Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: JCL op september 17, 2010, 20:56:05
Kan me voorstellen dat je dan even andere prioriteiten hebt! Hopen dat je snel weer aan de bak kunt!
dat is dus het probleem, dat duurt sowieso nog 8 maand :( hopelijk vind ik gewoon een goedkoop huisje en dan zal het allemaal nog wel meevallen.  ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Daarom zou ik idd gewoon lekker al je prioriteiten bij je eventuele huisje leggen. Even lekker alles opzij zetten zodat je een buffertje hebt. Ik denk dat een nieuwe ruimte ook opnieuw genieten word van je set, uprades kunnen daarna altijd nog! Neem aan dat je ook meubulair moet hebben?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op september 17, 2010, 23:40:21
Daarom zou ik idd gewoon lekker al je prioriteiten bij je eventuele huisje leggen. Even lekker alles opzij zetten zodat je een buffertje hebt. Ik denk dat een nieuwe ruimte ook opnieuw genieten word van je set, uprades kunnen daarna altijd nog! Neem aan dat je ook meubulair moet hebben?
ja daar heb je wel een goed punt.

meubilair zal wel meevallen, zoals je weet maak ik het meeste zelf met mijn vader. dus eettafel, salontafel, bed, kastjes e.d zijn wel geregeld. een bank en stoelen heb ik waarschijnlijk ook al, maar is wel afhankelijk van de grootte van de ruimte. meeste uitzet heb ik ook al (aangezien ik vorig jaar zou gaan samenwonen met mijn toenmalige vriendin) Maar is natuurlijk nog wel even de vraag wat betreft koelkast, wasmachine en de staat van de woning en of ik nog het een en ander kan overnemen van de vorige bewoner.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

#3428
Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 23:46:18
ja daar heb je wel een goed punt.

meubilair zal wel meevallen, zoals je weet maak ik het meeste zelf met mijn vader. dus eettafel, salontafel, bed, kastjes e.d zijn wel geregeld. een bank en stoelen heb ik waarschijnlijk ook al, maar is wel afhankelijk van de grootte van de ruimte. meeste uitzet heb ik ook al (aangezien ik vorig jaar zou gaan samenwonen met mijn toenmalige vriendin) Maar is natuurlijk nog wel even de vraag wat betreft koelkast, wasmachine en de staat van de woning en of ik nog het een en ander kan overnemen van de vorige bewoner.

Idd, koelkast en wasmachine zijn best belangrijk. De was zou je tijdelijk nog ff bij je ouders kunnen doen ofzo, maar een koelkast is toch wel een must. Daarom lekker sparen, genieten, veel over HT lullen op het forum, beetje wijven geklets er bij voor je samen met Jeka, M&G bij Phillip, genieten van je eigen set en daarna als je al je zaakjes weer goed op de rit hebt lekker aan upgrades denken.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

hahaha!! idd! het is toch best wel gezellig hier!! maar mis werken ook echt wel, maar hou mezelf nog wel een beetje bezig met 3D tekenen, meubels ontwerpen, Ht gelul, af en toe lekker klessebesse met Jeka. Humor met de rest hier :pompom: M&G is voor mij wel extra spannend, maar ik ga er wel voor :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op september 17, 2010, 23:58:26
hahaha!! idd! het is toch best wel gezellig hier!! maar mis werken ook echt wel, maar hou mezelf nog wel een beetje bezig met 3D tekenen, meubels ontwerpen, Ht gelul, af en toe lekker klessebesse met Jeka. Humor met de rest hier :pompom: M&G is voor mij wel extra spannend, maar ik ga er wel voor :headbanging:

Lijkt me gezellig! Wil wel samen met jou en Celerontje naar Phillip toe dan!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Dan moet wel de Piano in de kelder staan, we want Philip in concert! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Madhouse op september 17, 2010, 23:59:55
Lijkt me gezellig! Wil wel samen met jou en Celerontje naar Phillip toe dan!  ;)
bereid je geestelijk maar vast voor dan >:D >:D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Moet jij nodig zeggen! :-X  :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Goh.... in de PM beweerde je anders... :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Helemaal niet sssstttt, als jij beweert in een PM dat een appeltaart met krenten erin lekkerder is en ik zeg dat dat niet zo is, moet je niet gaan zeuren als je dagenlang dromen hebt over appeltaarten.
Op die manier creƫer je voor jezelf het een na het andere probleem.... :crazy:

:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

hahaha! het "verwijder" knopje was makkelijker geweest ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Creatievelingen zoeken altijd nieuwe manieren, ik schat mezelf hoger in dan dat nietige verwijderknopje! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

en nou heb ik zin in appeltaart :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik begrijp je opeens volledig, dit is wel heel erg... :D

Maar toch wil ik ook appeltaart! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

#3442
:crazy:

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

S@m

Vanzelfsprekend prio bij het huis en daarmee samenhangend woongenot. Is dit voor elkaar dan eens gaan denken hoe je oren te vertroetelen... ;)

Robbert54

de wijze kalmte van S@M. dank voor je advies. sinds ik niet meer werk ik geef ik ook bijna geen geld meer uit, dus mijn rekening bestaat ineens uit 4 cijfers. dan gaat dat gat in mijn hand gelijk zo kriebelen ;D maar denk dat ik voor de totale inrichting nog wel wat meer mag sparen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 16:21:06
de wijze kalmte van S@M. dank voor je advies. sinds ik niet meer werk ik geef ik ook bijna geen geld meer uit, dus mijn rekening bestaat ineens uit 4 cijfers. dan gaat dat gat in mijn hand gelijk zo kriebelen ;D maar denk dat ik voor de totale inrichting nog wel wat meer mag sparen

9999 zijn 4 cijfers, maar 1001 ook... :P

Daarbij kom je misschien in een 'harde' woon/luisterkamer waarbij je weer andere luidsprekers zal plaatsen dan in een 'zachte', misschien kom je in een ruimte waarin monitoren optimaal zullen presteren of juist een luidspreker zoals de Usher 20 Be.

Afijn, lekker wachten totdat je weet waarin je terecht komt, budget bekijken en eerst thuis luisteren... ;)

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 16:21:06
sinds ik niet meer werk ik geef ik ook bijna geen geld meer uit, dus mijn rekening bestaat ineens uit 4 cijfers.


Geef me eens advies, niet meer werken en ondertussen een leuke spaarrekening hebben. Hoe doe je dat?  ;D

Robbert54

Citaat van: S@m op september 18, 2010, 16:43:46
9999 zijn 4 cijfers, maar 1001 ook... :P

Daarbij kom je misschien in een 'harde' woon/luisterkamer waarbij je weer andere luidsprekers zal plaatsen dan in een 'zachte', misschien kom je in een ruimte waarin monitoren optimaal zullen presteren of juist een luidspreker zoals de Usher 20 Be.

Afijn, lekker wachten totdat je weet waarin je terecht komt, budget bekijken en eerst thuis luisteren... ;)
nou het zit wel meer richting die 2e maar goed. het is een begin :D

Citaat van: Alex Groningen op september 18, 2010, 16:48:01

Geef me eens advies, niet meer werken en ondertussen een leuke spaarrekening hebben. Hoe doe je dat?  ;D
voordeel als je nog thuis woont. en af en toe wat spulletjes verkopen en zo nu en dan een opdrachtje voor mijn vader doen, heb ik weer een paar cent :D verder geen leven hebben, niet uit gaan, niet drinken, enz enz :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

nog even wat anders. ben nu met een analoge interlink bezig, maar moet ik nu de blauwe kabel aan de pin solderen en de witt en de afscherming aan de buitenring? en aan de andere kant de afscherming afknippen en alleen de witte vast solderen aan de buitenring?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op september 18, 2010, 17:27:51
voordeel als je nog thuis woont. en af en toe wat spulletjes verkopen en zo nu en dan een opdrachtje voor mijn vader doen, heb ik weer een paar cent :D verder geen leven hebben, niet uit gaan, niet drinken, enz enz :D


Maar is het dan niks voor jou om dezelfde kant op te gaan als je pa? Als ik het goed heb vind jij meubels maken ook leuk, waarom dan niet je vak er van maken.