call of Duty 4

Gestart door Erik, oktober 13, 2007, 00:12:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gaeje

lag, maar die killcam's en meekijken met een buddy als je dood bent (search en destroy) zijn niet echt representatief... daar zit altijd vertraging op.

ik heb dat vaak als ik spectate naar de rest van mijn team bij s&d en dat ze altijd te laat achter iemand na schieten en dat die toch doodvalt...

je kan er niet op vooruit gaan

Onne

Ik speel alleen Team Deathmatch tot nu toe, maar dat is zeker irritant. Ik ben altijd aardig druk met kijken hoe ik wordt afgeknald !!! ;D

Daarentegen liep ik door de Backlot met een Mini Uzi en Extra health dinges en extreme conditioning, zolang je maar blijft rennen blijf je best lang leven!!!









HTR

dit is en blijft een mooi spel! ik vind hem er grafisch mooier utizien als 5, maar 5 vind ik met alle nieuwe maps en wapens ook wel erg cool... ik kan niet kiezen! (flammenwerper is bijv gewoon heel erg cool)

Seth__Gekko

Citaat van: HTR op december  4, 2008, 15:23:16
dit is en blijft een mooi spel! ik vind hem er grafisch mooier utizien als 5, maar 5 vind ik met alle nieuwe maps en wapens ook wel erg cool... ik kan niet kiezen! (flammenwerper is bijv gewoon heel erg cool)
Flamethrower unlock je pas op level 65, dus dat wordt flink doorspelen!!