Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

zo dat scherm moet nodig 's worden gecalibreerd zeg...  :-X
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: WickedGame op mei 11, 2010, 13:00:07
Ohw je bent al voorzien... hmm raar dat je mijn topic niet kon vinden. Maar met Dual heb je een leuke instapper om eens kennis te maken met Vinyl.
ja deze was gratis! :D ik kan hem echt niet vinden. stond onder bronnen toch? heb zelfs nog op je naam gezocht maar helemaal niks :nopompom:

Citaat van: tiptop op mei 11, 2010, 12:53:57
Phonotrappetjes zijn hoeven niet heel duur te zijn hoor. Ik heb er ook nog eentje liggen van NAD die ik niet gebruik. ;)

Even PM-en. :)
pm terug ;)

Citaat van: Snutchz op mei 11, 2010, 14:25:08
zo dat scherm moet nodig 's worden gecalibreerd zeg...  :-X
komt door het licht Snutchzie ;) (of was dit weer 1 van je sarcastische opmerkingen?? :D )

Citaat van: celerontje op mei 11, 2010, 03:01:26
Ik zie een TV met Avatar erop! (ja, hoe ziet celerontje dat toch? ;D)
had niet anders verwacht dan jij dat wel zou weten. wat deed je nog zo laat wakker trouwens?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Waarom gaan jij en Celerontje niet samenwonen? Hoeven jullie elkaar niet meer op afstand slaap lekker te wensen en te vragen waarom je zo laat nog wakker bent >:D >:D >:D

Madhouse

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 18:53:28
had niet anders verwacht dan jij dat wel zou weten. wat deed je nog zo laat wakker trouwens?

Die was niet zo heel moeilijk  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Citaat van: B. op mei 11, 2010, 19:02:04
Waarom gaan jij en Celerontje niet samenwonen? Hoeven jullie elkaar niet meer op afstand slaap lekker te wensen en te vragen waarom je zo laat nog wakker bent >:D >:D >:D

:clapping:

Silentwolf mag er dan ook nog wel bij intrekken denk ik!  :D

Robbert54

Citaat van: B. op mei 11, 2010, 19:02:04
Waarom gaan jij en Celerontje niet samenwonen? Hoeven jullie elkaar niet meer op afstand slaap lekker te wensen en te vragen waarom je zo laat nog wakker bent >:D >:D >:D
:tongue2: waarom was jij nog zo laat wakker dan? kunnen we nu met zijn 3en samenwonen :pompom:

Citaat van: JeKa op mei 11, 2010, 19:03:18
:clapping:

Silentwolf mag er dan ook nog wel bij intrekken denk ik!  :D

jij mag er dan ook wel bij hoor, volgens mij ben jij ook aardig eenzaam, aangezien jij je relatie met je computer vergelijkt met de relatie met een partner :D ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: JeKa op mei 11, 2010, 19:03:18
:clapping:

Silentwolf mag er dan ook nog wel bij intrekken denk ik!  :D


Oja, dat was Silentwolf die dat zei ;D  Nou, die er ook bij.. en dan Snutchz om het triootje te kalibreren.

B.

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:08:31
:tongue2: waarom was jij nog zo laat wakker dan? kunnen we nu met zijn 3en samenwonen :pompom:
jij mag er dan ook wel bij hoor, volgens mij ben jij ook aardig eenzaam, aangezien jij je relatie met je computer vergelijkt met de relatie met een partner :D ;)

Ik geef die eer liever door aan Snutchz, want die heeft nog geen echte audioset en dan kan die toch naar die van jullie luisteren :D

Robbert54

lekker zooitje wordt dat dan. celerontje die de hele tijd in de gordijnen hangt, sillentwolf en Snutchz die ruzie maken over de playstation. Jeka huilend op de grond, omdat ie zijn apple zo mist. en ik met barstende koppijn in het midden :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:12:56
lekker zooitje wordt dat dan. celerontje die de hele tijd in de gordijnen hangt, sillentwolf en Snutchz die ruzie maken over de playstation. Jeka huilend op de grond, omdat ie zijn apple zo mist. en ik met barstende koppijn in het midden :D

Vooral dit  :clapping: :popcorn:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:08:31
jij mag er dan ook wel bij hoor, volgens mij ben jij ook aardig eenzaam, aangezien jij je relatie met je computer vergelijkt met de relatie met een partner :D ;)

:lookaround: Dankzij het bestaan van Apple is de keuze voor een computer in ieder geval snel gemaakt, bij vrouwen ben ik nog niet klaar met testen wat mijn juiste merk is.  :D
Maar in ieder geval bedankt voor de uitnodiging. Eén ding, ik heb wel de broek aan, hahahah!

JeKa

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:12:56
lekker zooitje wordt dat dan. celerontje die de hele tijd in de gordijnen hangt, sillentwolf en Snutchz die ruzie maken over de playstation. Jeka huilend op de grond, omdat ie zijn apple zo mist. en ik met barstende koppijn in het midden :D

En vrouwen.....

Madhouse

Citaat van: JeKa op mei 11, 2010, 19:14:58
:lookaround: Dankzij het bestaan van Apple is de keuze voor een computer in ieder geval snel gemaakt, bij vrouwen ben ik nog niet klaar met testen wat mijn juiste merk is.  :D
Maar in ieder geval bedankt voor de uitnodiging. Eén ding, ik heb wel de broek aan, hahahah!


Hou die maar aan, want we hoeven niet te zien hoe je hem tussen je Apple legt  ???
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Citaat van: Madhouse op mei 11, 2010, 19:16:47
Hou die maar aan, want we hoeven niet te zien hoe je hem tussen je Apple legt  ???

Oh, ik sta net een foto te maken.....   :-\

celerontje

Note:
Ik ga niet in de gordijnen hangen, maar ik bedien ze met een universele afstandsbediening, OK? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

 :clapping: die broek mag je idd aanhouden.

dus jij hebt ook dat probleem ja? als vrouwen toch net zo makkelijk waren als computers (kunnen zijn) dan zou het toch een stuk makkelijker zijn. vooral omdat ze dan ook een slaapstand zouden hebben :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:20:20
dus jij hebt ook dat probleem ja? als vrouwen toch net zo makkelijk waren als computers (kunnen zijn) dan zou het toch een stuk makkelijker zijn. vooral omdat ze dan ook een slaapstand zouden hebben :D

Maar die handleiding blijf je houden.... :nopompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:20:20
:clapping: die broek mag je idd aanhouden.

dus jij hebt ook dat probleem ja? als vrouwen toch net zo makkelijk waren als computers (kunnen zijn) dan zou het toch een stuk makkelijker zijn. vooral omdat ze dan ook een slaapstand zouden hebben :D

Probleem? Ik noem het geen probleem hoor, lekker overal van proeven maar me nergens aan binden.  :thumbs-up: Ben net 3/4 jaar vrijgezel na een relatie van 5 jaar, laat mij nog maar even zo doorgaan!

Robbert54

Citaat van: celerontje op mei 11, 2010, 19:18:50
Note:
Ik ga niet in de gordijnen hangen, maar ik bedien ze met een universele afstandsbediening, OK? :D
terwijl je erin hangt. zie het al helemaal voor me :D :o
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: Madhouse op mei 11, 2010, 19:21:40
Maar die handleiding blijf je houden.... :nopompom:

Precies, en daarom wil ik nog mooi even vrijgezel blijven. Zodra ze "het wijf uit gaan hangen" (sorry, is toch echt de beste omschrijving  :D) ben ik al lang weer thuis!  >:D

Robbert54

Citaat van: Madhouse op mei 11, 2010, 19:21:40
Maar die handleiding blijf je houden.... :nopompom:
die handleiding is voor mij in het Russisch. onleesbaar. Just go with the flow :blush:

Citaat van: JeKa op mei 11, 2010, 19:22:23
Probleem? Ik noem het geen probleem hoor, lekker overal van proeven maar me nergens aan binden.  :thumbs-up: Ben net 3/4 jaar vrijgezel na een relatie van 5 jaar, laat mij nog maar even zo doorgaan!
ik ben wat dat betreft nog behoorlijk ouderswets. ook net een relatie van 4 jaar achter me trouwens
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

soms is het idd net of ze een Bitchmode hebben :D als je daar toch de uit knop voor kon vinden :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:25:19
die handleiding is voor mij in het Russisch. onleesbaar. Just go with the flow :blush:

Moet je niet eens willen begrijpen....

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:25:19
ik ben wat dat betreft nog behoorlijk ouderswets. ook net een relatie van 4 jaar achter me trouwens

Dan ben ik hypermodern denk ik, is m'n grootste hobby....  :-*

Sol

Citaat van: The Vampire op mei 11, 2010, 19:20:20
:clapping: die broek mag je idd aanhouden.

dus jij hebt ook dat probleem ja? als vrouwen toch net zo makkelijk waren als computers (kunnen zijn) dan zou het toch een stuk makkelijker zijn. vooral omdat ze dan ook een slaapstand zouden hebben :D
Computers hebben toch ook (zo ongeveer eens in de maand, om je te pesten) wel eens kuren? :D
Terwijl je niks hebt veranderd of geïnstalleerd oid, toch flippen ze 'm ineens bij iets wat altijd zonder problemen ging.
Absoluut geen pijl op te trekken. Toch sterke overeenkomsten. :D
Behalve die slaapstand ja...kan helaas niet op elk gewensd moment ingeschakeld worden. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: JeKa op mei 11, 2010, 19:28:21

Dan ben ik hypermodern denk ik, is m'n grootste hobby....  :-*
dan ben jij gewoon van deze tijd ;) soms wou ik ook echt wel dat ik wel zo was hoor. gewoon niks geen vastigheid, lekker proeven zoals jij zo leuk zegt. maar zit er gewoon niet in :lookaround:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo