call of Duty 4

Gestart door Erik, oktober 13, 2007, 00:12:30

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joris1971

Citaat van: spotmatic op november  5, 2007, 13:18:26
Ik zou dit baseren op welke controller je het fijnste vindt. In mijn geval die van de Xbox 360...

klopt maar de PS3 kan het 1080p weergeven....

Grindtegel

De xbox360 ook, alleen pikt die klere vw60 geen 1080p over component.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bakkums

Ja precies, kwa graphish zou er weinig tot geen verschil in zitten. Wil je dan toch die 0.1% mooier, dan moet je voor de PS3 kiezen, anders kijken wat je het fijnst lijkt. Ik kan op beide wel redelijk SKIETN !

joostpolletje

Citaat van: Bakkums op november  5, 2007, 17:57:15
Ja precies, kwa graphish zou er weinig tot geen verschil in zitten. Wil je dan toch die 0.1% mooier, dan moet je voor de PS3 kiezen, anders kijken wat je het fijnst lijkt. Ik kan op beide wel redelijk SKIETN !

Waarom 0,1% mooier?
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

biggdiesel

Als je veel online wilt is de 360 the way to go, punt.
Heb beide toestellen ook en de PS3 dient eigenlijk alleen voor blu-ray. (Heb alleen Resistance, en binnenkort misschien Ratchet & Clank)
Grafisch ga je geen verschil zien volgens mij.

Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Gaeje

als je graag hebt dat het stil is in de kamer ga je ook best voor de ps3. zo kunnen we nog wel even doorgaan.
ik hoop alleen dat het met mouse en keyboard speelbaar is voor ps3 of ik koop het gewoon helemaal NIET

Joris1971

Citaat van: Gaetan op november  5, 2007, 19:57:06
ik hoop alleen dat het met mouse en keyboard speelbaar is voor ps3 of ik koop het gewoon helemaal NIET

Dat zou de strijd wel oneerlijk maken, wat ik bedoel is dat met keyboard en muis het veel makkelijker te spelen is dan met een controller.

angel66

controller van de 360 is veel relaxer om mee te spelen :P

Gaeje

Citaat van: Joris1971 op november  6, 2007, 06:55:24
Dat zou de strijd wel oneerlijk maken, wat ik bedoel is dat met keyboard en muis het veel makkelijker te spelen is dan met een controller.


vandaar dat mouse en keyboard wil. ik heb er echt geen of weinig plezier aan met controller

Bakkums

Citaat van: joostpolletje op november  5, 2007, 18:55:07
Waarom 0,1% mooier?

Weet niet meer waar ik het gelezen had, maar staat hier op het forum ook wel ergens.
Op de PS3 moeten de licht effecten net iets mooier zijn dan op de Xbox, maar dit is bijna niet
waar te nemen, daarom 0.1% omdat dit wel beter is, maar niet merkbaar is :P

Grindtegel

Ik heb hem zojuist besteld bij play-asia voor iets van 35 euro incl verzenden. Ben maar voor de 360 versie gegaan aangezien ik die lekker goedkoop aan kan komen en ik geen idee heb wanneer Sony mijn Ps3 gaat opsturen (zal wel weer weken op zich laten wachten aangezien ie gratis is...).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bakkums

#36
Heb jij een PS3 gewonnen dan ofzo?

Trouwens keek net bij die Asia site en stond het volgende:

This item is not available for shipping to
European Union

En hij kost er ook nog eens 45,- euro.

Foutje, had niet gelezen dat jij de 360 versie ging halen, my bad.

Grindtegel

Sony aktie ivm aankoop vw60 projector: gratis ps3 en nog wat spul
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kwabbernoot

Citaat
Multiplatform GoodnessThe different versions of the game on the various platforms look exactly the same, which came as a shock to some because multiplatform games for PS3 have suffered this year. It's even cooler when you realize the game isn't getting delayed, like so many other multiplatform games that have shipped for PS3. The one thing the PS3 does lose out on is the tactile experience that the 360 controller provides, but even that will be rectified when the DualShock 3 controller ships for U.S. PS3s this coming spring.

Bron: Gametap.com

Groeten...

Joris1971

Zojuist de PS3 versie gehaald bij MM.

Raphie

Citaat van: Peter dikkeprima op oktober 14, 2007, 18:00:48
Precies, Xbox Live owned! :D

Als je nou zo nodig cool wilt communiceren, zorg dan i.g.g. dat je wel je grammatica beheerst  ;D (dus owns....)
JBL PRX Power!

Erik

#41
.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Gaeje

eigenlijk is het ownet

daniel.benjamins

Wie weet of COD4 voor de PS3 ook DTS-HD en Dolby True HD kan uitvoeren?
Zojuist m'n Onkyo HD-receiver binnengekregen en vanavond kan ik COD4 ophalen, zou mooi zijn dus  :)

Rikske

Citaat van: daniel.benjamins op november  9, 2007, 14:07:44
Wie weet of COD4 voor de PS3 ook DTS-HD en Dolby True HD kan uitvoeren?
Zojuist m'n Onkyo HD-receiver binnengekregen en vanavond kan ik COD4 ophalen, zou mooi zijn dus  :)

Nooit van gehoord DTS in een game, volgens mij enkel Dolby.

daniel.benjamins

Mag ook. Maar ook Dolby True HD?

Rikske

#46
Citaat van: daniel.benjamins op november  9, 2007, 14:19:46
Mag ook. Maar ook Dolby True HD?

Ik vrees ervoor  :-\

Staat op het doosje  Dolby 5.1 Surround


daniel.benjamins

Citaat van: Rikske op november  9, 2007, 14:26:33
Ik vrees ervoor  :-\

Staat op het doosje  Dolby 5.1 Surround




Hmm, jammer. Maar iig wel 1080p video output :)

Raphie

Citaat van: Gaetan op november  8, 2007, 20:00:09
eigenlijk is het ownet

Jij mag ook "back to school"   ;D
JBL PRX Power!

roteldebotel

Tot mijn verrassing is de demo van Skate in DTS op de ps3. Althans, dat geeft mijn rotel toch echt aan. De demo van skate op de 360 heeft dit niet.

zucht, ook ik zit met het luxe probleem voor welke versie te gaan. Heb gisteren demo´s (virtua tennis 3 en skate) voor beide systemen gedownload en totnogtoe zie ik, in tegenstellling tot berichten op internet, toch wel een grafisch voordeel op de ps3. Bij skate zie ik wat meer effecten (als een wapperend shirt) meer kleurconrasten en een stuk scherper (maar dat laatste zou goed kunnen komen door het feit dat ik bij de ps3 HDMI gebruik en de 360 helaas component). Bij de 360 zie ik minder goed de kartelranden, maar dit ook dit zou te wijten zijn aan het feit dat die versie sowieso minder scherp is.

Maar goed, terug on topic. Iemand een vergelijk kunnen doen tussen beide versies?