19 Augustus de BBQ FINAL THREAD

Started by J.A.F._Doorhof, August 4, 2007, 23:11:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wh-vanderpost

#25
Quote from: Tube-freak on August 12, 2007, 02:12:58
Ik weet het niet maar is het dan niet al bedorven volgende week als je nu al vlees hebt gekocht???
By the way, misschien kom ik ook (Als het nog mag...).

Als ik kom neem ik mee:
Een negerin, wat norit, en paar flessen drinken ofzo.
Het is allemaal diepgevroren. Dat was het toen ik het kocht, heb het tijdens de 10 min. durende rit naar huis in een koelbox gestopt met van die witte diepvries "koud-houd" gevallen erbij en thuis direct weer in de vriezer gelegd... zondag wind ik het wel in een deken... bevroren spul op de bbq lijkt me ook niet echt handig ;D


edit:
Ik heb even de salades bekeken, die zijn niet ingevroren natuurlijk maar staan in de koelkast.. bij de coleslaw loopt de tht datum af op maandag a.s. Nou weet ik alleen niet in hoeverre dat geldt als de verpakking niet open is geweest :-\
Ik neem ze in ieder geval wel in een koelbox mee weer en dan zien we zondag wel of ze nog acceptabel zijn ::)
Hoop overigens dat het een beetje fatsoenlijk weer blijft.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Martin_M

#26
[reaktie van mezelf verwijderd waarvan ik achteraf vond dat 'ie toch niet helemaal kon ;D]
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 12, 2007, 11:21:45
[reaktie van mezelf verwijderd waarvan ik achteraf vond dat 'ie toch niet helemaal kon ;D]

Jou inschattend en kennend kan ik wel raden op wie zijn post dat was en wat de strekking van je verwijderde posting inhield :P ;D


@Whvanderpost: je hebt PM, weldone! Meer dan genoeg. Er kunnen nu 2 mensen komen zonder dat ze iets meenemen ;). Ik zal het geld voor je meenemen op de BBQ. Zie PM.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Tube-freak

Mag ik die koei dan nog ff een dagje lenen dan kan hij mijn onkruid opeten.  Dan is ie meteen vetgemest ook nog misschien. ;D ;D ;D
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Martin_M

Helaas. Je mag mij, Miranda, de shoarma salade en de aardappelpaketjes weer doorstrepen Frank  :'(.

Een andere afspraak (familie-affairs) gaat toch door die dag.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

J.A.F._Doorhof

NEEEEE
wat moeten we zonder de salade en jullie :D

Misschien smiddags ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

#32
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 13, 2007, 10:02:33
NEEEEE
wat moeten we zonder de salade

Salades op de BBQ ???  ;D ;D ;D

Overigens moet ik nog houtskool ofzo meenemen of van die aansteek vloeistof?
Kan geen vlees of iets dergelijks meenemen omdat het redelijk ver rijden is en ik geen koelbox in de auto heb en moet mijn vriendin ook nog ophalen.

Kan wel drinken houtskool en aansteekvloeistof meenemen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  4, 2007, 23:11:22
Wie neemt wat mee en wie komt met hoeveel ?
Hier aub invoeren.


Frank,

ik kom alleen (je hebt overigens wel een mail van Carina).
Daarnaast neemt Whvanderpost wat mee voor mij, we hebben een gezamenlijk inkoopbeleid ;D

@m&m: jammer!

p.s. In je allereerste post gaf je toen aan dat er gestart kon worden vanaf 11 uur. Ik neem aan dat er een 1 teveel is ingetoetst Dus vanaf 1 uur welkom?/
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Is het dan aleen smiddags of ook savonds??

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

Smiddags.
Meestal tot een uur of 17:00-18:00
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Staaled

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 13, 2007, 20:33:20
Smiddags.
Meestal tot een uur of 17:00-18:00
Dat wordt racen voor mij....
Hoop dat ik het red.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Tube-freak

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 13, 2007, 20:33:20
Smiddags.
Meestal tot een uur of 17:00-18:00

Oke zal proberen tussen 11 en 12 er te zijn.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Perfectionist

Kan zeer helaas niet; leuk initiatief maybe next year!

Veel plezier allen de 19de!
Een beter forum begint bij jezelf.

tiptop

Ik zal er rond een uur of 12 a 13 zijn. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

eddy135

Hi,
Mijn verdwenen post ging over het meenemen van drumsticks.
Daar zal ik dan ook zorg voor dragen.
Tot zondag.
Eddy
:)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Tube-freak

Ik heb 3 kilo briketten en 4 kilo houtskool gekocht denken jullie dat dat genoeg is?  Anders haal ik morgen of zaterdag nog wel wat extra als het nodig is.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

reMC

Missen we nog iets specifieks dat ik mee kan nemen?

garmtz

heb even aangepast wat ik meeneem... Leuke groep is het zo! 8)

Tube-freak

Wie neemt het draaispit mee dan om die koe te braden??
Als Garmtz de rennies niet meeneemt, ik heb nog wel een potje Norit liggen hier.  Je weet het maar nooit....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai