Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JCL

Citaat van: The Vampire op februari 17, 2010, 14:20:28
Maar daarvoor hoeft je laptop toch niet perse full HD te zijn? Volgens mij had mijn ex dat ook niet maar op mijn tv stond wel full HD.

Dat van die kortingcode is ook wel een goed idee! Ik zit maandag weer in borne dus dan kan ik eindelijk weer achter de computer, dan ga ik wel even op zoek ;D

Zou full HD trouwens nog zoveel verschil maken op een 17" schermpje? Twijfel daar een beetje aan namelijk?

Nee hoeft niet persee, is gewoon handig. Ik sluit hem ook aan op mijn oude TV (die staat op mijn studentenkamer) en die heeft maar een resolutie van 1366X720. Daarvoor moet je wat instellingen veranderen, ook m.b.t. overscan e.d.

tiptop

Citaat van: JCL op februari 17, 2010, 11:14:09
Gewoon, met je muis ;) Voordat ik mijn popcorn had gebruikte ik mijn PC, later laptop daar altijd voor. Je sluit de laptop met HDMI aan op je scherm en koopt een losse (draadloze) muis (maar die wil je sowieso als je laptop je enige computer is). Voor het geluid gebruikte in een externe geluidskaart van Creative die met optische kabel naar mijn receiver loopt. Werkt allemaal behoorlijk goed, alleen stoorde het geluid wel eens door de wat brakke USB verbinding. Daarom heb ik de popcorn gekocht.

Het ligt er natuurlijk helemaal aan of je uberhaupt je laptop op je TV wilt aansluiten, maar voor een aantal dingen is het gewoon rete makkelijk. Ik gebruik het voor school ook wel eens, als je met een groepje wat wil doornemen gaat dat wat makkelijker op 40" dan op 15,4" ;-).

OK. Op die manier :)
Alleen kan je geen HD geluid horen dan. Nou ja, geeft niks. het leek me gewoon wel leuk om de homevideobeelden die ik op een NAS heb staan eens direct naar de TV te bekijken. Maar qua computers werkt hier nooit eens iets met elkaar dus die sluit ik dan met usb op de computer aan en als ik een andere tv heb (ooit) dan met hdmi naar de tv. Die draadloze muis heb ik al. :)

Bedankt voor de uitleg. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

..ik heb lag tussen m'n beeld en geluid... klote toslink... geloof dat 't nu écht tijd wordt voor 'n nieuw setje... in mei 'n nieuwe TV... Snutchzie heeft 't maar goed  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

tiptop

Citaat van: Snutchz op februari 17, 2010, 16:57:02
..ik heb lag tussen m'n beeld en geluid... klote toslink... geloof dat 't nu écht tijd wordt voor 'n nieuw setje... in mei 'n nieuwe TV... Snutchzie heeft 't maar goed  8)
Je hebt toch al een mooie? wat voor een wil je er dan?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

JCL

Citaat van: tiptop op februari 17, 2010, 16:52:33
OK. Op die manier :)
Alleen kan je geen HD geluid horen dan. Nou ja, geeft niks. het leek me gewoon wel leuk om de homevideobeelden die ik op een NAS heb staan eens direct naar de TV te bekijken. Maar qua computers werkt hier nooit eens iets met elkaar dus die sluit ik dan met usb op de computer aan en als ik een andere tv heb (ooit) dan met hdmi naar de tv. Die draadloze muis heb ik al. :)

Bedankt voor de uitleg. ;)

Nee, HD geluid kan niet, maar volgens mij zijn er nu wel externe geluidskaarten op de markt die dat kunnen :)

Robbert54

Weet iemand nog een linkje waar je kortingscodes kunt vinden. Daar is toch zo'n site voor?

@snutchz: waarom een nieuwe tv? Zou eerst eens aan je geluid gaan werken, je hebt de mooiste tv van dit moment. Denk dat de pana's daar ook dit jaar nog niet overheen gaan.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Haha! Snutchz kan niet eens een 50" kwijt!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

denk dat ik dell morgen even ga bellen voor een full hd scherm, vragen kan altijd :satisfied:

ben nu aan het genieten van muziek uit de ca650r:  heer-lijk!! :music: :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Je maakt me nieuwschierig.

Die tikken hoor je alleen, als je van bron wisselt ?
Toch niet door muziek of een film heen he ?

Robbert54

nee goddank niet dan is het geluid gewoon retestrak om mij zo maar even uit te drukken :D voorbeeld is ironman, wat een detail in het geluid! alles is veel helderder en strakker!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Citaat van: The Vampire op februari 17, 2010, 17:59:17
Haha! Snutchz kan niet eens een 50" kwijt!

..dan moet ie door 't dakraam  ;D ..overkill zeg ik je!
Citaat van: tiptop op februari 17, 2010, 16:58:33
Je hebt toch al een mooie? wat voor een wil je er dan?
Ik ga voor de TX-P42V20  8)
Citaat van: The Vampire op februari 17, 2010, 17:39:31
waarom een nieuwe tv? Zou eerst eens aan je geluid gaan werken, je hebt de mooiste tv van dit moment. Denk dat de pana's daar ook dit jaar nog niet overheen gaan.
..omdat die Pio er potverdomme 'n héél kader vanaf haalt :mad: ..verder heeft ook deze 'n beetje last van dirty screen ..de V20 gaat er hopelijk overheen  ..wacht den review van HDTVtest maar af  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

@ Robbert

Dat hoor ik graag. !!

Anders ga ik mij nog zorgen maken  ;)

tiptop

Citaat van: Snutchz op februari 17, 2010, 21:06:18
..dan moet ie door 't dakraam  ;D ..overkill zeg ik je!Ik ga voor de TX-P42V20  8) ..omdat die Pio er potverdomme 'n héél kader vanaf haalt :mad: ..verder heeft ook deze 'n beetje last van dirty screen ..de V20 gaat er hopelijk overheen  ..wacht den review van HDTVtest maar af  :P

Ohoh, toch maar aan de Pana :P Jij was toch een beetje tegen?!

imho iig een goede keuze. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79

Misschien toch maar een Pioneer LX5090H kopen.

Ik kan je uit eigen ervaring zeggen .... het beeld is subliem  :inlove:

tiptop

Citaat van: SillentWolf op februari 17, 2010, 22:04:13
Misschien toch maar een Pioneer LX5090H kopen.

Ik kan je uit eigen ervaring zeggen .... het beeld is subliem  :inlove:
Zijn ze er nog dan?

Volgens mij zijn ze vrijwel op. :-\
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79

Niet geschoten is altijd mis.  ;)

Wellicht heeft Smits er nog enkele. Of Plasma Discounter in Duiven, daar zou je het ook nog kunnen proberen.

Snutchz

Citaat van: tiptop op februari 17, 2010, 22:02:04
Ohoh, toch maar aan de Pana :P Jij was toch een beetje tegen?!

imho iig een goede keuze. :)
..heb verder weinig keus dacht ik zo  :P ..maar dit panel zou den KURO tech in zich hebben (..in hoeverre, al sla je me dood) ..de VT serie heeft 'n nóg beter panel (nieuwe phosphor technologie) ..die zal den KURO mogelijk wel kunnen overtreffen  :smile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Jongens help. ;D

Wou vandaag een dell gaan bestellen maar wat kan ik nou het beste doen? Ik ben nooit onderweg dus denk niet dat ik een betere batterij moet halen dan bovenstaande, is toch weer 70euro extra, maar ik kan nog wel een i5 processor halen ipv de i3. Zou dat nog wat zijn? Heb verder gevraagd naar een full HD scherm maar die kwamen pas weer in mei.. Dus wat  kan ik het beste doen?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op februari 19, 2010, 16:06:19
Jongens help. ;D

Wou vandaag een dell gaan bestellen maar wat kan ik nou het beste doen? Ik ben nooit onderweg dus denk niet dat ik een betere batterij moet halen dan bovenstaande, is toch weer 70euro extra, maar ik kan nog wel een i5 processor halen ipv de i3. Zou dat nog wat zijn? Heb verder gevraagd naar een full HD scherm maar die kwamen pas weer in mei.. Dus wat  kan ik het beste doen?

Welke i3 en welke i5? Want bij een i5 krijgt je batterij het nog zwaarder te voorduren. Volgens mij hadden namelijk de i5 en de i7 turbo boost erop zitten.

Robbert54

Citaat van: WickedGame op februari 19, 2010, 16:47:02
Welke i3 en welke i5? Want bij een i5 krijgt je batterij het nog zwaarder te voorduren. Volgens mij hadden namelijk de i5 en de i7 turbo boost erop zitten.
sorry had me vergist de i5 is 90e duurder standaard is de i3 2.13ghz 4 threads 3mb cache of voor 50e meer de i3 met als enige verschil 2,26ghz
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

volgens mij is die 0,13 ghz extra die 50euro niet waard of wel?

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

kan trouwens wel voor i5 gaan maar dan kan ik niet een betere batterij nemen :unsure: de i5 is de de 430m 2,26ghz 4 threads turbo boost tot 2,53 ghz
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

heb nu deze gekozen? is dat wat??

Module   Beschrijving  Details bekijken
Base INTEL® CORE™ i5-430M (2,26 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,53 GHZ, 3 MB CACHE)
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Internal US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650
Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
Draadloze connectiviteit Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g)
Cables 1 Meter Power Cord (3 Wire) - European
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Gedis-pakketreferentie N0274514
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Services en Support 1 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
PalmRest Palmrest Standard
Bestelgegevens Studio 1749 Order - Netherlands
Primaire Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Dell Dock Dell Dock
Systeemmedia Studio 1749 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Kleuren, dessins en beschilderingen Midnight Blue met satijnachtige afwerklaag
Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support
Online Backup No DataSafe Online Backup 2GB (Direct)
Labels Wireless Label CI5
LCD-scherm 17.3" High Definition+ (1600x900) LED with TL
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic
Microsoft-software Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Beveiligingssoftware McAfee® Security Centre - Beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Power Supply Wisselstroomadapter van 90 W
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo