''the Dunes''

Gestart door LexiconLogan, juli 21, 2007, 13:57:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B.J.


ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

EdoE

Zou Apogee niet wat voor LL zijn?

DVDGuy

Citaat van: Blue-Eyes op juni 20, 2009, 08:57:55
Das balen.........

Al die ....formulieren invullen voor de verzekering, al dat geregel. Laat anderen gewoon eerlijk de kost verdienen ipv jatten, beschadigen, etc.

:(

Misschien een "permanente aangifte", net zoals een permanente reisverzekering  ;D ;)

Je hebt op dit gebied inderdaad niet veel geluk LL.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

DVDGuy

Citaat van: Davey op juni 20, 2009, 19:10:26
Wat een hufters zeg. Kan je niks met het waarborgfonds?

Waarborgfornds is er alleen voor om schade uit te keren die (aantoonbaar) door een ander motorvoertuig is veroorzaakt en waarbij dader niet bekend of voertuig onverzekerd.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jan-rotterdam


R


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Sol

Het zit je ook niet mee he, LL...

Hoog tijd voor een upgrade dus: nieuw huis met betere beveiliging rondom. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: jowi op juni 25, 2009, 21:51:01
Een huis zonder Amsterdam eromheen hoeft ook niet verkeerd te zijn... er is genoeg leuks te vinden in de nabijheid van S'Hol...
:devil: :clapping: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

ivo1986

Citaat van: jowi op juni 25, 2009, 21:51:01
Een huis zonder Amsterdam eromheen hoeft ook niet verkeerd te zijn... er is genoeg leuks te vinden in de nabijheid van S'Hol...

Terwijl ik dit type kijk ik heel blij over een van de leuke grachten van A'dam.
En alle nadelen neem ik graag op de koop toe zoals:
-geen parkeerruimte (maar heb toch geen rijbewijs)
-teveel toeristen (woon op de wallen)
-pissende mensen voor de deur (vanavond weer, niet zien gebeuren).
-weinig woonruimte tegen een te hoge prijs
Ondanks dit wil ik als import voorlopig niet meer weg hier.
En zou ik niet moeten denken aan Diemen oid (excuus voor de diemenaren :angel:).


EdoE

Citaat van: jowi op juni 25, 2009, 21:51:01
Een huis zonder Amsterdam eromheen hoeft ook niet verkeerd te zijn... er is genoeg leuks te vinden in de nabijheid van S'Hol...

Inderdaad. Het kekke Badhoevedorp biedt prima opties.

WickedGame

Citaat van: EdoE op juni 26, 2009, 08:36:13
Inderdaad. Het kekke Badhoevedorp biedt prima opties.

Badhoevedorp   :blink: :wacko:

Als je toch geld teveel hebt verkas je naar Laren, Bussum, Hillywood of je gaat zuidelijker zitten in Abcoude, Loenen, Loenersloot, Loosdrecht etc...  ;D

Maar ja A'dam heeft zo zijn charmes...

B.J.

of het prachtige Uithoorn  O0 :pompom: :pompom: :pompom:

Starred

In welke gemeente kun je het beste wonen? Elsevier doet ieder jaar onderzoek onder alle gemeenten van Nederland. Een overzicht van de uitkomsten.

Er werden 443 gemeenten onderzocht op 32 punten. De gemeente Laren in Noord-Holland is opnieuw de winnaar van de vergelijking. De hekkensluiter ligt ook in de provincie Noord-Holland, het is de gemeente Wieringen. Deze gemeente scoort alleen hoog in de categorie omgeving vanwege de schone lucht en in de categorie vrije tijd door de ruime aanwezigheid van parken, sportterreinen en volkstuinen.

Top 5
Na het Noord-Hollandse Laren volgen Naarden, Bloemendaal, Heemstede en Bussum in de Top 5 van de beste gemeenten. Vooral de aanwezigheid van groen én juist het ontbreken van probleemwijken en jeugdoverlast maken deze gemeenten het prettigst om in te wonen.

WickedGame

Citaat van: Starred op juni 26, 2009, 10:25:39
In welke gemeente kun je het beste wonen? Elsevier doet ieder jaar onderzoek onder alle gemeenten van Nederland. Een overzicht van de uitkomsten.

Er werden 443 gemeenten onderzocht op 32 punten. De gemeente Laren in Noord-Holland is opnieuw de winnaar van de vergelijking. De hekkensluiter ligt ook in de provincie Noord-Holland, het is de gemeente Wieringen. Deze gemeente scoort alleen hoog in de categorie omgeving vanwege de schone lucht en in de categorie vrije tijd door de ruime aanwezigheid van parken, sportterreinen en volkstuinen.

Top 5
Na het Noord-Hollandse Laren volgen Naarden, Bloemendaal, Heemstede en Bussum in de Top 5 van de beste gemeenten. Vooral de aanwezigheid van groen én juist het ontbreken van probleemwijken en jeugdoverlast maken deze gemeenten het prettigst om in te wonen.


Die TOP 5 heeft meer last van hang miljonairs die geen idee meer hebben wat ze met hun geld moeten doen, dus maar de lokale buurt onveilig maken met hun Ferrari's, Porsches, Astons, Lambo's, Mercedessen, BMW's, Audi's etc. etc. M.a.w. prima lokatie voor onze LL  ;D

EdoE

Citaat van: Starred op juni 26, 2009, 10:25:39
Na het Noord-Hollandse Laren volgen Naarden, Bloemendaal, Heemstede en Bussum in de Top 5 van de beste gemeenten.

Ook allemaal NH... Had ook wel wat aangename oorden in de Gelderse Vallei verwacht.

Sol

Maarrr...tot dusver is een reactie van HTforum's meest weldoenende lid nog uitgebleven, zal hij zich met de neus in de huizenmarkt hebben gestort? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

donaldk

#1893
Citaat van: Bas Janssen op juni 26, 2009, 09:59:06
of het prachtige Uithoorn  O0 :pompom: :pompom: :pompom:

Nou de flats worden niet gerenoveerd, las ik vorige week;-).

En dat ene winkelcentrum wordt ook niet vernieuwd las ik deze week :-X.

En wat schade aan en verdwijningen van rijwielen betreft, moet je op het busstation zijn, niet dat LL daar ooit zal komen.

En mocht je een kleurtje hebben, laat Prem nog eens aanrukken;-).

EdoE

Citaat van: Sol op juni 26, 2009, 19:29:38
Maarrr...tot dusver is een reactie van HTforum's meest weldoenende lid nog uitgebleven, zal hij zich met de neus in de huizenmarkt hebben gestort? :P

Beter zo, dan andersom, moet je maar denken, Sol.

Cheers,

Edo (topicvervuiler bij uitstek)

Sol

Citaat van: EdoE op juni 27, 2009, 22:37:35
Beter zo, dan andersom, moet je maar denken, Sol.

Cheers,

Edo (topicvervuiler bij uitstek)

Dat de huizenmarkt zich in LL's neus heeft gestort? :tongue2:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

nogirard

Het is al eventjes stil met Lexicon's zijn nieuwe plannen en luistersessie.
Ben benieuwd, ben je al wat verder met luisteren, vergelijken.....en eventueel een keuze? :unsure:
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

Martin_M

Citaat van: nogirard op juli  3, 2009, 22:53:31
Ben benieuwd, ben je al wat verder met luisteren, vergelijken.....en eventueel een keuze? :unsure:

Toevallig weet ik dat hij binnenkort bij iemand met Wilson Watt/Puppies gaat luisteren  ;)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Jean Sibelius

#1898
Citaat van: Martin_M op juli  3, 2009, 23:06:12
Toevallig weet ik dat hij binnenkort bij iemand met Wilson Watt/Puppies gaat luisteren  ;)
Hoezo, ga jij de jouwe verkopen?  >:D

Ik ben erg benieuwd of het karakter van Wilson hem bevalt.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

blue-eyes

nog een paar daagjes slapen en we weten het :D

Ik denk dat LL zich gaat bekeren tot metall :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey