The Lookout

Gestart door Xstream, augustus 30, 2007, 02:06:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xstream

Verenigde Staten
Thriller / Misdaad
99 minuten

geregisseerd door Scott Frank
met Joseph Gordon-Levitt, Jeff Daniels en Matthew Goode

Chris Pratt is een voormalig atleet, die een hersenaandoening heeft opgelopen. Hij krijgt uiteindelijk toch een baan, namelijk als conciƫrge bij een bank. Maar er ontstaan grote problemen wanneer Chris onderdeel wordt van een grote overval, waar ook de blinde ex-motorrijder Lewis Canfield bij betrokken is.

Mijn ervaring:
Een apparte verhaal mix. Het doet je denken aan een "ongeluks drama" verwikkeld met een "bank overval" scenario en ze hebben deze 2 vormen mooi weten te combineren en dat samen met een grimmige crime sfeer maakte het een zeer geslaagde film. Ik denk dat we sowieso nog veel van "Joseph Gordon-Levitt" gaan zien in de toekomst, die met z'n 26 jaar al een hele lijst aan films en series gedaan heeft, maar vooral de laatste paar jaar zeer goed z'n rollen weet uit te kiezen en voor mij echt indruk maakte in de enigsinds perverse en rare film "Mysterious Skin". Sindsdien is hij ook meer te zien in de wat meer alternatieve scene en dat past hem goed.

Kortom, mocht je behoefte hebben aan een een leuke crime film dan is deze zeker aan te raden!

Mijn rating: 7 / 10

http://www.imdb.com/title/tt0427470/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

PjotrrrNL

Goede film met een uitstekend script! (7.3)