Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

JCL

Citaat van: Snutchz op maart 11, 2010, 14:20:34
ik ben toen 's op 'n snikhete dag geweest.. we zaten er met z'n drietjes in total.... dan komt 't geluid pas hard aan  :crazy: ..hadden ze wel even bij mogen stellen..

Niks zo erg als in een hete bioscoop zitten! Ik ben in Apeldoorn een keer naar Pirates 3 geweest, toen was het buiten iets van 35 graden ofzo. Zaal had géén airco en zat stamp vol! Toen hebben ze na de pauze de nooduitgangen open gezet om er wat zuurstof in te krijgen, er was iemand onwel geworden!

Robbert54

ben even druk met dat nieuwsgroepen gedoe bezig maar snap er geen snars meer van. heb me aangemeld bij een server XLned, heb me aangemeld bij FTD. heb Grabit gedownload en nou heb ik met FTD op updaten gedrukt en dan kun je een file aanklikken. en dan.... ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 12, 2010, 20:03:03
ben even druk met dat nieuwsgroepen gedoe bezig maar snap er geen snars meer van. heb me aangemeld bij een server XLned, heb me aangemeld bij FTD. heb Grabit gedownload en nou heb ik met FTD op updaten gedrukt en dan kun je een file aanklikken. en dan.... ???

Als je de post opent dan staat daar in het groen de bestandsnaam, deze voer je in op de zojuist ge PM'de site  ;)

Het gaat vanzelf allemaal beter, ik had er in het begin ook moeite mee....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Je wilt zeker ''The Pacific'' gaan kijken over een paar dagen, is 't niet? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart 12, 2010, 20:05:36
Als je de post opent dan staat daar in het groen de bestandsnaam, deze voer je in op de zojuist ge PM'de site  ;)

Het gaat vanzelf allemaal beter, ik had er in het begin ook moeite mee....
:nopompom: pff. in het groen staat er dit: cbgb-newmoon720.rar t/m cbgb-newmoon720.r69 en dan vul ik die  in op binsearch en dan gebeurt er niks... :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

#2105
Citaat van: celerontje op maart 12, 2010, 20:08:50
Je wilt zeker ''The Pacific'' gaan kijken over een paar dagen, is 't niet? ;D

LOL..... :D :D

Zonder dollen...... ik ken Grabbit niet goed genoeg, maar als je eerst moet gaan zoeken op binsearch en dan een NZB file maken en dan gaan ophalen, gaan parren en gaan uitpakken dan word je toch gek van de handelingen. Kun je niet alles automatisch instellen?
Voor binsearch moet je allesachter de groene punt weglaten geloof ik, probeer maar eens.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart 12, 2010, 20:15:23
:nopompom: pff. in het groen staat er dit: cbgb-newmoon720.rar t/m cbgb-newmoon720.r69 en dan vul ik die  in op binsearch en dan gebeurt er niks... :nopompom:

Alleen dit invullen: cbgb-newmoon720 (zonder .rar)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Snowmaster op maart 12, 2010, 20:20:08
LOL..... :D :D

Zonder dollen...... ik ken Grabbit niet goed genoeg, maar als je eerst moet gaan zoeken op binsearch en dan een NZB file maken en dan gaan ophalen, gaan parren en gaan uitpakken dan word je toch gek van de handelingen. Kun je niet alles automatisch instellen?
Voor binsearch moet je allesachter de groene punt weglaten geloof ik, probeer maar eens.

Uitpakken ed. kan allemaal automatisch. Het enige wat ik doe is de nzb in newsleecher invoeren en de rest doet hij zelf.....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc

hey mensen was dit niet illegaal?

Madhouse

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 20:44:45
hey mensen was dit niet illegaal?

We posten niets, dat was illegaal. Er over hebben mag hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JCL

Citaat van: The Vampire op maart 12, 2010, 20:03:03
ben even druk met dat nieuwsgroepen gedoe bezig maar snap er geen snars meer van. heb me aangemeld bij een server XLned, heb me aangemeld bij FTD. heb Grabit gedownload en nou heb ik met FTD op updaten gedrukt en dan kun je een file aanklikken. en dan.... ???

Torrents zijn veel beter, zeker wanneer je een goeie upload verbinding hebt, niet doorvertellen hoor :-X

Robbert54

nou ik ben ook torrents gewend, maar wou dit toch eens proberen. maar met de hulp van Madhouse en Celerontje ben ik er nu uit volgens mij. idd de extensie (dank celerontje ;) ) weglaten en dan vind hij hem wel. dan op create NZB drukken en dan openen met grabit. inmiddels staat sherlock holmes erin. hoop ik.. heren bedankt! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: Madhouse op maart 12, 2010, 20:46:34
We posten niets, dat was illegaal. Er over hebben mag hoor  ;)

Ik waarschuw alvast voordat ik je moet bannen MADHOUSE

Madhouse

#2113
Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:03:09
Ik waarschuw alvast voordat ik je moet bannen MADHOUSE

Zou ik mezelf weer kunnen un-bannen dan? Of moet ik wachten tot de bantijd verstreken is?  ;D

Edit: Sterker nog, als je een admin wil bannen is dat niet eens mogelijk, je hebt die optie niet!  ;D ;D  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

zei ik Madhouse? ik bedoelde natuurlijk HadMouse en Celefontje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: Madhouse op maart 12, 2010, 21:05:15
Zou ik mezelf weer kunnen un-bannen dan? Of moet ik wachten tot de bantijd verstreken is?  ;D

Edit: Sterker nog, als je een admin wil bannen is dat niet eens mogelijk, je hebt die optie niet!  ;D ;D  ;D

Misschien wel als ik nieuwe ban kies via beheer  :tongue2:
Anders is het verwijderen van je account toch. Wie interesseert zich nou voor jou posts..... :hehe:

Madhouse

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:14:07
Misschien wel als ik nieuwe ban kies via beheer  :tongue2:
Anders is het verwijderen van je account toch. Wie interesseert zich nou voor jou posts..... :hehe:

Dat is ook waar......Nou mensen vaarwel (voor wie het boeiend vind om nog te lezen)......  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc

#2117
LOL als ik mijn profiel in het Nederlands zet staat er ineens een andere naam:D


Robbert54

2 administrators die aan topic vervuiling doen.. moet niet gekker worden  :dry: :police:






:D





|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Tja het zou afterhours moeten zijn, maar als ik afsplits blijft er weinig van je topic over....

@Madhouse. Al gedacht aan de optie om je rang te veranderen naar normaal member en dan blokken  :thumbs-up:

Madhouse

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:21:33
Tja het zou afterhours moeten zijn, maar als ik afsplits blijft er weinig van je topic over....

@Madhouse. Al gedacht aan de optie om je rang te veranderen naar normaal member en dan blokken  :thumbs-up:

Tja, die optie is er natuurlijk ook  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:18:21
LOL als ik mijn profiel in het Nederlands zet staat er ineens een andere naam:D



Al weer goed gezet hoor  >:(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Dirc I op maart 12, 2010, 21:21:33
Tja het zou afterhours moeten zijn, maar als ik afsplits blijft er weinig van je topic over....

@Madhouse. Al gedacht aan de optie om je rang te veranderen naar normaal member en dan blokken  :thumbs-up:
ehh ja das waar :nopompom: ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Laat die mods lekker wat anders doen, 't is ROBBERT'S eigen topic! :P

Dus mods, lekker koffie drinken! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!