Akoestisch oplossing voor in de woonkamer

Gestart door pong38, juni 18, 2007, 23:59:36

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

Citaat van: reMC op juni 22, 2007, 00:19:35
Ik zou niet van tevoren durven te voorspellen waar diffusie moet worden toegepast nadat er op bepaalde plaatsen is gedempt. Er zijn ongetwijfeld mensen die dat wél kunnen (Thingman bijvoorbeeld), maar hij en ik delen wel een andere mening, bijvoorbeeld over wel/niet symmetrisch dempen ;)

Ik denk dat veel mensen je mening over wel/ niet symmetrisch dempen niet delen ;).

reMC

Citaat van: bmateijsen op juni 22, 2007, 08:25:23
Ik denk dat veel mensen je mening over wel/ niet symmetrisch dempen niet delen ;).

Klopt.

Eigenlijk zouden we eens in een symmetrische kamer (dat is wél goed) moeten gaan experimenteren met akoestische oplossingen en horen wanneer wie wat een verbetering vindt :)

HTip

Citaat van: ht4ever op juni 21, 2007, 17:57:47
Wat de prijslijst betreft, daar ben ik ook in geïnteresseerd. Alvast bedankt :)

@reMC

Je hebt het waarschijnlijk gemist ;), maar ik zou ook graag weten wat de panelen kosten.

Alvast bedankt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reMC

Citaat van: ht4ever op juni 22, 2007, 11:54:47
@reMC

Je hebt het waarschijnlijk gemist ;), maar ik zou ook graag weten wat de panelen kosten.

Alvast bedankt :D

PM je e-mailadres dan even ;)

HTip

Citaat van: reMC op juni 22, 2007, 12:01:24
PM je e-mailadres dan even ;)
[/quote

Je PM limiet is overschreden ;), maar ik heb mijn email zichtbaar gemaakt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reMC

Citaat van: ht4ever op juni 22, 2007, 12:33:03
Je PM limiet is overschreden ;), maar ik heb mijn email zichtbaar gemaakt...

Je hebt 'm!

HTip

Showcase - Topic

HuubF

Remko, mag ik ook een PM'metje met de prijslijst? :-*
Roon Rock server, Bryston BDP-2 met IAD, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, MM, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

patrick_vdb

Hoi,

Citaat van: reMC op juni 22, 2007, 11:18:36
Eigenlijk zouden we eens in een symmetrische kamer (dat is wél goed) moeten gaan experimenteren met akoestische oplossingen en horen wanneer wie wat een verbetering vindt :)

Oh jee, Remko gaat akoestiek verheven tot een subjectieve aangelegenheid :-X ;D

mvrg

Patrick