Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Citaat van: The Vampire op mei 23, 2010, 13:53:37
Ik had rijles van een vriend van de familie :D werd mij overigens ook gezegd dat het wel eens in mijn nadeel kon werken, omdat ik misschien bepaalde dingen dan verkeerd aan had geleerd, maar eigenlijk was het enige heikel puntje, achteruit inparkeren. ik was gewend dat te doen door mijn arm op bijrijdersstoel te leggen en dan achteruit kijken ipv met spiegels.
wordt het ook. punt is dat mijn rears nu ook uit baggerspeakertjes bestaan en ik me er eigenlijk totaal niet aan stoor. denk dat ik de center er nog wel even tussenuit haal en dan even ga luisteren hoe surround dan klinkt. als het goed klinkt en ik hoef er niet teveel bij te doen dan ga ik misschien wel voor de CM7's of misschien ga ik ook nog wel even naar WenW om te luisteren of ze in mijn budget (1200) dan nog wat hebben staan (denk het niet) enig puntje waar ik met vloerstaanders wel bang voor ben is wat JCL al aangaf: dat ze in mijn slaapkamer nog wel eens slechter zouden kunnen klinken, omdat het zo klein is.
ah oke bedankt. ik las ook al verhalen op internet over wassen met een beetje azijn en dan rustig laten drogen. is dat wel een goed idee?

Weet niet of ze echt slechter klinken, je hebt alleen kans dat ze in een grotere ruimte nog mooier klinken. Zolang je ze genoeg van de muur kunt afzetten dan gaat het denk ik wel goedkomen (en dat kun je volgens mij wel). Ik denk dat je er in surround ook nog best een klap op vooruit gaat als je je achterspeakers upgrade, ik snap dat je er nu niet veel aan mist, maar als je eenmaal weet wat je mist gaat dat wel snel komen :P

tiptop

Citaat van: Snutchz op mei 24, 2010, 14:04:04
..wat 'n afschuwelijke onderkant  :-X
Honderd keer beter dan 99% van alle andere luidsprekers. Massief metaal met stevige indraaimogelijkheid voor eveneens stevige spikes. :thumbs-up: :tongue2:

Je weet altijd wel wat te vinden, he :sleepy:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sol

Citaat van: tiptop op mei 24, 2010, 15:12:46
Honderd keer beter dan 99% van alle andere luidsprekers. Massief metaal met stevige indraaimogelijkheid voor eveneens stevige spikes. :thumbs-up: :tongue2:

Je weet altijd wel wat te vinden, he :sleepy:
Daar istie toch voor ingehuurd? :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: JCL op mei 24, 2010, 15:10:09
Weet niet of ze echt slechter klinken, je hebt alleen kans dat ze in een grotere ruimte nog mooier klinken. Zolang je ze genoeg van de muur kunt afzetten dan gaat het denk ik wel goedkomen (en dat kun je volgens mij wel). Ik denk dat je er in surround ook nog best een klap op vooruit gaat als je je achterspeakers upgrade, ik snap dat je er nu niet veel aan mist, maar als je eenmaal weet wat je mist gaat dat wel snel komen :P
ik heb ze nu zo'n 70cm van de muur af staan dus dat komt wel goed. ik denk idd ook wel dat surround vooruit zal gaan, alleen liggen mijn prioriteiten daar momenteel niet. ga gewoon even rustig kijken wat ik voor de speakers kan krijgen en wat er dan eventueel voor terugkomt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Dat het geen prioriteit voor je heeft kan ik me voorstellen, maar wanneer je voor een paar CM's koopt gaan de CM1's automatisch naar achteren en is de verbetering in surround een bijkomend voordeel ;) . Als je bang bent dat een CM7 te groot is zou je altijd nog voor de CM5 kunnen gaan. Mocht ja dan later groter gaan wonen, doe je de CM5 naar achteren en zou je 7.1 kunnen gaan draaien met de CM1´s. Ok je verkoopt of de CM1 of de CM5 en gaat gewoon 5.1 draaien. De vraag is naturlijk ook hoelang je nog denkt thuis te blijven wonen. Ik zou toch niet snel weer van B&W afstappen, ik heb het idee dat je behoorlijk gek bent van deze speakers en als je nu naar een ander merk gaat zul je ook daar weer beperkingen tegenkomen.

Madhouse

Niets voor jou Robbert? ff klikken
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

..zou ie aardig wat pannenkoeken voor moeten bakken  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Ik zou het wel weten... het begint bijna te kriebelen hier :angel: . Het is dat ik nu geen afleiding kan gebruiken maar anders.... :angel:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

bedankt voor de link. ik had ze al gezien. vind ze alleen nog wel prijzig. voor 120 euro meer heb ik ze nieuw ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op mei 26, 2010, 13:56:41
bedankt voor de link. ik had ze al gezien. vind ze alleen nog wel prijzig. voor 120 euro meer heb ik ze nieuw ;)

Ja ok, voor 1200 kun je ze idd nieuw kopen. Maar deze zijn ook zo goed als nieuw, scheelt toch weer meer dan 120 euro. Misschien kun je er nog wel wat vanaf praten  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

Citaat van: The Vampire op mei 26, 2010, 13:56:41
bedankt voor de link. ik had ze al gezien. vind ze alleen nog wel prijzig. voor 120 euro meer heb ik ze nieuw ;)
..maar dan kun je Frank tenminste langs laten komen  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Citaat van: The Vampire op mei 26, 2010, 13:56:41
bedankt voor de link. ik had ze al gezien. vind ze alleen nog wel prijzig. voor 120 euro meer heb ik ze nieuw ;)

Dat zijn wel leuke kortingen idd ;-) mag ik vragen waar je die kunt krijgen (mag ook via PM). Is dat via forum sponsor Smits?

Madhouse

Citaat van: JCL op mei 26, 2010, 14:15:32
Dat zijn wel leuke kortingen idd ;-) mag ik vragen waar je die kunt krijgen (mag ook via PM). Is dat via forum sponsor Smits?

Die kortingen kun je overal wel krijgen hoor, die marge is er.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

punt is: als ik mijn fronts en center verkoop, wil ik ze misschien toch wel in een andere kleur weer. weet het alleen nog niet zeker. vind glossblack heel mooi, maar ben echt bang voor de krasbestendigheid. en blijf houtkleur ook mooi vinden.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

In gloss black vind ik ze absoluut het mooist tot zijn recht komen. Dus ik sta achter die keuze  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JCL

Je kan je ook afvragen of je dat glossy zwart mooi blijft vinden. Ik heb wel eens het idee dat dit echt een mode kleur is. Ik kan me voorstellen dat je er ook snel op ben uitgekeken.

celerontje

Die wenge is prachtig en passen zowel in een licht- als een donker interieur.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: celerontje op mei 26, 2010, 14:31:55
Die wenge is prachtig en passen zowel in een licht- als een donker interieur.

Met andere woorden: ROBBERT JE MOET ZE KOPEN  ;D :devil:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: JCL op mei 26, 2010, 14:31:17
Je kan je ook afvragen of je dat glossy zwart mooi blijft vinden. Ik heb wel eens het idee dat dit echt een mode kleur is. Ik kan me voorstellen dat je er ook snel op ben uitgekeken.
en daar twijfel ik dus ook aan. maar vind ze nu toch wel het mooist, maar dat kan natuurlijk ook komen, omdat ik wengé inmiddels gewend ben
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Madhouse op mei 26, 2010, 14:30:51
In gloss black vind ik ze absoluut het mooist tot zijn recht komen. Dus ik sta achter die keuze  ;D
Zou ik niet doen, dat reflecteert zo lekker en je ziet alle vlekjes e.d.

Citaat van: Madhouse op mei 26, 2010, 14:32:47
Met andere woorden: ROBBERT JE MOET ZE KOPEN  ;D :devil:
Keep the money flowing! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ivo1986

Citaat van: Madhouse op mei 26, 2010, 14:32:47
Met andere woorden: ROBBERT JE MOET ZE KOPEN  ;D :devil:

Anders ben je echt een dief van je eigen portemonnaie  :P.