Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen V

Citaat van: OscarTango op januari 22, 2008, 12:31:10
Waarom niet...modern gecombineerd met heel oud kan mooi zijn, hoor  :)

Dat ben ik met je eens, maar een glazen lift in een HT lijkt me nou niet de meest mooie oplossin. Maar wie weet :)

LittleNinja

Wellicht komt er ook zeeeer oude apparatuur in te staan...  ::)

Maar Gé, ik zie nog een deur opening naar een andere ruimte. Wordt die ruimte betrokken bij of deze er ten behoeve van de HT ruimte?

Mag je uiteindelijk ook een plaatje posten van de buitenkant van het pand? Ik kan me zo voorstellen dat de betreffende klant dit niet wil gezien de privacy.. maar ik ben toch zo brutaal om het te vragen aangezien ik ook wel erg benieuwd ben naar het exterieur van het gebouw.

Groet,
LittleNinja
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Sol

Een glazen lift lijkt mij inderdaad niet de meest ideale oplossing voor in een HT ( i.v.m. weerspiegeling, etc. ).
Ik zat ook te denken aan RVS, maar dit zal denk ik ook niet het gewenste effect geven.
Een mooie oude houten lift ( zoals je die wel eens in chique hotels ziet ) lijkt me echt ideaal voor in een HT, en gezien de lambrisering lijkt me dit ook heel mooi passen ( mijn smaak dan he ).

Ik ben benieuwd wat Gé hier voor ons in petto heeft. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

bmateijsen

Ik denk dat de betreffende klant daar totaal geen prijs op stelt. Het is een makkelijk te herkennen pand.

Citaat van: LittleNinja op januari 22, 2008, 14:43:12
Mag je uiteindelijk ook een plaatje posten van de buitenkant van het pand? Ik kan me zo voorstellen dat de betreffende klant dit niet wil gezien de privacy.. maar ik ben toch zo brutaal om het te vragen aangezien ik ook wel erg benieuwd ben naar het exterieur van het gebouw.

Groet,
LittleNinja

blue-eyes

Citaat van: GTDesign op januari 21, 2008, 22:06:00
Nee, ik gebruik geen mal, gewoon op de latjes schroeven, deze zitten toevallig op één lijn.  ;D

De lambrisering hoort gewoon bij de stijl van het hele huis gezien het dateert van voor 1900.
Het is overigens pas het tweede HT uitgevoerd met een lambrisering, alle andere waren zonder.  ;)

Ik had echt het idee dat je deze stijl vaker had toegepast ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Robbert54

Citaat van: Sol op januari 22, 2008, 17:16:06
Een glazen lift lijkt mij inderdaad niet de meest ideale oplossing voor in een HT ( i.v.m. weerspiegeling, etc. ).
Ik zat ook te denken aan RVS, maar dit zal denk ik ook niet het gewenste effect geven.
Een mooie oude houten lift ( zoals je die wel eens in chique hotels ziet ) lijkt me echt ideaal voor in een HT, en gezien de lambrisering lijkt me dit ook heel mooi passen ( mijn smaak dan he ).

of zo'n oude metalen met deuren die verticaal en horizontaal opengaan. bekend van heel veel amerikaanse films.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Citaat van: bmateijsen op januari 22, 2008, 17:26:04
Ik denk dat de betreffende klant daar totaal geen prijs op stelt. Het is een makkelijk te herkennen pand.

Dat verwacht ik ook. En logisch.  :)

Ik neem overigens aan dat Ge weinig te maken zal hebben met die lift. Die zal hij niet plaatsen neem ik aan...  ???

astrobart

Citaat van: Sol op januari 22, 2008, 17:16:06

houden jullie ook rekening met evt nooduitgangen, ik krijg altijd de kriebels als er geen vluchtweg is.
Een brandje in de lift zou je funest kunnen worden (ook als je brandblussers hebt)

Maartje

Citaat van: astrobart op januari 23, 2008, 12:43:45
houden jullie ook rekening met evt nooduitgangen, ik krijg altijd de kriebels als er geen vluchtweg is.

he´s got a point there  :P
ik heb nu al kriebels  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

astrobart

je moet er idd niet aan denken. :-X

GTDesign

:)

GTDesign

;)

Sol

Wanneer ga je die trap er nou dan eens uit slopen? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

OscarTango

als ie er niet meer in moet ???  :-\

;D ;D ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

donaldk

Nee, wanneer ie er niet meer uit hoeft...

R

Dibbus

Stap in om dit mooi's te gaan volgen.

Gr Dibbus

TheSpeedSkater

Jammer dat ik niet zo'n ruimte heb! Zal erg mooi worden!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op januari 29, 2008, 13:06:13
Jammer dat ik niet zo'n ruimte heb! Zal erg mooi worden!

Deze ruimte gaat ook mooi worden hoor... niet alleen de ruimte die jij dan zou hebben.  ;D

astrobart

HTip

Gaat lekker daar... 8) Heb je de LED-slangen in het podium verwerkt?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GTDesign

Citaat van: htip op januari 29, 2008, 17:20:21
Gaat lekker daar... 8) Heb je de LED-slangen in het podium verwerkt?

Goed gezien.  ;)

GTDesign

De Contouren van het scherm worden reeds zichtbaar.
Dit keer gaan we gebruik maken van het Starlight HD projectie doek. Naar zeggen het beste doek wat op dit moment verkrijgbaar is.
Het zal de Stewart schermen zelfs overtreffen...

Sol

TheSpeedSkater

Is BB&G weer de leverancier van de apparatuur? Of is alles al aanwezig?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog