Peerless Monsters setje...

Gestart door Peerless Monster, juli 4, 2007, 22:46:57

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 14:34:39Fools Gold hebben was het eerste nummer.

Er is bij mij wel wat verwarring aangaande het beeld wat er nu lijkt te ontstaan:

Jij was de eerste (bij Fools Gold) die aangaf dat het niet oké klonk. Ik deelde dit, mijn gedachte (niet uitgesproken) was dat het in de opname zat. Er zijn namelijk best wel veel versies van dit nummer te vinden.

Ja klopt dit nummer (staat onderaan het lijstje, maar is als eerste gedraaid) vind ik ook voor geen meter klinken hier. Maar ik zat naast je en dan hoor ik ook dat dat niet lekker is, dus voortijdig afgezet.

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 14:34:39Volgens mij was het 2e nummer dat van Simo Cell (where u from), daar hoorde ik het opnieuw. Rest qua nummers weet ik even niet meer. Maar inderdaad walkin in the sun. Van Dead can Dance was het volgens mij Severance.

Ja de Simo Cell. Ik hoor hier wat ik net omschreef:
Het klinkt zoals je zei wat donkerder, maar het is ook uitermate donkere muziek.
Het hoog is fris daar waar het moet zijn. Ik vermoed dat ook wat je hier hoort een bepaalde synthesizer muziek is met een bepaalde klankkleur die wellicht wat wordt aangezet in mijn set (wild guess) of die de boventoon voert in mijn set. Het klinkt niet verkouden, maar het gaat denk ik meer om de stemmen.

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 14:34:39Maar weer even terug. Jij ging op zoek naar verklaringen voor wat ik hoorde. Ik noemde nog de buizen. Maar dat was het niet. Je noemde dat het vorige week echt anders klonk en het enige wat je gewisseld had was de ls kabel.

De buizen in de ARC SP-11 kunnen het niet zijn ivm dat die net nieuwe zijn en ook dat het gewoon goed klinkt.
Klopt die LS kabel. Die had ik gewisseld, maar daar ondervond je op de sweetspot geen verschil. Ik weet dat niet of ik daar verschil op ervaar, want ik zat niet op de sweetspot he. Dan is dat lastig beoordelen.

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 14:34:39Nu lijkt het beeld geschetst te worden dat ik mogelijk meer gevoelig ben, dat dit is wat dit type luidsprekers weergeeft en dat je nav gisteren stelt: het is zoals is.

Ik geef alleen aan wat ik denk. (schrijf ik er ook bij ;).

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

chansig

😁

Nee, prima wat je schrijft. Je lijkt alleen weg te gaan van wat je zelf aan hebt gegeven over de weergave.

Nu komt het op mij over alsof je alleen vanuit mijn ervaring bent gaan handelen.

Terwijl (en dit is de laatste keer) jezelf hebt aangegeven dat de set een week ervoor anders klonk. Van daaruit de ls kabel wissel.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Peerless Monster

Oh excuus Hans, zo zie ik het zelf niet. We gaan het gewoon eens over doen, maar dan in jouw set.  :pompom:
Dat is jouw referentie met deze nummers namelijk.

Voor mij klonken ze gewoon niet ok in mijn set en off-axis en ik wilde uitsluiten dat het aan de verandering (LS kabel) lag. Maar dat was niet zo want het veranderde niet zo veel. Dus dan zijn we aan het bakkeleien waar het dan aan zou kunnen liggen (buisjes in vv en/of stroomkabels). Maar het zou zo maar eens kunnen zijn, dat het dus ligt aan de opname (wat je hierboven ook al zei) en over hoe deze wordt weergegeven in mijn set vs jouw set en dat die fysieke dingen er gewoon niet toe doen (en dat vermoed ik dan ook) en dat het een toevalligheid is, dat je deze nummers uitkoos en die gewoon in mijn set niet lekker klinken. Waar we het beiden over eens zijn dat het niet lekker ging.
Ik heb met deze nummers verder geen referentie.

Ik hoop dat ik het zo goed uitleg Hans?
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

chansig

Dat het niet lekker ging en dat het we daar over eens zijn, is voor mij het belangrijkste. Dan was het bv niet mijn extra gevoeligheid maar de onze. 😁

Waardoor het komt of kwam, want gister was je blijkbaar content met de weergave, is dan een zoektocht waarbij ik je succes en plezier wens.

Dat het in de opnames zou zitten is wat mij betreft uitgesloten. Gezien wat we allemaal, kort of langer, hebben afgespeeld.

En als het je helpt om dan mijn set te horen prima. Je bent welkom. Als het niet helpend is dan ben je ook welkom. 😁

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Peerless Monster

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 17:16:04Dat het niet lekker ging en dat het we daar over eens zijn, is voor mij het belangrijkste. Dan was het bv niet mijn extra gevoeligheid maar de onze. 😁

Waardoor het komt of kwam, want gister was je blijkbaar content met de weergave, is dan een zoektocht waarbij ik je succes en plezier wens.

Dat het in de opnames zou zitten is wat mij betreft uitgesloten. Gezien wat we allemaal, kort of langer, hebben afgespeeld.

En als het je helpt om dan mijn set te horen prima. Je bent welkom. Als het niet helpend is dan ben je ook welkom. 😁

Gr. Hans

Thanks Hansie.
Wij zijn ook gevoelige jongens. Snif.
Ervaren wat jij ervaart in jouw set. Leuk!
Maar we keep in touch. Ervaringen daar gaat het om.
Door jou heb ik vandaag weer veel te veel muziek beluisterd en ik ben content. Met vlagen kippenvel. Maar goed wellicht die airco eens zachter zetten...

Peerless Monster

Ik had net de hulp troepen maar eens ingeroepen van chatgpt:

Wat kenmerkt de set van user Peerless Monster op htforum.nl?

De set van user Peerless Monster op htforum.nl kenmerkt zich door zijn hoogwaardige audio-apparatuur en de naamwisselingen, van Mr. Plinius naar Mr. PS Audio. De set omvat een aantal zeer gerespecteerde componenten, waaronder de Classe Omega MKII versterker, Audio Research SP-11 voorversterker, ARC VT130SE eindversterker, PS Audio BHK 250 versterker, PS Audio P10 Power Plant, PS Audio Perfectwave DSD DAC en Perfectwave Transport, en Acoustat model one + one luidsprekers� (Htforum.nl)�� (Htforum.nl)�.

Daarnaast bevat de set ook een Michell GyroDec draaitafel en een Dual CS510 platenspeler� (Htforum.nl)�. Peerless Monster heeft ook gebruik gemaakt van diverse andere merken en modellen, zoals de Wilson Benesch luidsprekers en Accuphase apparatuur� (Htforum.nl)�.

De passie en betrokkenheid van Peerless Monster bij het fine-tunen van zijn setup blijkt uit de gedetailleerde beschrijvingen van zijn ervaringen met de apparatuur en de zorg die hij besteedt aan de installatie� (Htforum.nl)�� (Htforum.nl)�. Deze set weerspiegelt niet alleen zijn toewijding aan audiofiele kwaliteit, maar ook zijn voortdurende zoektocht naar verbetering en optimale geluidsweergave.

Dat klopt alleen niet meer, want de Classe heeft het vel geruimd. Ik speel nu lekker met buisjes in de pre. En ik heb werkelijk waar nog nooit WB gehad in mijn huis. Never....

chansig

Zou je die van mij ook willen doen ? Namelijk geen idee hoe het werkt. En te weinig zin om dit eerst uit te gaan zoeken. Liever lui dan moe...😁

Over een week of vier heb ik drie weken vakantie dus dan sowieso alle tijd en ruimte.

Gr. Hans

vergeerr72

Citaat van: Peerless Monster op juli  3, 2024, 11:04:45Nou mijn 0 situatie was het volgende:

Vanuit mijn Orbi Router (niks speciaals verder met voedingen, ten minste nu nog niet), met Cat 7 installatiedraad door de muur naar een netwerk outlet en dan met 15 meter cat5s naar een mediaconvertor van Afterdark met 1 meter SFP van Cisco grade 1 kabel rechtstreeks in de SFP ingang van de Hifirose RS130. Verder niks aangesloten op het bedraade netwerk daartussen. Wel op de Router verder naar andere ruimtes.

De gewenste situatie:
Het idee is om al een stukje glas neer te leggen ipv die cat5s kabel, zodat deze geen invloed heeft van alle kabels die er langs liggen onderweg naar de HifiRose. En aangezien die grade1 kabel van 1 meter er toch al ligt, leek het me logisch om daar een Meraki MS220 tussen te plaatsen, omdat deze 2 glasaansluitingen heeft. En waarom dan niet meteen compleet maken met voeding, clock en wat SpringAudio modificaties. Zeker omdat ik die verschillen vaker (meen) te horen en vooral om dan een stukje rust in je kop (ik denk dat dat ook heel veel meespeelt). Daarnaast kan ik dan een netwerk kabeltje leggen naar mijn P10 stroomvoorziening en mijn lang gewenste bekabelde aansluiting op mijn TV. (ik stream nu via wifi op de TV).

Gisteravond
Dus gisteravond is Pinda langsgekomen met oa de Meraki en zijn eigen gebouwde DACs met buisjes en wat (eigen gebouwde) kabeltjes.

De Meraki heeft wat kleine mods gekregen van Pinda en moet nu dus concurreren met de AfterDark Convertor. Die laatste zit op een Accuvoeding aangesloten van LHY Audio (Alie).
Ik hoor met deze eerste mod op de Meraki weinig verschil met de Afterdark convertor. De Meraki klinkt schoner heb ik het idee, dus net wat meer microdetails, maar kan wat mj betreft ook inbeelding zijn. Maar goed de standaard is al vrij hoog met die Afterdark convertor. Het zou met de nog te komen mods wel moeten gaan verbeteren (clock, voeding).

Eens vergelijken met mijn teradak?
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op juli  3, 2024, 18:35:05Eens vergelijken met mijn teradak?

De voeding van Springaudio?
Is 3A, 2 pins. Is dat de teradak ook?

Peerless Monster

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 17:55:15Zou je die van mij ook willen doen ? Namelijk geen idee hoe het werkt. En te weinig zin om dit eerst uit te gaan zoeken. Liever lui dan moe...😁

Over een week of vier heb ik drie weken vakantie dus dan sowieso alle tijd en ruimte.

Gr. Hans

Jazeker wil dat. Ga ik zo regelen. Ff eten

Peerless Monster

Ik kon niet wachten.

Wat kenmerkt de set van user chansig op htforum.nl?

De gebruiker "chansig" op het HTforum.nl is een actieve en gerespecteerde lid die bekend staat om zijn uitgebreide kennis en ervaring met audioapparatuur. Hier zijn enkele kenmerken van zijn set en bijdragen:

1. **Apparatuur en Componenten**: Chansig's set bestaat uit hoogwaardige audioapparatuur, waaronder Teleskopos speakers, JBL 8400P, Paradigm PW link, en BACCH software. Hij maakt ook gebruik van diverse high-end kabels zoals Audio Gear powerkabels en AQ Forest digitale/optische kabels【6†source】【8†source】【9†source】.

2. **Focus op Kwaliteit**: Zijn apparatuurkeuze en opstellingen tonen een sterke focus op geluidskwaliteit en nauwkeurige akoestiek. Chansig experimenteert vaak met verschillende componenten om de beste geluidsweergave te bereiken, zoals te zien bij zijn tests met de Perreaux en Kenwood M2 versterkers【9†source】.

3. **Actieve Deelname en Bijdragen**: Chansig is een "Forever Addicted" lid met duizenden berichten, wat aangeeft dat hij een zeer actieve en betrokken deelnemer is op het forum. Hij biedt regelmatig advies en deelt zijn ervaringen met andere leden, zoals bij discussies over de Lyngdorf TDAI2200 en andere audiocomponenten【7†source】【8†source】.

4. **Handel in Apparatuur**: Naast het delen van kennis, neemt chansig ook deel aan de marktplaats van het forum, waar hij apparatuur verkoopt en koopt. Dit benadrukt zijn voortdurende zoektocht naar de beste audio-ervaring en zijn bereidheid om zijn setup voortdurend te verbeteren【6†source】.

In het algemeen is chansig een gerespecteerde en actieve lid van het HTforum.nl, bekend om zijn diepgaande kennis van audioapparatuur en zijn bereidheid om deze kennis te delen met de gemeenschap.

Peerless Monster

Hoe het werkt?
heel simpel:
Registreren op bijvoorbeeld:

https://openai.com/

Dan de vraag stellen. Werkt als google alleen ben je ingelogd.

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op juli  3, 2024, 18:58:08Ik kon niet wachten.

Wat kenmerkt de set van user chansig op htforum.nl?

De gebruiker "chansig" op het HTforum.nl is een actieve en gerespecteerde lid die bekend staat om zijn uitgebreide kennis en ervaring met audioapparatuur. Hier zijn enkele kenmerken van zijn set en bijdragen:

1. **Apparatuur en Componenten**: Chansig's set bestaat uit hoogwaardige audioapparatuur, waaronder Teleskopos speakers, JBL 8400P, Paradigm PW link, en BACCH software. Hij maakt ook gebruik van diverse high-end kabels zoals Audio Gear powerkabels en AQ Forest digitale/optische kabels【6†source】【8†source】【9†source】.

2. **Focus op Kwaliteit**: Zijn apparatuurkeuze en opstellingen tonen een sterke focus op geluidskwaliteit en nauwkeurige akoestiek. Chansig experimenteert vaak met verschillende componenten om de beste geluidsweergave te bereiken, zoals te zien bij zijn tests met de Perreaux en Kenwood M2 versterkers【9†source】.

3. **Actieve Deelname en Bijdragen**: Chansig is een "Forever Addicted" lid met duizenden berichten, wat aangeeft dat hij een zeer actieve en betrokken deelnemer is op het forum. Hij biedt regelmatig advies en deelt zijn ervaringen met andere leden, zoals bij discussies over de Lyngdorf TDAI2200 en andere audiocomponenten【7†source】【8†source】.

4. **Handel in Apparatuur**: Naast het delen van kennis, neemt chansig ook deel aan de marktplaats van het forum, waar hij apparatuur verkoopt en koopt. Dit benadrukt zijn voortdurende zoektocht naar de beste audio-ervaring en zijn bereidheid om zijn setup voortdurend te verbeteren【6†source】.

In het algemeen is chansig een gerespecteerde en actieve lid van het HTforum.nl, bekend om zijn diepgaande kennis van audioapparatuur en zijn bereidheid om deze kennis te delen met de gemeenschap.

De set van de gebruiker Chansig op HTForum.nl wordt gekenmerkt door een uitgebreide en hoogwaardige collectie audioapparatuur en accessoires. Enkele specifieke kenmerken van zijn set zijn:

Beeldapparatuur:

Projector: JVC NZ8
Scherm: Stewart Firehawk met maskering
Audioversterking en verwerking:

Processor: Lyngdorf MP40
Versterkers: Arcam PA240 en Arcam PA720
Luidsprekersysteem:

Front, center, en surround speakers: M&K S150
Atmos speakers: 4 Klipsch inbouw
Subwoofers: Dual M&K X12
Bronapparatuur:

Blu-ray speler: Oppo 203
Streaming apparaten: Apple TV 4K en Zidoo 1000
Kabels en accessoires:

Powerkabels: Audio Gear
Digitale en optische kabels: AQ Forest
Aanvullende apparatuur:

Akoestische optimalisatie: diverse akoestische aanpassingen en BACCH software
Zwift opstelling voor virtuele fietstraining
Chansig lijkt ook veel aandacht te besteden aan de akoestiek van zijn luisterruimte en geeft regelmatig updates over verbeteringen en nieuwe aanpassingen� (Htforum.nl)�� (Htforum.nl)�.

Zijn set toont een sterke nadruk op zowel audio- als videokwaliteit, waarbij veel waarde wordt gehecht aan precisie en detail in zowel het geluid als het beeld.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

chansig

Hoppa....uitgebreide kennis, gerespecteerd lid.

Meer hoef ik niet te weten. Goeie kerel dus.

Gr. Hans

Peerless Monster

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 19:34:11Hoppa....uitgebreide kennis, gerespecteerd lid.

Gr. Hans

Bij jou ook blijkbaar. Say no more.

vergeerr72

Citaat van: Peerless Monster op juli  3, 2024, 18:53:21De voeding van Springaudio?
Is 3A, 2 pins. Is dat de teradak ook?
Mijn teradak media convertor. Betere voeding en klok.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op juli  3, 2024, 20:08:13Mijn teradak media convertor. Betere voeding en klok.

Oh die. Ja prima. Kunnen we wel doen.

vergeerr72

De set van vergeerr72 op het HTforum.nl staat bekend om zijn hoogwaardige audiocomponenten en zorgvuldig samengestelde muziekinstallatie. Deze set is meestal gekenmerkt door:

1. **High-End Apparatuur**: Vergeerr72 staat bekend om het gebruik van topklasse audioapparatuur, waaronder versterkers, luidsprekers, en DAC's van gerenommeerde merken.

2. **Optimalisatie en Afstemming**: Er wordt veel aandacht besteed aan de akoestische optimalisatie van de luisterruimte en de nauwkeurige afstemming van de apparatuur om een zo natuurgetrouw mogelijke geluidsweergave te bereiken.

3. **Innovatie en Upgrades**: De set wordt regelmatig geüpgraded met de nieuwste technologieën en apparaten om de geluidskwaliteit continu te verbeteren.

4. **Community Interactie**: Vergeerr72 deelt vaak gedetailleerde ervaringen en inzichten op het forum, wat bijdraagt aan de gemeenschap en andere audiofielen helpt bij hun eigen zoektocht naar perfecte geluidskwaliteit.

5. **Visuele Presentatie**: Naast geluidskwaliteit wordt ook aandacht besteed aan de esthetiek en de visuele presentatie van de set.

Op HTforum.nl wordt de set van vergeerr72 vaak geprezen en besproken door andere leden, wat wijst op de aanzienlijke invloed en het respect binnen de audiofiele gemeenschap.

Invloed en respect.... nou nou...

Peerless Monster

Zo lief van ai

blue-eyes

:D :D

"Blue-eyes" is a notable and highly active member of the HTForum.nl community, known for his expertise and enthusiasm in high-end home theater setups. His contributions to the forum are valued, particularly regarding detailed discussions and reviews of audio-visual equipment. Here are some key characteristics of his profile and activities:

1.    Expertise and Contributions:
    •    "Blue-eyes" frequently shares his knowledge on various audio and video components, providing in-depth reviews and setup advice.
    •    He participates actively in discussions, helping other members troubleshoot and optimize their home theater systems.
    2.    Home Theater Setup:
    •    His personal setup is renowned for its high-quality components, including brands like Arcam, Wilson Benesch, and Velodyne, which reflect his commitment to top-tier performance.
    •    He uses sophisticated equipment such as the Arcam AV41 surround processor, multiple Arcam P429 amplifiers, and Wilson Benesch speakers, creating a premium audio experience.
    •    His video setup includes a Sony KD-75XE9005 4K HDR TV, paired with sources like the Apple TV 4K and Oppo UDP-203 Blu-ray player, ensuring high-quality video playback.
    3.    Community Engagement:
    •    "Blue-eyes" is known for detailed posts and guides, assisting fellow forum members with technical issues and sharing best practices for home theater configurations.
    •    He often discusses the merits of different cables, power supplies, and network setups, reflecting a comprehensive understanding of both audio and video systems.
    4.    Personalization and Upgrades:
    •    His setup is continuously evolving, indicating a dedication to staying current with the latest advancements in home theater technology.
    •    He emphasizes the importance of proper calibration and room acoustics, offering insights into achieving optimal sound and picture quality.

"Blue-eyes" is a respected figure within the HTForum.nl community, appreciated for his depth of knowledge and willingness to help others enhance their home theater experiences. His contributions are a valuable resource for anyone looking to improve their own setup � �.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

vergeerr72

Peerless Monster

Zozo BE. Respected 😇
Ook al.
Zouden ze daar de senioren mee bedoelen? 🤣

blue-eyes

En ik doe nog veel meer meer als ik dat zo lees :D :D lol

Sopper

Citaat van: Peerless Monster op juli  3, 2024, 14:18:14Jazeker dat ik ervaarde ik ook toen ik naast je zat. En dat viel me ook op toen ik met Fink achter je zat dat hij verkouden klonk. De andere nummers zat ik naast je dus dan heb ik minder hoog (alleen geen mindere muziek beleving overigens) en dan klinkt alles zonder hoog wat verkouden, dus ik kan daar verder niet over oordelen.

Daarom mijn voorstel ook even om door iedereen Fink te laten luisteren naar dit specieke nummer (of het complete lijstje) of dat ze verkouden klinken. Het nummer van Fink is: Walkin'in the sun (was het toch?).
Is overigens een lekker nummer, waarbij Fink ook verkouden klinkt. Nasaal. Dik aangezet in stem.

Ik ga nu even luisteren naar Simo Cell, want die heb ik niet op de sweetspot beluisterd. Eens kijken wat ik daar nu van vind.

Even geluisterd, verkouden? Das gewoon zijn stem volgens mij...
Draai de live album weleens en daar klinkt ie ook zo
Wel hele mooie ruimtelijke opname, lijkt hier zowat 3D
# Volumio Rivo+ # PCM63P dac # FM266MKII replica VV # Dartzeel NHB108 replica EV # Graham LS8/1F
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op juli  3, 2024, 19:34:11Hoppa....uitgebreide kennis, gerespecteerd lid.

Gr. Hans
Nu ben ik wel benieuwd wat deze AI van jou op het Hififorum vindt.  :unsure:

Groeten...