Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

chulin

Citaat van: Robbert54 op maart 10, 2009, 13:51:03
hey!

ja goed hoor. ik had je al een pm gestuurd over het hoe en wat. hoe gaat het verder met jou? heb je al een nieuwe receiver en speakers gekocht? of een nieuwe pioneer :devil:


PM terug  ;) (Ik had je PM gemist  :alien:)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 10, 2009, 14:57:40
Welkom terug :thumbs-up: Ik vroeg me al af of je een nieuwe alias had ;D

Mooie set heb je staan. Je hoeft trouwens niets te upgraden als je tevreden bent ;)
yes i'm back! haha!

mooie set? meen je dat nou? of heb je dat still to come over het hoofd gelezen, want dat heb ik nog niet he. of had je het over sol?

als ik nu nog wat moet veranderen dan worden het de front speaker, want mijn center is zoooo goed. en die blaast die kleine rotspeakertjes van philips helemaal weg!  :devil:

maar mijn grootste prioriteit op dit moment is samenwonen met mijn lieve vrouwtje!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame


Robbert54

Citaat van: WickedGame op maart 10, 2009, 16:24:17
Lekkerding  ;D

Sorry moest er even uit  ;D
haha! zolang de taal netjes blijft geen probleem!

she is beautiful i know! :colgate: :colgate: :colgate:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

chulin

Citaat van: Robbert54 op maart 10, 2009, 16:22:38

maar mijn grootste prioriteit op dit moment is samenwonen met mijn lieve vrouwtje!

Nou begrijp ik waarom Robbert geen tijd meer heeft voor de HTForum  :wub: :inlove:

;) ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

JeKa


chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Sol

Citaat van: Robbert54 op maart 10, 2009, 13:51:03
@sol: haha doemscenario's ja? zo erg was het allemaal gelukkig niet. moest gewoon even flink wat prioriteiten stellen voor mezelf.

jou set hoef je ook helemaal niks aan te veranderen eigenlijk. je hebt gewoon een super set! misschien alleen een x een pioneer aanschaffen :tongue2:

wat voor ideeen heb je nog dan? ga je nog weer naar school trouwens? dat wou je toch? ik heb besloten om er nu maar gewoon eens werk van te maken. ik ben nu aant kijken naar de opleiding ipo (industrieel product ontwerper) even kijken wat dat is. je bent nooit te oud om te leren zeggen ze dus. 8)

Gelukkig maar! Samenwonen is natuurlijk ook heel belangrijk, en zoals HTip al zei; als je al geniet van je set, is er geen verplichting tot upgraden. ;)

De ideeën voor m'n set zijn bijvoobeeld: NAS + NMT (of samen in één, bijvoorbeeld een Dune HD Center), center en rears. Op wat voor termijn dat precies zal worden weet ik niet (het geld groeit mij ook niet op de rug helaas ;D), maar ik hoop dat dat dit jaar nog doorgevoerd kan worden.

Last but not least: Ik ben toevallig vorige week begonnen aan een leerwerktraject bij BAM. Gebaseerd op 4 dagen werken en 1 dag leren zou ik binnen 2 jaar een MBO diploma kunnen hebben, waardoor ik als tekenaar aan de slag kan. Opleiding kost me trouwens niks, maar zit voorlopig sowieso 5 jaar vast aan BAM. Niet dat dat erg is, trouwens. ;D

Je kunt natuurlijk altijd verder kijken, hè. ;) Ipo lijkt me ook zeker geen verkeerde keuze, kan heel interessant zijn. Ik zou zeggen: succes, jongen! :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

HTip

Citaat van: Robbert54 op maart 10, 2009, 16:22:38
mooie set? meen je dat nou? of heb je dat still to come over het hoofd gelezen, want dat heb ik nog niet he. of had je het over sol?

als ik nu nog wat moet veranderen dan worden het de front speaker, want mijn center is zoooo goed. en die blaast die kleine rotspeakertjes van philips helemaal weg!  :devil:

maar mijn grootste prioriteit op dit moment is samenwonen met mijn lieve vrouwtje!

Je hebt je prioriteiten in ieder geval goed. Vrouwtje eerst :thumbs-up:

Ik had inderdaad denk ik "still to come" over het hoofd gezien :blush: Maar je basis is goed. Prachtige TV, mooie center en mooie plannen voor de toekomst 8)

Je hebt nog tijd genoeg ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Leuke ht en een nog leukere vriendin. Op een vlak hoef je in elk geval niet te upgraden ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

DJ-Foxx

#160
Citaat van: Sol op maart 10, 2009, 19:17:30
waardoor ik als tekenaar aan de slag kan. Opleiding kost me trouwens niks, maar zit voorlopig sowieso 5 jaar vast aan BAM. Niet dat dat erg is,

haha, hey Sol.. mocht je ooit in regio noord-holland in een ziekenhuis willen werken, huidige cad tekenaar mag van mij opzouten :devil:
(hopelijk kan jij wel beter onze FD en BD's in kaart brengen!)

truste ;D

Robbert54

#161
Citaat van: chulin op maart 10, 2009, 16:34:44
En grotere misschien?
nou oke dan.

krijg de foto alleen niet beter want hij wil jpg niet accepteren. :wacko: verder heb ik hier geen fotos want dit is mijn paps zn laptop
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Sol op maart 10, 2009, 19:17:30
Gelukkig maar! Samenwonen is natuurlijk ook heel belangrijk, en zoals HTip al zei; als je al geniet van je set, is er geen verplichting tot upgraden. ;)

De ideeën voor m'n set zijn bijvoobeeld: NAS + NMT (of samen in één, bijvoorbeeld een Dune HD Center), center en rears. Op wat voor termijn dat precies zal worden weet ik niet (het geld groeit mij ook niet op de rug helaas ;D), maar ik hoop dat dat dit jaar nog doorgevoerd kan worden.

Last but not least: Ik ben toevallig vorige week begonnen aan een leerwerktraject bij BAM. Gebaseerd op 4 dagen werken en 1 dag leren zou ik binnen 2 jaar een MBO diploma kunnen hebben, waardoor ik als tekenaar aan de slag kan. Opleiding kost me trouwens niks, maar zit voorlopig sowieso 5 jaar vast aan BAM. Niet dat dat erg is, trouwens. ;D

Je kunt natuurlijk altijd verder kijken, hè. ;) Ipo lijkt me ook zeker geen verkeerde keuze, kan heel interessant zijn. Ik zou zeggen: succes, jongen! :thumbs-up:
ah kijk aan! goed bezig jongen! veel succes! zoiets lijkt mij ook ideaal! zou alleen niet weten waarin ik zoiets zou willen doen. ik ben ook nog even verder aan het orienteren want hbo Rechten lijkt mij ook heel leuk, en science of crime ook dus het is nog even kijken, maar ik moet eerst nog een 21+ onderzoek doen en dan nog een deficiëntieonderzoek.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: DJ-Foxx op maart 11, 2009, 00:52:13
haha, hey Sol.. mocht je ooit in regio noord-holland in een ziekenhuis willen werken, huidige cad tekenaar mag van mij opzouten :devil:
(hopelijk kan jij wel beter onze FD en BD's in kaart brengen!)

truste ;D

ehhh... FD? BD?  :blink:
Om je Blu-Ray collectie in beeld te brengen heb je toch geen CAD-systeem nodig?? ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Citaat van: Robbert54 op maart 11, 2009, 01:24:09
ah kijk aan! goed bezig jongen! veel succes! zoiets lijkt mij ook ideaal! zou alleen niet weten waarin ik zoiets zou willen doen. ik ben ook nog even verder aan het orienteren want hbo Rechten lijkt mij ook heel leuk, en science of crime ook dus het is nog even kijken, maar ik moet eerst nog een 21+ onderzoek doen en dan nog een deficiëntieonderzoek.

Thanx mate! :D Jij komt er ook wel... ;)
Gewoon goed rondkijken wat er zoal in de aanbieding is en dan alles op een rijtje zetten wat je het leukste lijkt. In het begin kan het best lastig zijn, maar op een gegeven moment voel je gewoon voor jezelf als het echt iets voor je is. Op papier is alles natuurlijk mooi en leuk, maar in werkelijkheid wil het nog wel eens anders uitpakken (kijk maar eens naar het grote aantal eerstejaars dropouts, no matter what study). En het verdient zeker je aandacht, je zit er voor een overgroot deel van je leven aan vast... ;D :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op maart 12, 2009, 19:57:32
Thanx mate! :D Jij komt er ook wel... ;)
Gewoon goed rondkijken wat er zoal in de aanbieding is en dan alles op een rijtje zetten wat je het leukste lijkt. In het begin kan het best lastig zijn, maar op een gegeven moment voel je gewoon voor jezelf als het echt iets voor je is. Op papier is alles natuurlijk mooi en leuk, maar in werkelijkheid wil het nog wel eens anders uitpakken (kijk maar eens naar het grote aantal eerstejaars dropouts, no matter what study). En het verdient zeker je aandacht, je zit er voor een overgroot deel van je leven aan vast... ;D :P

heb je helemaal gelijk in. maar heb geen zin om nu een studie te beginnen en dan met een half jaar weer te kappen. ik word er ook niet jonger op en moet dan toch wel in 1x goed zijn. ik ga sowieso ook nog even kijken een grafische studie want dat lijkt me ook altijd nog heel mooi.
en ik ben nu patatbakker en zie mij dat nou niet echt mijn hele leven doen. en ik begin er zo moe van te worden dat iedereen zegt dat ik maar kan, zeker gezien mijn IQ en natuurlijk ook mijn vooropleiding. maar ja, hopelijk word dit jaar het jaar van de CHANGE voor mijzelf :colgate:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DJ-Foxx

Citaat van: Sol op maart 12, 2009, 19:52:59
ehhh... FD? BD?  :blink:
Om je Blu-Ray collectie in beeld te brengen heb je toch geen CAD-systeem nodig?? ;D

FD= Floor Distribution (utp) BD= Building Distribution (glas)   :laugh:

ik ga maar slapen :sleepy:

Robbert54

nou, virus is weer toegeslagen.  :devil: vandaag maar weer eens lopen zoeken naar B&W cm1 en cm7's.. en wat blijkt... B&W heeft de hele CM lijn uitgebreid! dus nou is er nog meer keus! maakt het er niet makkelijker op. maar wegens geld gebrek :embarassed: zit ik toch maar eerst te denken aan de CM1's, maar nu nog een leuke verrassing... ze zijn er nu ook in het zwart :o wat natuurlijk heel mooi is, maar ik heb al een center in Wenge... maar zwart lonkt toch wel heel erg! maar dan heb je weer verschillende kleuren speakers... das ook al zowat... moeilijk moeilijk moeilijk..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Citaat van: Robbert54 op maart 17, 2009, 16:19:05
nou, virus is weer toegeslagen.  :devil: vandaag maar weer eens lopen zoeken naar B&W cm1 en cm7's.. en wat blijkt... B&W heeft de hele CM lijn uitgebreid! dus nou is er nog meer keus! maakt het er niet makkelijker op. maar wegens geld gebrek :embarassed: zit ik toch maar eerst te denken aan de CM1's, maar nu nog een leuke verrassing... ze zijn er nu ook in het zwart :o wat natuurlijk heel mooi is, maar ik heb al een center in Wenge... maar zwart lonkt toch wel heel erg! maar dan heb je weer verschillende kleuren speakers... das ook al zowat... moeilijk moeilijk moeilijk..

Hahah, je had nooit weer op het forum moeten kijken!

LittleNinja

#169
Citaat van: Robbert54 op maart 17, 2009, 16:19:05
nou, virus is weer toegeslagen.  :devil: vandaag maar weer eens lopen zoeken naar B&W cm1 en cm7's.. en wat blijkt... B&W heeft de hele CM lijn uitgebreid! dus nou is er nog meer keus! maakt het er niet makkelijker op. maar wegens geld gebrek :embarassed: zit ik toch maar eerst te denken aan de CM1's, maar nu nog een leuke verrassing... ze zijn er nu ook in het zwart :o wat natuurlijk heel mooi is, maar ik heb al een center in Wenge... maar zwart lonkt toch wel heel erg! maar dan heb je weer verschillende kleuren speakers... das ook al zowat... moeilijk moeilijk moeilijk..

Yep... Pianolak zwart... Erg mooi hoor! 8)  Hahaha!!! Sterkte.
( Heb je ze eigenlijk al horen spelen? Uiterlijk is niet het enige wat mee weegt, toch? ;) )

Citaat van: WickedGame op maart 10, 2009, 16:24:17
Lekkerding  ;D

Sorry moest er even uit  ;D

Zeg Wicked... Het is wellicht aan te raden om je gevoelens voor Robbert per PM mede te delen. Wij kunnen daar niet zo veel mee. :devil:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

MLCinema

En dan is er natuurlijk nog die mooie 7001 van Marantz die te koop staat. Hebben hebben hebben ;D.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Sol

#171
Citaat van: Robbert54 op maart 12, 2009, 23:03:17
heb je helemaal gelijk in. maar heb geen zin om nu een studie te beginnen en dan met een half jaar weer te kappen. ik word er ook niet jonger op en moet dan toch wel in 1x goed zijn. ik ga sowieso ook nog even kijken een grafische studie want dat lijkt me ook altijd nog heel mooi.
en ik ben nu patatbakker en zie mij dat nou niet echt mijn hele leven doen. en ik begin er zo moe van te worden dat iedereen zegt dat ik maar kan, zeker gezien mijn IQ en natuurlijk ook mijn vooropleiding. maar ja, hopelijk word dit jaar het jaar van de CHANGE voor mijzelf :colgate:

Ik zal voor je duimen. :thumbs-up:

Citaat van: Robbert54 op maart 17, 2009, 16:19:05
nou, virus is weer toegeslagen.  :devil: vandaag maar weer eens lopen zoeken naar B&W cm1 en cm7's.. en wat blijkt... B&W heeft de hele CM lijn uitgebreid! dus nou is er nog meer keus! maakt het er niet makkelijker op. maar wegens geld gebrek :embarassed: zit ik toch maar eerst te denken aan de CM1's, maar nu nog een leuke verrassing... ze zijn er nu ook in het zwart :o wat natuurlijk heel mooi is, maar ik heb al een center in Wenge... maar zwart lonkt toch wel heel erg! maar dan heb je weer verschillende kleuren speakers... das ook al zowat... moeilijk moeilijk moeilijk..

Tja, dat krijg je hè als je weer actief bent hier op het forum. Dan gaat alles weer knagen, met als gevolg dat je dieper op de stof ingaat en verder op zoek gaat, waardoor het alleen maar nóg harder gaat knagen... ;D

De CM-reeks van B&W is inderdaad een mooie lijn. Ik denk dat je ook met de CM1's zeker vooruitgang zult boeken t.o.v. de Philips-set.
Maar de hamvraag is natuurlijk, koop je meteen de CM1's of wacht je nog even om het nét iets beter te doen en koop je dan de CM5 of CM7? Tough decision, eh? ;)


P.S.:  Ga je heel je set op de schop gooien? Ik kom ineens genoeg animo / verkooptopic op jouw naam tegen...? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

HTip

Dat verrekte virus ook. Zou verboden moeten worden :devil:

Ik denk dat je eerder meer kunt halen uit nieuwe/andere speakers, dan een nieuwe receiver met je huidige speakers. En tegen de tijd dat je weer wat gespaard heb is de vorige generatie alweer goedkoper geworden... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Citaat van: HTip op maart 17, 2009, 18:16:17
Dat verrekte virus ook. Zou verboden moeten worden :devil:

Ik denk dat je eerder meer kunt halen uit nieuwe/andere speakers, dan een nieuwe receiver met je huidige speakers. En tegen de tijd dat je weer wat gespaard heb is de vorige generatie alweer goedkoper geworden... ;)
Nadeel is straks dat je zal zien dat je en een niet matchend geluid hebt en de kans dat je speakers krijgt in een afwijkende kleur.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

#174
Citaat van: JeKa op maart 17, 2009, 16:37:53
Hahah, je had nooit weer op het forum moeten kijken!

haha! dat zei mijn vriendin vandaag ook al!! :tounge2:

Citaat van: LittleNinja op maart 17, 2009, 16:47:59
Yep... Pianolak zwart... Erg mooi hoor! 8)  Hahaha!!! Sterkte.
( Heb je ze eigenlijk al horen spelen? Uiterlijk is niet het enige wat mee weegt, toch? ;) )

Zeg Wicked... Het is wellicht aan te raden om je gevoelens voor Robbert per PM mede te delen. Wij kunnen daar niet zo veel mee. :devil:

gehe! :devil:

en ik heb de center al, daar ben ik echt helemaal weg van! en heb de cm1's nu 1 keer horen spelen met een marantz. (wat ouder type) en dat klonk geweldig! maar ja, alles klinkt beter dan wat ik nu heb.

hoewel, wanneer ik nu het volume flink omhoog gooi, dan kan ik mijn center wel zoenen :wub: zo'n prachtig geluid komt daaruit!

Citaat van: Sol op maart 17, 2009, 17:38:32
Ik zal voor je duimen. :thumbs-up:

Tja, dat krijg je hè als je weer actief bent hier op het forum. Dan gaat alles weer knagen, met als gevolg dat je dieper op de stof ingaat en verder op zoek gaat, waardoor het alleen maar nóg harder gaat knagen... ;D

De CM-reeks van B&W is inderdaad een mooie lijn. Ik denk dat je ook met de CM1's zeker vooruitgang zult boeken t.o.v. de Philips-set.
Maar de hamvraag is natuurlijk, koop je meteen de CM1's of wacht je nog even om het nét iets beter te doen en koop je dan de CM5 of CM7? Tough decision, eh? ;)


P.S.:  Ga je heel je set op de schop gooien? Ik kom ineens genoeg animo / verkooptopic op jouw naam tegen...? :P
dank je!

en ja ben ff aan t denken, maar mijn vriendin heeft alweer wat verstand in mij gepraat! die zegt: gewoon even doorsparen en als je het helemaal bij elkaar hebt, dan pas kijken en kopen, en daarna pas de rest verkopen.
heb alleen ook nog pas de vakantie geboekt en dat was voor mij wel expensive, maar zal het ook zeker meer dan waard zijn. dus tot de vakantie sowieso nog lekker even rustig blijven (zoooo moeilijk!!)

Citaat van: HTip op maart 17, 2009, 18:16:17
Dat verrekte virus ook. Zou verboden moeten worden :devil:

Ik denk dat je eerder meer kunt halen uit nieuwe/andere speakers, dan een nieuwe receiver met je huidige speakers. En tegen de tijd dat je weer wat gespaard heb is de vorige generatie alweer goedkoper geworden... ;)
ja daar zit wel wat in eigenlijk. vraag is alleen of ik met mijn receiver die speakers niet gigantisch te kort doe, en er daardoor niet optimaal van kan genieten en me ga ergeren.. het is natuurlijk geen HT receiver, hoewel mij wel is verteld dat dit model (philips FR994) onderdelen van Marantz bevat..

Citaat van: Kamidioblitz op maart 17, 2009, 18:18:38
Nadeel is straks dat je zal zien dat je en een niet matchend geluid hebt en de kans dat je speakers krijgt in een afwijkende kleur.
so true..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo