Ervaring Vista 64 bit

Gestart door FrankB, augustus 15, 2007, 15:38:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FrankB

Citaat van: [SV] op augustus 17, 2007, 00:09:54
Hmm lijkt mij (maar ik weet het niet zeker) dat het gewoon gaat werken.
Ik heb namelijk via msdn alle keys voor de Microsoft producten maar er word geen onderscheid gemaakt tussen 32 en 64 bit versies.
Dus een key voor bussines kan volgens mij voor 32 en 64 bit gebruikt worden.

Hmm nu dus nog aan de 64bit editie van Vista komen. Wie kan me helpen? ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Driven2Shine

Citaat van: FrankB op augustus 17, 2007, 08:23:28
Hmm nu dus nog aan de 64bit editie van Vista komen. Wie kan me helpen? ;D
Probeer torrents of usenet.
Zolang je maar een echte product code hebt mag je een cd/dvd downloaden volgens mij.
Maar pin me hier niet op vast, ik ben niet helemaal op de hoogte van ons rechten systeem.

PjotrrrNL

Downloaden van nieuwsgroepen is dacht ik alleen legaal voor video en audio...
Maar wie gaat jou controleren?  ;)

FrankB

Voor 9.95 een supplement dvd met Vista business 64 bit besteld bij Microsoft. Keurige service!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

PjotrrrNL


Driven2Shine

Citaat van: FrankB op augustus 17, 2007, 14:36:31
Voor 9.95 een supplement dvd met Vista business 64 bit besteld bij Microsoft. Keurige service!
Daar is niets van te zeggen inderdaad.
Keurige service.

FrankB

Citaat van: [SV] op augustus 17, 2007, 15:03:01
Daar is niets van te zeggen inderdaad.
Keurige service.

En dat voor een business edition die me in de eerste plaats slechts 15 euro heeft gekost ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kingpin

Citaat van: FrankB op augustus 17, 2007, 08:23:28
Hmm nu dus nog aan de 64bit editie van Vista komen. Wie kan me helpen? ;D

Voor die paar tientjes ga je toch niet downloaden  ::), gezeik altijd met updates en truukjes waar je weer op moet wachten voor je weer kunt updaten.

Ik draai nu een half jaar op Vista Home Premium 64 bit versie.
32 bit applicaties werken prima, en als het niet goed werkt dan moet je even de compatibiliteit mode omzetten naar XP, werkt meestal goed.

Randapparatuur (je wilt niet weten wat er allemaal op mijn computer is aangesloten  ;D) maar op 2 dingen na (SonyEricsson Deskstand en mijn Merk hemelvaart scanner) werkt alles.
Van SonyEricsson vindt ik het een grof probleem, om van zo'n company nog steeds geen driver beschikbaar te hebben.
Trouwens van meerder companies, terwijl Vista al breeduit in de schappen lag moeten de companies nog fatsoenlijke drivers schrijven ... en maar klagen dat Vista niet werkt.

Persoonlijk zou ik niet meer terug willen naar XP, komt misschien ook omdat hier alles smooth draait.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Erik

#33
Ze moeten niet alleen drivers schrijven maar ze ook certificeren ;) en dat kost heel veel geld aan MS, vandaar dat ze eerst kosten baten afwegen en ik geef ze groot gelijk.

Eerst alle doc kopen en doornemen, kost ook wel wat tijd, manuren en dus weer geld ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill