Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sol

Dan gooi je je Pio toch in de verkoop en koop je er een mooie Pana plasma voor terug. :devil:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

maar goed dat hij :devil: erbij staat. nee, laat Pana eerst maar met een betere plasma op de markt komen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Lol. Die niewe 600Hz NeoPDP's zijn toch best goed? :tongue2:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

R


Robbert54

mwah, zolang het niet aanzienlijk beter is gaat de pio er niet uit. G serie is nog vol met problemen, V serie valt nog maar te bezien hoe het gaat met floating blacks en de light output en qua design hebben ze ook nog flink wat werk te verzetten. :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sol

Ik heb geen ervaring met plasma's, dus ik kan niet dieper op de discussie ingaan. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Snutchz

heh gátverdarrie.. jij hebt zo'n vieze LED van Sammy zie ik nu :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Valkyrie

Dus het worden geen B&W CM's, maar Ushers of SF? Waarom heb je die keuze gemaakt? Je was toch zo erg gesteld op je CM's. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op juni  7, 2010, 07:35:56
Dus het worden geen B&W CM's, maar Ushers of SF? Waarom heb je die keuze gemaakt? Je was toch zo erg gesteld op je CM's. ;)
oh er is nog niks officieel hoor, ben gewoon even op zoek naar een totaal ander geluid. ben idd nog steeds erg gesteld op de Cm's maar ik heb Usher een aantal jaren geleden een keer beluisterd en toen was ik erg onder de indruk, maar het was alleen ver buiten mijn budget.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op juni  7, 2010, 14:54:02
oh er is nog niks officieel hoor, ben gewoon even op zoek naar een totaal ander geluid. ben idd nog steeds erg gesteld op de Cm's maar ik heb Usher een aantal jaren geleden een keer beluisterd en toen was ik erg onder de indruk, maar het was alleen ver buiten mijn budget.

En die Usher monitoren dan of bedoel je die?  Die kunnen enorm veel, zeker voor het geld zijn ze haast onverslaanbaar. Ik weet zo niet het typenummer, maar met die beriliumtweeters. W en W heeft er wel een paar staan en ook een center geloof ik.  Allemaal gebruikt, maar in nieuwstaat.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op juni  8, 2010, 21:39:16
En die Usher monitoren dan of bedoel je die?  Die kunnen enorm veel, zeker voor het geld zijn ze haast onverslaanbaar. Ik weet zo niet het typenummer, maar met die beriliumtweeters. W en W heeft er wel een paar staan en ook een center geloof ik.  Allemaal gebruikt, maar in nieuwstaat.
nee ik bedoelde de x-929, maar zal eens kijken op de site
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op juni  8, 2010, 21:42:25
nee ik bedoelde de x-929, maar zal eens kijken op de site

Ik zie ze niet, zal je de usher link geven, want hij heeft ze wel dat weet ik zeker.
Weet in ieder geval welke ik bedoel.

http://www.usheraudio.com/Loudspeaker_BE-718%20diamond.html
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Sol

Citaat van: Snowmaster op juni  8, 2010, 21:55:31
Ik zie ze niet, zal je de usher link geven, want hij heeft ze wel dat weet ik zeker.
Weet in ieder geval welke ik bedoel.

http://www.usheraudio.com/Loudspeaker_BE-718%20diamond.html
Wat een beauties! :o
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op juni  8, 2010, 21:55:31
Ik zie ze niet, zal je de usher link geven, want hij heeft ze wel dat weet ik zeker.
Weet in ieder geval welke ik bedoel.

http://www.usheraudio.com/Loudspeaker_BE-718%20diamond.html
prachtig! wil ik prijs ook weten van deze schatjes??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op juni  8, 2010, 21:55:31
Ik zie ze niet, zal je de usher link geven, want hij heeft ze wel dat weet ik zeker.
Weet in ieder geval welke ik bedoel.

http://www.usheraudio.com/Loudspeaker_BE-718%20diamond.html
de x708 heeft ie wel. ben je niet in de war met die??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op juni  9, 2010, 00:13:33
deze zijn ook wel  :wub:


Je bent helemaal om zie ik :D

Die heeft Dirc recent van tiptop overgenomen. Ook nog in een speciale uitvoering en die klonken toen ik bij tiptop was echt geweldig. Bij tiptop was geen sub nodig...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

Citaat van: HTip op juni  9, 2010, 05:57:29
Bij tiptop was geen sub nodig...


Ik kan er over mee praten ;D. Te weinig laag is met een Usher verleden tijd. Al kan ik natuurlijk niet oordelen hoe dat bij hun andere type's zijn.

Robbert54

Citaat van: HTip op juni  9, 2010, 05:57:29
Je bent helemaal om zie ik :D

Die heeft Dirc recent van tiptop overgenomen. Ook nog in een speciale uitvoering en die klonken toen ik bij tiptop was echt geweldig. Bij tiptop was geen sub nodig...
dit is wel een andere versie he. Dirk heeft de 6311 volgens mij, met een beryllium (schrijf ik dit goed) tweeter.

ben nog niet helemaal om hoor, maar wil wel gewoon eens naar een totaal andere sound luisteren.  :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op juni  9, 2010, 13:08:49
dit is wel een andere versie he. Dirk heeft de 6311 volgens mij, met een beryllium (schrijf ik dit goed) tweeter.

ben nog niet helemaal om hoor, maar wil wel gewoon eens naar een totaal andere sound luisteren.  :music:

Dat schrijf je goed. ;) Die op de afbeelding zijn 6371's.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op juni  9, 2010, 13:17:41
Dat schrijf je goed. ;) Die op de afbeelding zijn 6371's.
weet jij zo wat het verschil is tussen die 2??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op juni  9, 2010, 13:18:36
weet jij zo wat het verschil is tussen die 2??

O.a.:
2 mid/laag units t.o. 1 mid/laag;
30mm tweeter t.o. 25mm;
30Hz t.o. 34Hz;
55kg t.o.40kg;
125cm hoog t.o. 110cm;
65cm diep t.o. 56cm...



Dirc

Citaat van: The Vampire op juni  9, 2010, 13:08:49
dit is wel een andere versie he. Dirk heeft de 6311 volgens mij, met een beryllium (schrijf ik dit goed) tweeter.

ben nog niet helemaal om hoor, maar wil wel gewoon eens naar een totaal andere sound luisteren.  :music:

Klopt.

Maar ja. groot-groter-grootst.....