Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Waarom neem je dat aan? ;D.

Citaat van: LittleNinja op februari 23, 2008, 15:19:02
Hi Bjorn.

Ik neem aan dat het zal gaan om de combi AV9 + P7? Neemt hij ze in het mooie matzwart of grijs?

De combi van de AV8/9 met de bijhorende eindtrap van Arcam zie je toch niet vaak hier..

Groet,
LittleNinja

LittleNinja

Citaat van: bmateijsen op februari 27, 2008, 17:51:37
Waarom neem je dat aan? ;D.

De DiVA serie kun je nog geen high end noemen.. Blijft alleen dat over. Maar goed, het geheel draaide meer om de andere vraagstelling..  ;)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

R

LittleNinja

Citaat van: R op februari 28, 2008, 10:56:20
Oh..

Vergis ik me? Mijn beeld is altijd geweest dat de DiVA serie in de hogere middenklasse zit en de FMJ wat compromislozer is dan de DiVA. Overigens zou ik dolgelukkig zijn met een dikke DiVA set!! ( Zoals de meeste wel weten hoop ik er al aardig lang op... ). Maar goed, dat is nu dus niet echt het onderwerp.. Het ging om de vraag over de kleurstelling.  ;)

8)

garmtz

Uiteraard is de FMJ serie  compromislozer... ::)

Veel van het budget is naar de bouw zelf gegaan, bleef minder over voor de apparatuur. Zodoende wordt het een AVR350. Dat is nog altijd ERG fraai hoor!

En wat is high-end?  Voor de een is dat een Yamaha, voor de ander een Halcro... ;)

El Penumbra

Citaat van: garmtz op februari 28, 2008, 12:22:19

Veel van het budget is naar de bouw zelf gegaan, bleef minder over voor de apparatuur. Zodoende wordt het een AVR350. Dat is nog altijd ERG fraai hoor!

En wat is high-end?  Voor de een is dat een Yamaha, voor de ander een Halcro... ;)

Maar zeker een AVR350!!!!  ;D
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

garmtz

Citaat van: El Penumbra op februari 28, 2008, 13:43:40
Maar zeker een AVR350!!!!  ;D

Ach, high-end is gewoon een waardeloos begrip... >:D

VlisChris

Hmm, er komt nu een discussie in me naar boven gedreven die hier een jaartje of 3 gevoerd is? ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

De AVR350 staat ook bovenaan mijn verlanglijst!!!  8)

Zolang ik die niet heb is inderdaad mijn yamaha high end...  ;D  ;D

Kjelt

.....het budget is naar de bouw zelf gegaan

*nag mode aan*

Hmmm moeilijk, moeilijk, zullen we in ons hometheater top-apparatuur nemen of top-behang......
ach die top-apparatuur kunnen we later alsnog nemen , bovendien kunnen de dames dan tenminste tijdens de film over het behang praten (dat zo mooi glanst tijdens de film)...  ;D

*nag mode uit*

Sol

Citaat van: Kjelt op februari 29, 2008, 13:33:45
*nag mode aan*

Hmmm moeilijk, moeilijk, zullen we in ons hometheater top-apparatuur nemen of top-behang......
ach die top-apparatuur kunnen we later alsnog nemen , bovendien kunnen de dames dan tenminste tijdens de film over het behang praten (dat zo mooi glanst tijdens de film)...  ;D

*nag mode uit*

Tja, de een zijn prioriteiten zijn niet die van een ander... :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

GTDesign

Je kunt natuurlijk ook voor een ton aan apparatuur in een lege stoffige kelder ruimte neer proppen.
Maar ik denk dat ook Kelt dat niet zal doen.  >:D

Het geheel moet toch een bepaalde sfeer uitstralen.

Overigens is het zo dat het niet of of zal zijn bij deze klant. Het is toch meestal en en.

Het klinkt misschien raar maar waar. Het is gewoon een "Must Have" van de klant. Het is nog maar de vraag of hij ook daadwerkelijk gebruik gaat maken van de ruimte. Hij heeft zelf al aangegeven als er 1 film per maand wordt bekeken dat het veel is.

donaldk

Lees eens de heerlijke thread die ontstond toen iemand met een budget van 30 (- 50) K USD bij de de Big Swinging Dicks op AVS kwam vragen wat ie het beste kon doen;-).

Marsh

Citaat van: GTDesign op februari 29, 2008, 22:10:48
Je kunt natuurlijk ook voor een ton aan apparatuur in een lege stoffige kelder ruimte neer proppen.
Maar ik denk dat ook Kelt dat niet zal doen.  >:D

Het geheel moet toch een bepaalde sfeer uitstralen.

Overigens is het zo dat het niet of of zal zijn bij deze klant. Het is toch meestal en en.

Het klinkt misschien raar maar waar. Het is gewoon een "Must Have" van de klant. Het is nog maar de vraag of hij ook daadwerkelijk gebruik gaat maken van de ruimte. Hij heeft zelf al aangegeven als er 1 film per maand wordt bekeken dat het veel is.

Geef het geld dan aan een goed doel ofzo.  :o :-\
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

1 film per maand :-X  vink wel een beetje erg hoor. echt sommige mensen met geld te veel weten van gekkigheid niet meer wat ze er mee moeten doen... geef het dan idd aan een goed doel.. maar ja kan natuurlijk ook niet zeggen wat ik zelf zou doen als ik het geld had..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: Robbert54 op maart  1, 2008, 00:40:43
1 film per maand :-X  vink wel een beetje erg hoor. echt sommige mensen met geld te veel weten van gekkigheid niet meer wat ze er mee moeten doen... geef het dan idd aan een goed doel.. maar ja kan natuurlijk ook niet zeggen wat ik zelf zou doen als ik het geld had..

Hetzelfde, maar dan niet voor 1 keer in de maand.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

blue-eyes

Citaat van: Robbert54 op maart  1, 2008, 00:40:43

Je bedoelt het vast niet zo, maar het lijkt wel er een beetje op ;). Het is niet aan ons om daar een oordeel over te vellen, we bekijken hier alleen de voortgang, het resultaat. Het HT honk dus. Niets meer. Dat het wellicht minder wordt gebruikt dan jij zou doen is geen issue.

Ieder is vrij om zijn geld te besteden. Als iemand veel geld heeft zal dat een ander patroon zijn.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

JeKa

Misschien doneert de beste man al wel 1K per maand aan zijn Foster parent kinderen en steunt hij acht kindertehuizen ::)
Laat 'm lekker ;)

LittleNinja

Doe mij maar een gulde middenweg... Een prachtige ruimte met prachtige apparatuur!! Naar mijn mening voldoet die AVR350 prima!!

Het is nog maar de vraag of hij ook daadwerkelijk gebruik gaat maken van de ruimte. Hij heeft zelf al aangegeven als er 1 film per maand wordt bekeken dat het veel is.

De rest van de tijd wil ik me er wel voor opofferen om de ruimte en apparatuur te testen....  ::)

sj0er-D

Citaat van: LittleNinja op maart  1, 2008, 15:35:32
Doe mij maar een gulde middenweg... Een prachtige ruimte met prachtige apparatuur!! Naar mijn mening voldoet die AVR350 prima!!

De rest van de tijd wil ik me er wel voor opofferen om de ruimte en apparatuur te testen....  ::)
dan zal ik het inspelen wel voor mijn rekening nemen ;D

HTip

Citaat van: LittleNinja op maart  1, 2008, 15:35:32
Citaat van: sj0er-D op maart  1, 2008, 18:55:28
dan zal ik het inspelen wel voor mijn rekening nemen ;D

Ik vind het echt super dat jullie je kostbare vrije tijd daarvoor willen opofferen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GTDesign

Update...

Het is overigens een iets ander motief geworden als een paar pagina's terug beschreven vanwege de levertijd.
Wel in dezelfde stijl en hetzelfde merk Hermitage.

garmtz

Ik vind het gaaf, ik hou wel van druk behang.... ;)

GTDesign

O0 bij jou thuis neem ik aan ?

garmtz