Peerless Monsters setje...

Gestart door Peerless Monster, juli 4, 2007, 22:46:57

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Citaat van: Peerless Monster op augustus 30, 2024, 19:22:36Had Arjen de 2+2? Volgens mij een 33 en hoop 1+1's. Maar geen 2+2.

Zeker. Ik heb ook een 2+2 gehad Rens. ;D

Maar nou niet meer, ik heb nu alleen meerdere sets 1+1 en 22's staan en 1 set 33. Moet ze eens een keer gaan opruimen geloof ik.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op juni  4, 2025, 16:03:05Zeker. Ik heb ook een 2+2 gehad Rens. ;D

Maar nou niet meer, ik heb nu alleen meerdere sets 1+1 en 22's staan en 1 set 33. Moet ze eens een keer gaan opruimen geloof ik.

Wie hebben we daar!!!!! ;)  WB!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Audiofiel

It has been a loooong time, Eisse. Maar ik dacht ik kijk eens even op mijn oude stekkie rond. :pompom:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Pinda13

Citaat van: Audiofiel op juni  4, 2025, 20:22:57It has been a loooong time, Eisse. Maar ik dacht ik kijk eens even op mijn oude stekkie rond. :pompom:
Citaat van: Audiofiel op juni  4, 2025, 16:03:05Zeker. Ik heb ook een 2+2 gehad Rens. ;D

Zo! Dat is inderaad even geleden.. Ik ben nu sinds november compleet verslaafd aan acoustat.. The more the better! Servo charger amp volledig gereviseerd (ook de hoogspanning caps met nieuwe 1uf 4kv vervangen ipv 3kv) en deze amp in triode gemodificeerd. Een 2+2, een model 6 (in delen liggen incl filters), nieuwe cascade filters en variabele HF oplossingen gemaakt en owja ook meerdere 1+1 setjes staan. Zeg.. Heb jij nog die servo charger amps?  :P  :bigsmile:
" no loss of fine detail "

Peerless Monster

Hey die Arjen!

Goed om je hier ook weer te zien!
Heb je de Omega nog aangesloten inmiddels? 🤪

Kijk dat is nog eens een suprise. Mr Acoustat himself.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Richi

Citaat van: Audiofiel op juni  4, 2025, 20:22:57It has been a loooong time, Eisse. Maar ik dacht ik kijk eens even op mijn oude stekkie rond. :pompom:
Geweldig!!! :headbanging:
Zolder Classé CP-800 mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • PlayStation 5 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Mac Mini M2 Roon • Mac Mini i7 GentooPlayer Woonkamer Sonos Arc Ultra • Philips BDP-9700 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Maximus_Aurelius

Hey Rens,

Speel jij niet meer met de AVM AMP mono's?
Weet je wat het leven je uiteindelijk leert?
Dat niet iedereen tot het einde bij je zal zijn. Sommigen vergezellen je slechts een paar hoofdstukken, sommigen maar een enkel moment en sommigen laten littekens achter, zelfs lang nadat ze er niet meer zijn.
Je dacht vroeger dat je iedereen moest vasthouden, elke vriendschap moest redden, elke liefde voor je moest laten vechten. Maar... uiteindelijk begrijp je dat mensen...
hoe goed je ook voor ze bent geweest het heeft niet altijd iets met jou te maken.
Sommige mensen maken gewoon deel uit van je verhaal, niet van je hele leven. Het moeilijkste is niet loslaten maar accepteren dat sommige herinneringen mooier zullen blijven.

Audiofiel

Citaat van: Peerless Monster op juni  4, 2025, 23:48:18Goed om je hier ook weer te zien!

Thanks. We moeten binnenkort maar weer eens afspreken om bij te kletsen. ;)

CiteerHeb je de Omega nog aangesloten inmiddels? 🤪

Hij staat hier, maar is slechts 1x gebruikt sindsdien. Ik kom gewoon niet toe aan de stereo hobby... :-\

Peerless Monster

Citaat van: Maximus_Aurelius op juni  7, 2025, 23:38:24Hey Rens,

Speel jij niet meer met de AVM AMP mono's?

Sorry voor de verlate reactie! Nee daar speel ik niet meer mee. Ze klonken echt heel goed, maar ze zijn echt maanden in onderhoud geweest bij AVM zelf en nadat ze terug waren, klonken ze echt fantastisch, maar ik heb ze weggedaan (en ze waren ook best snel weer verkocht), omdat ik mijn oude Classé net wat beter vond klinken op de Acoustats.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10