Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

celerontje

't Is inderdaad wat duurder dan 20 CDtjes branden... :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snowmaster

Citaat van: Koen K op september 24, 2009, 21:46:13
Bijna noppes :blink:


Zekeringen kosten niet zo veel hoor, netkabeltjes wel...... ;D 
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

erik s.

en we zullen maar zeggen dat gezond verstand geen objectieve maat is...
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Koen K

#553
Inderdaad! Je oren trouwens ook niet. Daarom kun je beter op objectieve gegevens vertrouwen... Maar daar zul je geen reden vinden om gouden zekeringen in je apparatuur te duwen of er dure netkabels aan te hangen ::)

erik s.

ik denk dat je juist op je oren moet vertrouwen. waar luister je anders mee?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K

Vertrouwen is op prima, klakkeloos vertrouwen is wat kortzichtig. ::)

erik s.

wat maakt het nou uit wat een ander vindt, jij moet het toch doen met wat je hoort. daar kan niemand wat aan veranderen.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Koen K

Het maakt niet uit wat een ander vindt maar ik weiger geld uit te geven aan zelfbedrog.

celerontje

Wie zegt dat jij jezelf niet bedriegt, door tegen jezelf te zeggen dat je wordt bedrogen? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 00:26:09
Het maakt niet uit wat een ander vindt maar ik weiger geld uit te geven aan zelfbedrog.
ik snap je punt wel, maar mijn advies is dan aan jou: probeer het gewoon eens. leen desnoods wat van iemand..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K

#561
Citaat van: celerontje op september 25, 2009, 00:27:53
Wie zegt dat jij jezelf niet bedriegt, door tegen jezelf te zeggen dat je wordt bedrogen? ;)

Dat hoeft niemand te zeggen, er zijn genoeg feiten om dat te ondersteunen.

Maar me dunkt dat we Robbert's topic hiermee onnodig vervuilen. Laten we ontopic verder gaan.

Citaat van: Robbert54 op september 25, 2009, 00:42:15
ik snap je punt wel, maar mijn advies is dan aan jou: probeer het gewoon eens. leen desnoods wat van iemand..

Ik probeer regelmatig wat, maak je daarover maar geen zorgen... Het komt zelfs vrij regelmatig voor dat ik verschil hoor. Maar dan nog vind ik het wat ver gaan om geld uit te geven aan iets wat alleen tussen mijn oren bestaat. Tenzij ik het visueel mooi vind ;D

Robbert54

Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 00:46:08
Dat hoeft niemand te zeggen, er zijn genoeg feiten om dat te ondersteunen.

Maar me dunkt dat we Robbert's topic hiermee onnodig vervuilen. Laten we ontopic verder gaan.

Ik probeer regelmatig wat, maak je daarover maar geen zorgen... Het komt zelfs vrij regelmatig voor dat ik verschil hoor. Maar dan nog vind ik het wat ver gaan om geld uit te geven aan iets wat alleen tussen mijn oren bestaat.
oke maar als jij verschil hoort, en ook al zit het tussen je oren, dan is toch niet zonde geld? alleen wanneer het verschil een achteruit gang is natuurlijk. hoe een apparaat signalen interpreteert is 1 ding, maar weten wij ook werkelijk hoe onze hersenen signalen verwerken, of zelfs wat ons gehoor exact hoort?

denk aan de placebo pil. op de een of andere manier verwerken je hersenen toch dingen, prikkels, die er niet zijn..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K

Ja, klopt, maar bij mij is de illusie altijd wel voorbij als ik weet hoe de vork in de steel zit... Maar ik mis er niets aan hoor. De "mood" waarin ik verkeer maakt immers veel meer verschil voor m'n muziekbeleving. Soms is het totaal niet boeiend, soms is het hypnotiserend goed 8)

Robbert54

Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 00:57:38
Ja, klopt, maar bij mij is de illusie altijd wel voorbij als ik weet hoe de vork in de steel zit... Maar ik mis er niets aan hoor. De "mood" waarin ik verkeer maakt immers veel meer verschil voor m'n muziekbeleving. Soms is het totaal niet boeiend, soms is het hypnotiserend goed 8)
dat ken ik ook ja, maar wederom, moet je dus nagaan hoe je hersens signalen verwerken..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K

#565
Dat kan ik niet ;D

Volgens mij kan niemand dat eigenlijk precies ;)

Robbert54

#566
Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 01:12:47
Dat kan ik niet ;D

Volgens mij kan niemand dat eigenlijk precies ;)
precies.

je bent iig niet iemand die zegt dat zijn analyse wet is, dat waardeer ik, daar word ik zo moe van in dat kabeltopic.

als de 1 het niet hoort: prima
als de ander het wel hoort: prima

maar sta wel open voor elkaars interpretatie
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 01:12:47
Dat kan ik niet ;D

Volgens mij kan niemand dat eigenlijk precies ;)
Dat is ook de reden waarom het communicatieprotocol van het zesde zintuig nog niet ontdekt is! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K

@ Robbert: Mee eens :smile:

De discussie moet gevoerd kunnen worden zonder elkaar af te maken ;)

@ Celerontje: Misschien wel handig, een soort menselijk UMTS ;D

Robbert54

#569
Citaat van: celerontje op september 25, 2009, 01:16:24
Dat is ook de reden waarom het communicatieprotocol van het zesde zintuig nog niet ontdekt is! :D
edit
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K


celerontje

Citaat van: Robbert54 op september 25, 2009, 01:20:04
ach mijn zesde zintuig is ook nog niet wetenschappelijk bewezen
't Is mij ook nog steeds een groot raadsel hoe friet/frikandellen e.d. jou nog steeds ''aantrekken'' :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Koen K op september 25, 2009, 01:20:52
Laat me raden... De chick magnet? ;D
haha!! sommige chicks zouden het wel diggen om het dan ook maar zo even te zeggen, anderen zouden hard voor me weg lopen.

Citaat van: celerontje op september 25, 2009, 01:21:58
't Is mij ook nog steeds een groot raadsel hoe friet/frikandellen e.d. jou nog steeds ''aantrekken'' :D
de frituur heeft mij in zijn macht :P
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Koen K


celerontje

Citaat van: Robbert54 op september 25, 2009, 01:24:40
haha!! sommige chicks zouden het wel diggen om het dan ook maar zo even te zeggen, anderen zouden hard voor me weg lopen.
Je ziet er goed uit, maar die patatlucht verpest het volledig! :P

Citaat van: Robbert54 op september 25, 2009, 01:24:40
de frituur heeft mij in zijn macht :P
Ooooh, almachtige frituur, wees mij genadig, bespaar mij in het vervolg uw verdoemende hitte op mijn sterfelijke lichaam!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!