Beeld van voetbalwedstrijd bij Panasonic 37PV70?

Gestart door Schweindreck, juni 12, 2007, 22:28:31

Vorige topic - Volgende topic

Audiotwin

Citaat van: philflow op juni 13, 2007, 15:30:29
Ik zag gisteren wat tennis op groen gras, en die Green push viel me wel op. Ben benieuwd hoe dat met voetbal is vanavond.

Ook met alle digitale opties zoals kleurbeheer etc uit,en op cinemastand en warm ingesteld?
Vooral kleurbeheer zorgt voor een overdreven groen bij mij,zet ik het uit is het goed,vooral bij voetbal is dit goed zichtbaar.
Tevredenheid!!!

philflow

Citaat van: Audiotwin op juni 17, 2007, 20:04:38
Ook met alle digitale opties zoals kleurbeheer etc uit,en op cinemastand en warm ingesteld?
Vooral kleurbeheer zorgt voor een overdreven groen bij mij,zet ik het uit is het goed,vooral bij voetbal is dit goed zichtbaar.

Inmiddels heb ik de groen push er wel uit.  Kleurbeheer ook uit gezet.

En ik merk ook goed dat Tien niet zo best is qua voetbal momenteel. Tennis op nederland 1 was prachtig beeldkwaliteit.

In Cinema mode is er toaal geen green push maar de Cinema mode is erg licht bij mij, zelfs als ik mn brightness op 0 zet. Is dit bij anderen ook zo?

WimB

Toch wordt gezegt dat juist sporten een grote sterkte is van de plasma's tov de LCD's. Betekend dit dat door de slechte beeldweergave van talpa op plasma's dit op LCD's ook slecht of zelfs nog slechter zou moeten zijn?

Audiotwin

Citaat van: philflow op juni 17, 2007, 21:56:26
Inmiddels heb ik de groen push er wel uit.  Kleurbeheer ook uit gezet.

En ik merk ook goed dat Tien niet zo best is qua voetbal momenteel. Tennis op nederland 1 was prachtig beeldkwaliteit.

In Cinema mode is er toaal geen green push maar de Cinema mode is erg licht bij mij, zelfs als ik mn brightness op 0 zet. Is dit bij anderen ook zo?

Bij mij staat de helderheid op zo'n 40% en contrast op 70% op de cinema mode met kleurtemp op warm en alle digitale opties uit,instellingen verschillen per toestel en type.
Wat je nog kan proberen is de normal stand met kleurtemp op warm.
Tevredenheid!!!

Audiotwin

Citaat van: WimB op juni 17, 2007, 22:07:06
Toch wordt gezegt dat juist sporten een grote sterkte is van de plasma's tov de LCD's. Betekend dit dat door de slechte beeldweergave van talpa op plasma's dit op LCD's ook slecht of zelfs nog slechter zou moeten zijn?

Ligt vaak ook aan het beeld signaal,analoge of digitale kabel/schotel.
Tevredenheid!!!

philflow

Citaat van: WimB op juni 17, 2007, 22:07:06
Toch wordt gezegt dat juist sporten een grote sterkte is van de plasma's tov de LCD's.

Voetbal op Talpa ziet er vanavond prima uit. Stuk beter dan van de week.

Citaat van: Audiotwin op juni 17, 2007, 22:08:19
Bij mij staat de helderheid op zo'n 40% en contrast op 70% op de cinema mode met kleurtemp op warm en alle digitale opties uit,instellingen verschillen per toestel en type.
Wat je nog kan proberen is de normal stand met kleurtemp op warm.

Thanks. Die Cinema mode werkt goed met voetbal. Op de mijne zet ik het iets minder fel. Ik heb trouwens geen lichten aan.

Het shirt van de scheidsrechter ziet er alleen niet zo goed uit, maarja dat is zo'n fluoriserend geel shirt.

mondiaal

Ik heb het ook zo ingesteld en ga vanavond(als er dan voetbal is ?) even testen.

In ieder geval bedankt voor jullie tips.

Iemand met een pv70 die al voorbij de eerste 200 uur is en mij zijn instellingen wil geven? Ik weet het, dit is persoonlijk maar dan heb je toch een leidraad.

philflow

Nog even over voetbal op de 42PV70:
Ziet er nu fantastisch uit! Ik denk dat Talpa iets verbeterd heeft t.o.v. vorige week.

Ik kijk in 'normal' geeft de mooiste kleuren vind ik.

Staaled

Citaat van: philflow op juni 21, 2007, 22:31:19
Nog even over voetbal op de 42PV70:
Ziet er nu fantastisch uit! Ik denk dat Talpa iets verbeterd heeft t.o.v. vorige week.

Ik kijk in 'normal' geeft de mooiste kleuren vind ik.
Hi Philflow.

Mocht je de PV70 recent hebben aangeschaft:
ook je plasma verbetert zich in de eerste paar weken.

Saludo,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

philflow

Citaat van: Hipster op juni 21, 2007, 22:42:23
Mocht je de PV70 recent hebben aangeschaft:
ook je plasma verbetert zich in de eerste paar weken.

Misschien speelt dat ook nog mee want ik heb hem pas 8 dagen.

thanks Hipster!

PS. misschien speelt ook mee dat ik m'n wifi + dect telefoon verder weg heb gezet.