DIY Rack by R, helemaal klaar!!!

Gestart door R, juni 26, 2007, 15:34:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R


blue-eyes

Geweldig Ruben!

Ik wilde dat ik je geduld had voor dit soort dingen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Heerlijk, dubbele foto's, dubbel topic, dubbele reacties! ;D


Erg fraai ! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ha ha, mooi he ;)

Citaat van: TheSpeedSkater op september 18, 2007, 18:48:02
Heerlijk, dubbele foto's, dubbel topic, dubbele reacties! ;D
Erg fraai ! ;D

HTip

Die nieuwe foto's doen het rack nog meer eer aan. Heel mooi 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Zou mooi bij je vloer staan ;)

Citaat van: htip op september 18, 2007, 23:28:50
Die nieuwe foto's doen het rack nog meer eer aan. Heel mooi 8)

HTip

Citaat van: R op september 18, 2007, 23:30:20
Zou mooi bij je vloer staan ;)


Weet ik wel zeker :D

Mijn apparatuur komt achterin de HT te staan op de rode vloerbedekking. Heb nog een oud rack staan met metalen buizen en rookglazen platen. De bedoeling is om de buizen te spuiten met zwarte of rvs-kleur lak en dan het rack hergebruiken voor de HT. Als ik daaraan begin zal ik je wel om tips vragen vrees ik ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MartijnR

Citaat van: Blue-Eyes op september 18, 2007, 18:19:01
Geweldig Ruben!

Ik wilde dat ik je geduld had voor dit soort dingen ;)

Ik heb wel het geduld, denk ik. Ik heb alleen twee linkerhanden, dus dat wordt 'm niet. OVerigens heel mooi gemaakt.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Xander

Heel mooi vakwerk...  ;)

Complimenten!
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Sullivan

Inderdaad, ook mijn complimenten. Erg mooi geworden. O0

mvg,
Frank

PS. Wanneer ga je de verwarming weg slopen? ;D

R

Thanks heren. Die verwarming zal blijven staan, het meubel zal eerder vertrekken.

Citaat van: Sullivan op september 20, 2007, 17:39:16
Inderdaad, ook mijn complimenten. Erg mooi geworden. O0

mvg,
Frank

PS. Wanneer ga je de verwarming weg slopen? ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: R op september 21, 2007, 18:37:56
Thanks heren. Die verwarming zal blijven staan, het meubel zal eerder vertrekken.

Al plannen?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

daxie

Prachtig werk... Om te onthouden :-)

Rob G

Mooi meubel hoor.
CitaatDie verwarming zal blijven staan
Het volgende project wordt dus gewoon een mooie ombouw om de radiator? Daar kun je echt wel wat mooiers van maken, dit is eigenlijk zonde van jouw meubel.

R

Nee, komt geen ombouw. Alhoewel nog geen hele directe plannen, verwacht ik hier niet meer al te lang te gaan blijven wonen. Daar ga ik niet teveel tijd aan besteden.

Mooie strakke muur met meubel is natuurlijk veel mooier!! 8)

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: R op september 24, 2007, 13:40:38
Nee, komt geen ombouw. Alhoewel nog geen hele directe plannen, verwacht ik hier niet meer al te lang te gaan blijven wonen. Daar ga ik niet teveel tijd aan besteden.



Dan gaat het meubel inderdaad eerder weg dan de cv..... ;D 8)
Complimenten!!

Voor de time being zijn er wel hele goedkope mooie oplossingen te bedenken voor die cv...... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!