Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: Snutchz op augustus 11, 2010, 22:52:49
mooi zo.. standaards nog effekes in 't zwart.. en 't is weer pico bello  :thumbs-up:
ja daar twijfel ik nog over...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JeKa

Citaat van: Snutchz op augustus 11, 2010, 13:40:12
JeKa > ..ik zou mij al gauw bond en blauw ergeren aan die kandelaars en dat kaktusje  :P
Citaat van: Martijn90 op augustus 11, 2010, 13:59:52
Zijn vrouw/vriendin zal ook wel wat te zeggen hebben over de aankleding van het huis ;)
Citaat van: Snutchz op augustus 11, 2010, 14:12:25
nogal obvious dat 't haar input is.. maar van dat gedeelte zou ze gwn áf moeten blijven  :mad:
:P

Whahahah, niet iedere alleenwonende vrijgezel heeft een sfeerloos bachelorhol heren.  ;) Ik schaam mij niet voor mijn vrouwelijke kanten, bloemetjes, plantjes, kaarsje. SFEER!



Citaat van: Xander32 op augustus 11, 2010, 18:04:31
Je hebt ook veel werk van de salontafel gemaakt zie ik ;D.

Sander.


hahah, klopt! Vind het zelf wel een leuk effect hebben. Mijn interieur is redelijk strak, maar door dit soort detail wel "levend".  :)

Snutchz

niets mis met bloemetjes, plantjes, kaarsjes.. alleen den locatie... en die kleur!  :blink: ..kan écht niet.. vind ik dan ey  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: JeKa op augustus 12, 2010, 00:10:16
Whahahah, niet iedere alleenwonende vrijgezel heeft een sfeerloos bachelorhol heren.  ;) Ik schaam mij niet voor mijn vrouwelijke kanten, bloemetjes, plantjes, kaarsje. SFEER!



hahah, klopt! Vind het zelf wel een leuk effect hebben. Mijn interieur is redelijk strak, maar door dit soort detail wel "levend".  :)
die kant heb ik ook hoor, voordeel ervan is dat het juist vrouwen aantrekt :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Verkocht om geld vrij te maken voor upgrades! :D :D :D :D :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: Snutchz op augustus 12, 2010, 00:16:05
niets mis met bloemetjes, plantjes, kaarsjes.. alleen den locatie... en die kleur!  :blink: ..kan écht niet.. vind ik dan ey  ;)

Hahaha, dat hoor ik vaker Snutchz, smaken verschillen (nou is het niet zo dat dat de kleur is die meer in mijn huis voorkomt, zo erg is het nou ook weer niet)! Inmiddels staan er trouwens al weer andere dingen, het mooie roze potje staat met z'n gekleurde broertjes in de vensterbank nu.  :P
Citaat van: The Vampire op augustus 12, 2010, 00:52:06
die kant heb ik ook hoor, voordeel ervan is dat het juist vrouwen aantrekt :D

Klopt, als een magneet!  :devil:

HTip

Wordt een mooi meubel Robbert. Ben je er al aan begonnen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

dankje, nee nog niet begonnen, de schuur staat momenteel nog vol, moeten eerst nog wat tafels de deur uit en dan is er ruimte voor mij om te beginnen.

oh en moet nog even achter dat osmo aan. kijken welke kleuren er nou allemaal leverbaar zijn.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

eazyq

Je kunt natuurlijk ook die tafels gebruiken om mee te beginnen, twee vliegen in een klap  :P.

Maar gaat wel mooi worden als ik het zo zie.
Als je geen oplossing hebt, heb je ook geen probleem.

zelfreflectie op zijn tijd doet wonderen, vooral in een spiegel.

Robbert54

Citaat van: eazyq op augustus 27, 2010, 09:06:10
Je kunt natuurlijk ook die tafels gebruiken om mee te beginnen, twee vliegen in een klap  :P.

Maar gaat wel mooi worden als ik het zo zie.
die zijn in opdracht gemaakt, dus die ga ik niet gebruiken, was anders wel een goed idee geweest ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: JeKa op augustus 12, 2010, 07:57:01
Hahaha, dat hoor ik vaker Snutchz, smaken verschillen (nou is het niet zo dat dat de kleur is die meer in mijn huis voorkomt, zo erg is het nou ook weer niet)! Inmiddels staan er trouwens al weer andere dingen, het mooie roze potje staat met z'n gekleurde broertjes in de vensterbank nu.  :P
Klopt, als een magneet!  :devil:

Kan het beamen, heb mijn inrichting ook wat laten opfleuren door wat planten, kaarsjes etc. en dat het dan direct als vrouwelijk word bestempeld boeit niet, het trekt de vrouwen wel aan  ;D

ben nu wel benieuwd naar Snutchz zijn grot  ;D En dat zal vast een grot zijn door dat gegame van hem zal alles vast verduisterd zijn  ;D

Snutchz

vroegere setting.. beetje 'n idee  :)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: Snutchz op augustus 31, 2010, 10:34:33
vroegere setting.. beetje 'n idee  :)



Gezellig een anti-junk licht  ;D

En wat ik al dacht goed verduisterd  :P


JCL

Citaat van: The Vampire op augustus 31, 2010, 14:07:10
jij trekt liever jongens aan?? :tongue2:

Als er meisjes komen kan dat blauwe licht ook rood worden gemaakt :P

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

grapje, mooi hoor! zeker voor je leeftijd :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

da's al 2jr. terug.. the looks of it now.... pfooooeeeeiiiiii  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op augustus 31, 2010, 18:30:23
da's al 2jr. terug.. the looks of it now.... pfooooeeeeiiiiii  8)
laat zien dan :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

kan niet.. ouders zijn op vakantie.. en zij hebben den Canon bij zich  :(

edit: nee maar goed... ander schermpie... zwart gelakt meubel.. boxjes... nieuwe 360.. receiver... set-up is hetzelfde  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sol

Citaat van: Snutchz op augustus 31, 2010, 18:43:05
kan niet.. ouders zijn op vakantie.. en zij hebben den Canon bij zich  :(

edit: nee maar goed... ander schermpie... zwart gelakt meubel.. boxjes... nieuwe 360.. receiver... set-up is hetzelfde  8)

Zodra ze terug zijn willen we meteen pica's zien! :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Snutchz

ach jongens.. zo bijzonder is 't nou ook weer niet  :P ..staat jouw spul nog ergens op foto Sol?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op augustus 31, 2010, 18:43:05
kan niet.. ouders zijn op vakantie.. en zij hebben den Canon bij zich  :(

edit: nee maar goed... ander schermpie... zwart gelakt meubel.. boxjes... nieuwe 360.. receiver... set-up is hetzelfde  8)
dacht dat jij ging wachten voor je de slim ging halen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo