''the Dunes''

Gestart door LexiconLogan, juli 21, 2007, 13:57:02

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

LL WTF!

als dit altijd je droomhuis is geweest en je hebt het geld, dan MOET je het echt doen!! wat een adembenemend mooi huis zeg!! ik ken je verder niet, maar wat ik van het forum van je ken dan is dit helemaal A.H. stijl!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Erg mooi pand, maar ook wel HEEEL veel m2...

Maar zeer zeker je gevoel volgen en doen als je het kan betalen...

Starred


mikeske

Man wat een huis zeg  :sadlike:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Tinus_

uhhhhhh, was je al niet bezig met een verhuizing??    :nervous:
Rebuilding my HT

EdoE

Citaat van: sj0er-D op mei 19, 2009, 23:35:11
wat een strak huis! je gaat hem nu als de wiedeweerga kopen! ;D

genoeg parkeerruimt trouwens? is het in zuid?

Er staat iets over een garageplaats in de advertentie...

TheSpeedSkater

En dat is niet al te positief...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

EdoE

Soit, een meerprijsje... da's alles...

TheSpeedSkater

Ik moet nog steeds wennen aan Amsterdam, gezellig om te wonen. Veel vrienden wonen er, familie. Maar dat parkeren >:D >:D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

EdoE

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 20, 2009, 09:22:08
Ik moet nog steeds wennen aan Amsterdam, gezellig om te wonen. Veel vrienden wonen er, familie. Maar dat parkeren >:D >:D

Ik heb er nooit zo'n probleem mee. Haarlem is niet minder erg, bijvoorbeeld. Ga voor de gein eens met je eigen auto naar Rome en probeer daar in de binnenstad een plekkie te zoeken. Dan weet je wat een echt parkeerprobleem is.

TheSpeedSkater

Nee, voor gasten is het nog wel oké. Maar ik ben er aan gewend dat ik altijd kan parkeren voor mijn huis, geen ongein met zoeken naar een plek. In LL zijn geval maar plek voor 1 auto.. de 2e is meestal een behoorlijk gedoe om een plek te vinden.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

Is voor mij al een reden om niet in A'dam te gaan wonen.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

EdoE

Ik zie jou ook nog niet je dagelijkse werk doen op de Jaap Eden.

TheSpeedSkater

Ook een saillant detail idd.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

past bij huis...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Citaat van: Tinus_ op mei 20, 2009, 07:56:01
uhhhhhh, was je al niet bezig met een verhuizing??    :nervous:
Ja daarom is het ook zo'n mindfuck..
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Tinus_

#1492
En wat vindt de vrouw des huizes??  :D
Rebuilding my HT

EdoE

Wat zijn de nadelen van de oorspronkelijke optie t.o.v. deze?

garmtz

Prachtig huis, wel een akoestische nachtmerrie... ;)  Misschien een plafond opspuiten, zoals bij evoorst?

blue-eyes

Mooi die Sophia's!

p.s. Klinken waanzinnig op McIntosh!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa


martin_2703

Citaat van: Blue-Eyes op mei 20, 2009, 12:46:56
Mooi die Sophia's!

p.s. Klinken waanzinnig op McIntosh!
;D

LexiconLogan

Citaat van: Tinus_ op mei 20, 2009, 12:43:37
En wat vindt de vrouw des huizes??  :D

het is haar keus

Citaat van: garmtz op mei 20, 2009, 12:45:58
Prachtig huis, wel een akoestische nachtmerrie... ;)  Misschien een plafond opspuiten, zoals bij evoorst?

ja drama!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

xynyx

Vergeet je de nieuwe Sasha W/P niet. Zijn net nieuw (15 mei geintroduceerd). Sophia's zou ik nooit nemen. Beetje als een Cayenne met 3L :devil: