Toshiba HD-A2, HD-A3, of Xbox 360 add-on?

Gestart door -Freek-, december 13, 2007, 15:11:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Freek-

Ik wil graag een HD-DVD speler kopen, omdat mijn pc niet alles vlekkeloos af kan spelen. Nu heb ik 3 keuzes:

Toshiba HD-A2: voor ongeveer €150 wel te krijgen via ebay.
Toshiba HD-A3: voor ongeveer €200 wel te krijgen via ebay (soms met 2 films).
Xbox 360 Add-on: deze kost 150 euro incl. 5 hd-dvd's.

Kwa prijs ontlopen ze elkaar niet zo gek veel. Het nadeel van de add-on vind ik dat je die aan moet sluiten op de xbox 360 (maakt herrie) of de pc (weet niet of dat goed gaat).
De Toshiba's hebben het voordeel dat ze gewoon stand-alone zijn, en dus geen problemen hebben met afspelen of codecs oid. Maar ik weet niet of er verschil tussen de A2 en de A3 zit kwa hd beeld bij hd-dvd's. Dvd's hoef (en kan) ik niet afspelen met de Toshiba, maar daar heb ik toch mijn pc voor.

Iemand suggesties?

-Freek-

Ik kan ook mijn processor upgraden, en er dan later een HD-DVD speler/Blu-Ray speler in zetten. Maar hoe is de beeldkwaliteit van een pc tov. een stand-alone speler?

Spekkie99

las laatst een post hier waarin de HTPC werd vergeleken met standalone en de laatste neigde naar beter..

Toshiba heeft ook de nieuwe lijn uit met ep-30 en ep-35, erg aantrekkelijke machines die ook sd subliem upscalen..
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

-Freek-

Citaat van: Spekkie99 op december 18, 2007, 17:11:44
las laatst een post hier waarin de HTPC werd vergeleken met standalone en de laatste neigde naar beter..

Toshiba heeft ook de nieuwe lijn uit met ep-30 en ep-35, erg aantrekkelijke machines die ook sd subliem upscalen..
Dat zijn ook mooie spelers. Maar die kosten wel 2 keer zoveel als de HD-A3 op ebay. Nadeel van de A3 is dat hij geen regio 2 dvd's kan afspelen, maar omdat ik toch alleen maar HD kijk, zit ik daar niet zo mee.

FrankB

Citaat van: Spekkie99 op december 18, 2007, 17:11:44
Toshiba heeft ook de nieuwe lijn uit met ep-30 en ep-35, erg aantrekkelijke machines die ook sd subliem upscalen..

Inmiddels begrepen dat die spelers behoorlijk veel artifacts laten zien. Ik ga toch voor de XE1 daardoor.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spekkie99

Citaat van: FrankB op december 24, 2007, 14:43:10
Inmiddels begrepen dat die spelers behoorlijk veel artifacts laten zien. Ik ga toch voor de XE1 daardoor.

Dat is nieuw voor mij..
Waar heb je dat gehoord/gelezen?
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.