Burn Out Paradise

Gestart door Joris1971, januari 24, 2008, 12:10:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

Citaat van: Snutchz op januari 30, 2008, 20:31:31
wat was hier niet begrijpelijk aan..?  ::)
Zo te zien is nederlands ook al te moeilijk ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mirx

Citaat van: Snutchz op januari 30, 2008, 18:30:01
Jippie  :D ik ga als een speer! License B.. nog 4 te gaan voor License A, 307/400 smashes, 62/120 billboards, 29/50 jumps, 33/35 DTF, events found 119/120, cars owned 18/75  8) ..en jullie?

weet het niet precies maar uurtje of 24 op de teller. win of 4 in license A van de 40, auto of 25, alle billboards,smashes,jumps en events gevonden., stuk of 30/45 acheviements.
on-line challenges niet zo heel veel nog (meeste mensen werken niet mee helaas ), en zo goed als geen road rules.

Erik

Lijken de ingame beelden nog een beetje op de screenshot die ik overal op het net tegenkom? Of zij het weer allemaal de bekende gefotoshopde beelden die in niets op de game lijken?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

gogo

Citaat van: Snutchz op januari 30, 2008, 20:31:31
wat was hier niet begrijpelijk aan..?  ::)

aha oke ik had hem even niet door, dat dit het antwoord was op de vraag of je hem Nederlands talig kon zetten :).

thx
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

roteldebotel

Heb beide consoles en had juist begrepen dat de PS3 versie deze keer (het zal "#$% eens tijd worden) mooier is. Ook wordt de ps3 versie in DTS afgespeeld en heb ik begrepen dat de camera modus exclusief ps3 is(een mugshot wordt van jou gemaakt op het moment dat je geraakt wordt en deze wordt naar je tegenstander gestuurd-mits je een usb camera hebt aangesloten)

Maar goed, als iemand bronnen heeft, of liever, uit eerste hand een comparison heeft gedaan: Keep us posted!

Snutchz

Zal nog eens op zoek gaan naar die ene bron... merk wel dat de subwoofer niet bepaald actief is met deze game  ???
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

roteldebotel

Gebrek aan subwooveractiviteit is mij niet echt opgevallen, zal er eens op letten vanavond. Overigens vind ik bij racespellen het gebruik van de subwoofer niet altijd een pré. Soms kan dit bij mij leiden tot luistermoeheid.

EdwinB

Citaat van: roteldebotel op januari 31, 2008, 11:48:30
Heb beide consoles en had juist begrepen dat de PS3 versie deze keer (het zal "#$% eens tijd worden) mooier is.

Het verhaal was dat Burnout Paradise, in tegenstelling tot de meeste andere multi-platform games, is lead-developed op de PS3 ipv de Xbox 360. Veel Sony fanboys riepen dan ook meteen dat deze games het verschil in kracht tussen de PS3 en Xbox 360 zou laten gaan zien. Zo ver ik echter heb kunnen nagaan zijn beide versies vrijwel gelijk, in ieder geval geen noemenswaardig verschil tussen de Xbox 360 en PS3 versies.


roteldebotel

Lees net op gamespot dat bij nadere inspectie de ps3 iets scherpere texturen heeft. Echter, ik had het mis voor wat betreft de camera: beide versies ondersteunen het.
DTS blijft een ps3 exclusive.

Aangezien ik beide consoles heb en dus de luxe om te kiezen (en verschillen op een beamer altijd iets nadrukkelijker te zien zijn) gaat mijn voorkeur deze keer naar de ps3.

Snutchz

voor mij gaat de voorkeur juist uit naar de 360 versie.. betere trigger en XBOX Live  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Inmiddels heb ik m'n Burnout License weten te halen... nu nog 120 races te gaan voor de Elite License  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Mark_a

Hallo,

Misschien een domme vraag maar ik kan de optie niet vinden om met z'n 2e te spelen. Kan iemand vertellen hoe ik daar kom binnen de game.

Snutchz

Paradise is uit.. GRID is in  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini