Nieuwe 13 inch MacBook Air!

Gestart door TheSpeedSkater, januari 15, 2008, 19:29:07

« vorige - volgende »

PjotrrrNL

Maar ik heb wel weer wat geleerd, wist echt niet dat 801.11 een blauwe maandag de voorloper van 801.11 is geweest... ;D

sj0er-D

Citaat van: PjotrrrNL op januari 29, 2008, 21:59:25
Maar ik heb wel weer wat geleerd, wist echt niet dat 801.11 een blauwe maandag de voorloper van 802.11 is geweest... ;D

Audiofiel

Zo komen die duizenden typefouten dus in de wereld. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

sj0er-D

ja ongelovelijk he.. ;D nu heeft iemand die hier toevallig via google kwam weer aan 10 mensen verteld dat 801.11 bestaat, en beter is dan 802.11, en dat het de amerikaanse versie is van 802.11 en dat het in 1823 al voor het eerst gebruikt werd door de amerikaanse geheime dienst..

Raphie

Citaat van: sj0er-D op januari 29, 2008, 21:16:46
raphie.. heb je Xstreams account weer gehackt? ;D ;)

Huh?!?  ???

Maar ik ben het wel met Xstream eens  ;D
Mensen vragen te vaak naar de bekende weg zonder de moeite te nemen zich in te lezen op toch gemakkelijk toegangkelijke informatie.
Maar goed ik heb dit topic verder laten rusten.
JBL PRX Power!

reMC

Even een berichtje vanaf mijn zwarte MacBook 8)

sj0er-D

PjotrrrNL

Niet allemaal tegelijk.... ;D

Straight out of Cupertino's mouth, the MacBook Air is officially shipping. 'Course, we'd already heard a few reports from early adopters that they had received shipment notifications, but now we can all rest assured they weren't just dreaming. Brace yourselves, MBA pre-orderers, your wee machine should be on its way soon, but it seems as though folks placing their orders as late as today will still face a "2 to 3 week" lead time.

http://www.engadget.com/2008/01/30/apples-macbook-air-is-officially-shipping/

reMC

Citaat van: sj0er-D op januari 30, 2008, 18:51:21
air?

Nope, die is er niet in het zwart ;)

Ik heb dus gekozen voor de 'gewone' MacBook met deze aanbieding. Zat binnen een minuut op Internet, voorspelt veel goeds 8)

Dit koste me inclusief draadloze Mighty Mouse €1260. Scheelt behoorlijk met een MacBook Air, die ik alleen zou hebben gekocht om de vormgeving... Denk dat ik hier geen spijt van krijg! :)

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reMC

W

Citaat van: reMC op januari 30, 2008, 18:55:43
Nope, die is er niet in het zwart ;)

Ik heb dus gekozen voor de 'gewone' MacBook met deze aanbieding. Zat binnen een minuut op Internet, voorspelt veel goeds 8)

Dit koste me inclusief draadloze Mighty Mouse €1260. Scheelt behoorlijk met een MacBook Air, die ik alleen zou hebben gekocht om de vormgeving... Denk dat ik hier geen spijt van krijg! :)

met Leopard?

reMC

Citaat van: W op januari 30, 2008, 19:15:33
met Leopard?

Nog niet. Ik koop Leopard zodra de Time Capsule er is. Volgende week waarschijnlijk (dan is er ook weer wat geld binnen) ;)

W

Citaat van: reMC op januari 30, 2008, 19:16:47
Nog niet. Ik koop Leopard zodra de Time Capsule er is. Volgende week waarschijnlijk (dan is er ook weer wat geld binnen) ;)

duidelijk, die 130 euro leopard niet in een betere(lees nieuwere) macbook kunnen stoppen? had gedacht dat dat wel zou kunnen... achja, ik weet zeker dat je er zo ook blij mee bent!

Back to MBA?

JeKa

Citaat van: reMC op januari 30, 2008, 18:25:48
Even een berichtje vanaf mijn zwarte MacBook 8)

Gefeliciteerd man, echt een mooi ding!

reMC

Citaat van: W op januari 30, 2008, 19:35:13
duidelijk, die 130 euro leopard niet in een betere(lees nieuwere) macbook kunnen stoppen?

Nee, had geen meerwaarde voor mij gehad (ik zou nog moeten bijbetalen natuurlijk)...

PjotrrrNL

:o

It's that time of the product cycle again, the teardown. This time, iFixit's applying the Xacto to Apple's MacBook Air. Notable discoveries are an easy to disassemble chassis just big enough for Samsung's 1.8-inch, 80GB disk but not the relatively chubby 160GB variety found in the iPod classic. They also found the new multi-touch trackpad using the same control chip as the iPod touch and iPhone -- the Broadcom BCM5974. That leaves Apple plenty of room to grow the gesture options via software updates. Want to remove the battery? Go ahead, 19 screw removals (in addition to Apple's non-removable feebie) will get the job done. Mmm, silicon and aluminum carnage, smells like... victory. Now hit up that read link IEEE types, where it's high-res all the time.

http://www.engadget.com/2008/02/01/macbook-air-undergoes-the-knife-trackpad-controller-chip-same-a/

Rody

Ik vind dit toch wel de meest indrukwekkende foto  :D

Audiofiel

Onder die hoek ziet de 'Air' er natuurlijk wel extra plat uit, aangezien deze concaaf naar beneden toe kleiner wordt. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rody

Hoe dan ook, ik zal mijn MacBook in moeten ruilen  ;D

reMC

A-mac.nl meldt:

Geen andere notebook is zo dun en zo licht; 0,4 tot 1,94 cm, 1,36kg. Ervaar de unieke innovaties van de MacBook Air! Reserveer nu bij A-Mac!
Vanaf vandaag bij alle A-Mac vestigingen te zien
!

Jammer dat ik geen tijd heb ::)

wh-vanderpost

En natuurlijk de Light Lemon versie ;D

Zelf geshopt, dus be gentle
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

JeKa

Citaat van: wh-vanderpost op februari 13, 2008, 20:09:26
En natuurlijk de Light Lemon versie ;D

Zelf geshopt, dus be gentle

;D
Leuk gedaan. Is ie echt zo zuinig?(niet zo zuinig dat ie op een zuur kan draaien natuurlijk)

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rielplayer

parodie op de macbook air en de gele enveloppe waar hij met gemak in past

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5