaatje erin.
Daar doe je de mantel (eerst even opdraaien) doorheen en soldeer je 'm aan beide kanten v/h lipje vast.
Of heb je een detail foto van de stekkers?

Nu je toch een soldeerbout hebt kun je ook andere leuke dingen gaan maken.
Als je tips wilt hebben of vragen hebt dan hoor ik 't wel.

Ciao ;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Robbert54

Citaat van: atmoz op september 26, 2010, 20:09:54
Ja. Daar zit (als het goed is) zo'n lipje aan met een gaatje erin.
Daar doe je de mantel (eerst even opdraaien) doorheen en soldeer je 'm aan beide kanten v/h lipje vast.
Of heb je een detail foto van de stekkers?

Nu je toch een soldeerbout hebt kun je ook andere leuke dingen gaan maken.
Als je tips wilt hebben of vragen hebt dan hoor ik 't wel.

Ciao ;)
deze had ik. de pin in het midden is geen probleem, maar de massa..

bedankt voor het aanbod ;) tips zijn altijd welkom. moet mezelf toch bezig houden het komende half jaar :( ;D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

nu een tijdje aan het luister en de kabels bevallen goed! absoluut een aanwinst. en deze blijft er mooi even achter. zal nog wel weer op zoek gaan naar wat anders om te proberen, maar dusver bevalt het "geluid" van deze me prima. Hoog is helder, maar niet irritant of té aanwezig, dat was met de vorige wel zo. Hij is heerlijk om naar te luisteren. Laag komt er goed uit en wordt totaal niet rommelig. Kortom heerlijk kabeltje! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Dat is ook manier om weer van muziek te kunnen genieten. En experimenteren met kabels wordt zo heel betaalbaar. Veel luisterplezier :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 19:40:26
Dat is ook manier om weer van muziek te kunnen genieten. En experimenteren met kabels wordt zo heel betaalbaar. Veel luisterplezier :music:
ja het is al leuk dat wanneer je een uurtje hebt lopen klooien er ook nog daadwerkelijk geluid uitkomt :D ben wel heel erg benieuwd hoe deze kabel zich verhoudt tot de veel duurdere kabels. En tot de W&M kabels. Geluid bevalt me echt verrassend goed.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Eerst de connector-massa vertinnen (daar waar je de massa wilt vast solderen  :smile:) en daarna de reeds vertinde massa op vast solderen. met een goede soldeertin (bijvoorkeur WBT 0820) en een dito soldeerbout een fluitje van een cent...