Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

celerontje

#1150
Whatever kind of sub you choose, a James Bond film will always be ''Shaken, not stirred'' :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

jij hebt ook overal een passende opmerking bij ;D

maar goed, die Poll schiet ook al niks op, 7 tegen 8. lekker dan.  :plain:

vind trouwens de spl ultra wel net weer wat mooier dan de CHT... maar goed die prijs... en de spl i is denk ik wat minder interessant, omdat ie geen auto eq heeft..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

deze is wel helemaal mijn smaak, maar goed.. die prijs.. :nopompom: :nopompom:



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 01:35:02
deze is wel helemaal mijn smaak, maar goed.. die prijs.. :nopompom: :nopompom:





Ik zou als ik jou was het in 1 keer goed en doorsparen (en minder BD's kopen :P :D) en dan de SPL-U nemen (800 of 1000). Een sub gaat heel lang mee en overleeft je set misschien zelfs ;)

Dus optie 3.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 01:35:02
deze is wel helemaal mijn smaak, maar goed.. die prijs.. :nopompom: :nopompom:





Ziet er inderdaad erg strak uit! O0
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: HTip op november 26, 2009, 06:23:42
Ik zou als ik jou was het in 1 keer goed en doorsparen (en minder BD's kopen :P :D) en dan de SPL-U nemen (800 of 1000). Een sub gaat heel lang mee en overleeft je set misschien zelfs ;)

Dus optie 3.
haha! idd minder BD's zou me al goed doen ;D maar goed ik kan de sub nu al wel halen, maar dan moet ik de receiver wéér uitstellen. (hoewel die zelf ook al uitgesteld is) maar zou mijn huidige receiver wel zo'n grote sub kunnen hebben?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Al sluit je een dikke PA sub aan op een blokker setje, er gaat niets kapot hoor, want de subwoofer is actief. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op november 26, 2009, 13:35:32
Al sluit je een dikke PA sub aan op een blokker setje, er gaat niets kapot hoor, want de subwoofer is actief. ;)
ja dat snap ik, maar krijg dan niet zoiets van goh die sub valt tegen? of staat dat helemaal los van elkaar?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 13:41:26
ja dat snap ik, maar krijg dan niet zoiets van goh die sub valt tegen? of staat dat helemaal los van elkaar?

Los! Enige wat kan zijn is de kantelfrequentie in de receiver. hierin verschillen receivers tot hoever je dit kan instellen.

celerontje

De geluidskwaliteit van de sub output zal ongetwijfeld verschillen, maar of het duidelijk hoorbaar is, weet ik niet.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

deniax

Citaat van: HTip op november 26, 2009, 06:23:42
Ik zou als ik jou was het in 1 keer goed en doorsparen (en minder BD's kopen :P :D) en dan de SPL-U nemen (800 of 1000). Een sub gaat heel lang mee en overleeft je set misschien zelfs ;)

Dus optie 3.
+1
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

Robbert54

 :pompom:  volgens mij moet ik mijn poll weer veranderen in sub of receiver halen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 13:59:42
:pompom:  volgens mij moet ik mijn poll weer veranderen in sub of receiver halen ;D

Je wilt teveel terwijl je portemonnee het niet toelaat  :tongue2:

Robbert54

en mijn nieuwste aanwinst: via een forumgenoot:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november 26, 2009, 14:01:31
Je wilt teveel terwijl je portemonnee het niet toelaat  :tongue2:
ja dat heb ik altijd! heb een dure smaak, maar goed, mijn tv zou ook totaal onbereikbaar zijn, maar het is me wel gelukt ;D

maar goed. even de maand december nog afwachten en dan kan ik waarschijnlijk allebei halen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 14:04:10
ja dat heb ik altijd! heb een dure smaak, maar goed, mijn tv zou ook totaal onbereikbaar zijn, maar het is me wel gelukt ;D

maar goed. even de maand december nog afwachten en dan kan ik waarschijnlijk allebei halen ;D

geld zelfde voor mij... heel herkenbaar :) alleen jou tv is wel heel puik daar had ik het geld gewoon niet voor.

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november 26, 2009, 14:07:25
geld zelfde voor mij... heel herkenbaar :) alleen jou tv is wel heel puik daar had ik het geld gewoon niet voor.
ik zou zeggen doe je classe's de deur uit ;D trouwens jou woonkamer + set is wel weer een mooi voorbeeld van wat ik ook ooit wil

dus :worship: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november 26, 2009, 14:13:43
ik zou zeggen doe je classe's de deur uit ;D trouwens jou woonkamer + set is wel weer een mooi voorbeeld van wat ik ook ooit wil

dus :worship: :worship:

nou ben 26 dus alles kan :P zolang je de percuniatjes maar binnen laat stromen. Enige nadeel is dat sommige percuniatjes er net zo hard weer uitvliegen als ze binnen komen.  ;D

Roger Black


Robbert54

Citaat van: WickedGame op november 26, 2009, 14:15:48
nou ben 26 dus alles kan :P zolang je de percuniatjes maar binnen laat stromen. Enige nadeel is dat sommige percuniatjes er net zo hard weer uitvliegen als ze binnen komen.  ;D
ja dat ken ik helaas maar al te goed :-X maar goed, nog 2 aankopen en dan gaat het sparen voor een huisje pas echt beginnen :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

hoor net van een forumgenoot dat de cambridge 650R 1200 euro moet gaan kosten.
Weer een meevaller voor je. kan je een extra goede sub aanschaffen :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

ksi

Hmmz, dat mocht ook wel. Aangezien de introductie een half jaar is uitgesteld, waardoor de oude prijs echt niet ging verkopen.

tiptop

Nou, dat moet wel, want ik krijg er nu net achteraan dat het bij "de buren" is. aannemend dat het de oosterburen zullen zijn. :unhappy:

Wel jammer dat NL altijd voorop moet lopen met hoge prijzen voor alles. :dry: :sneaky2:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Dan haalt-ie 'm toch uit Duitsland? Hij woont immers in Twente. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!