Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

Philip, dexter is echt verplichte kost! Super goede serie!

-chiel-

Citaat van: djaxx op maart  7, 2011, 21:38:24
Philip, dexter is echt verplichte kost! Super goede serie!
Ja, echt een aanrader.
Hij is zeer verslavend, heb ooit de eerste 3 seizoenen in 2 weken weggeken.

fastlex

Verslaving ook alhier...
Wacht met spanning op seizoen 6!
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

HTip

Ik begrijp dat we aan de Dextroer moeten ;D

Gisteren is Belgische TV-zender Acht begonnen met het uitzenden vanaf seizoen 1 en dat wordt elke dag om 14.30 uur herhaald. Dus we zijn net op tijd. Bedankt voor de tip!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

CiteerIk heb het zo ruim mogelijk genomen. In een periode van 8 weken moet het toch wel mogelijk zijn dat iedereen kan
Kan je de overige dagen wel?

Yep, overige dagen zijn geen probleem!

Over DVD's gesproken, ik heb vorige week al mijn films die geen 1080i/p waren verwijderd (stuk of 50 denk ik)...  Als ik een oude film ga kijken betrap ik mezelf er steeds op dat ik even snel de 1080p versie regel (terwijl ik de 720p of DVD al had).  Kijkt gewoon veel leuker, al maakt het bij sommige oude films idd niet eens heel veel uit.

Zet Dexter maar op je verlanglijst dan idd!  zeker de moeite waard. Volgens mij is het ook één van de best beoordeelde series op IMDB (9 geloof ik)

DD2

CiteerGisteren is Belgische TV-zender Acht begonnen met het uitzenden vanaf seizoen 1 en dat wordt elke dag om 14.30 uur herhaald. Dus we zijn net op tijd. Bedankt voor de tip!

Je moet wel de 1080p blu rays(rips)  hebben natuurlijk..   :P

DD2

CiteerVelodyne introduceert Digital Drive PLUS
http://beterbeeldengeluid.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=240&Itemid=80

Als de DD18 in de verkoop gaat dan hoor ik het wel... ;)  *lol*

Lex Groningen

Heb even zitten kijken. De datum 26 juni of 3 juli komen mij wel goed uit.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: DD2 op maart  8, 2011, 10:26:46
Yep, overige dagen zijn geen probleem!
Citaat van: Alex Groningen op maart  8, 2011, 13:31:17
Heb even zitten kijken. De datum 26 juni of 3 juli komen mij wel goed uit.
Thanks! Met de dagen van Alex hebben we dus al 2 mogelijke data :pompom:

Citeer
Over DVD's gesproken, ik heb vorige week al mijn films die geen 1080i/p waren verwijderd (stuk of 50 denk ik)...  Als ik een oude film ga kijken betrap ik mezelf er steeds op dat ik even snel de 1080p versie regel (terwijl ik de 720p of DVD al had).  Kijkt gewoon veel leuker, al maakt het bij sommige oude films idd niet eens heel veel uit.
Ik ga mijn verzameling ook eens kritisch bekijken en alles wat nog kan blijft en al het andere gaat weg. Ik moet wel zeggen dat de combi Oppo/JVC wel een erg mooi plaatje op het Stewartscherm tovert. Bij de Fellowship of the Ring (FotR) is in de scene dat Gandalf arriveert ook het gras te zien, wat voorheen meer een groen vlak was.

Citeer
Zet Dexter maar op je verlanglijst dan idd!  zeker de moeite waard. Volgens mij is het ook één van de best beoordeelde series op IMDB (9 geloof ik)
Verlanglijst van BD's bedoel je waarschijnlijk? We gaan zometeen de 1e aflevering van het 1e seizoen bekijken, dus wie weet...

Citaat van: DD2 op maart  8, 2011, 10:28:00
Je moet wel de 1080p blu rays(rips)  hebben natuurlijk..   :P
;D Ik heb nog geen payserverabo en ik weet niet of de Oppo het kan weergeven. En ach er moet nog iets te wensen blijven. Dit jaar satelliet TV in de kelder kunnen kijken staat ook nog op het verlanglijstje...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: DD2 op maart  8, 2011, 10:37:51
http://beterbeeldengeluid.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=240&Itemid=80

Als de DD18 in de verkoop gaat dan hoor ik het wel... ;)  *lol*

Grapjas! Je hoor bij de M&G wel waarom de DD18 de referentiesub (afgezien van de DD1812 :P) van de afgelopen 5 jaar is geweest. Dat de DD18+ hier nog een schepje bovenop doet verbaast me niets, maar bijna €6000 voor een sub uitgeven gaat mij zelfs te ver ;)
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op maart  8, 2011, 17:41:54
Thanks! Met de dagen van Alex hebben we dus al 2 mogelijke data :pompom:
Ik ga mijn verzameling ook eens kritisch bekijken en alles wat nog kan blijft en al het andere gaat weg. Ik moet wel zeggen dat de combi Oppo/JVC wel een erg mooi plaatje op het Stewartscherm tovert. Bij de Fellowship of the Ring (FotR) is in de scene dat Gandalf arriveert ook het gras te zien, wat voorheen meer een groen vlak was.
Verlanglijst van BD's bedoel je waarschijnlijk? We gaan zometeen de 1e aflevering van het 1e seizoen bekijken, dus wie weet...
;D Ik heb nog geen payserverabo en ik weet niet of de Oppo het kan weergeven. En ach er moet nog iets te wensen blijven. Dit jaar satelliet TV in de kelder kunnen kijken staat ook nog op het verlanglijstje...

De oppo speelt volgens mij prima mkv bestanden af dus 1080p rips moeten wel lukken.
Nog 3 dagen  :pompom:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

celerontje

Citaat van: HTip op maart  8, 2011, 17:41:54
Aangezien je Oppo regioschakelbaar is, kan je ook gewoon de USA BD's kopen. (die regio A locked zijn)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Zefanja op maart  8, 2011, 17:46:59
De oppo speelt volgens mij prima mkv bestanden af dus 1080p rips moeten wel lukken.
Thanks! Dat moet ik dan maar eens gaan proberen.

Citeer
Nog 3 dagen  :pompom:
Yep! :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

@Davey en Kamidioblitz:
Kunnen jullie al iets roepen over de mogelijke data van de M&G. Mogelijkheden staan in de 1e post.
Showcase - Topic

fastlex

Weet iemand hoe groot de USB schijf mag zijn voor de aansluiting op de Oppo?

Citaat van: HTip op maart  8, 2011, 23:11:18
Thanks! Dat moet ik dan maar eens gaan proberen.
Yep! :popcorn:
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Zefanja

Citaat van: fastlex op maart  9, 2011, 09:05:22
Weet iemand hoe groot de USB schijf mag zijn voor de aansluiting op de Oppo?

De grote van de schijf maakt niet uit alleen moet deze fat of fat32 geformateerd zijn.
Dat houd dus in dat je geen bestanden groter dan 4gb erop kan zetten.
Dat kan dus een nadeel zijn, want zover ik weet zijn de meeste 1080p films zijn groter dan 4gb.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

RalphH

Citaat van: Zefanja op maart  9, 2011, 10:00:08
De grote van de schijf maakt niet uit alleen moet deze fat of fat32 geformateerd zijn.
Dat houd dus in dat je geen bestanden groter dan 4gb erop kan zetten.
Dat kan dus een nadeel zijn, want zover ik weet zijn de meeste 1080p films zijn groter dan 4gb.

De 93 en 95 hebben een esata ingang en een vlugge google lijkt er op te wijzen dat ntfs ondersteund wordt.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Zefanja

Citaat van: RalphH op maart  9, 2011, 13:55:49
De 93 en 95 hebben een esata ingang en een vlugge google lijkt er op te wijzen dat ntfs ondersteund wordt.

Ow ik had het er even bij moeten zetten.
Ik had het over de 85

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

celerontje

Zefanja

HTip

Net even de handleiding gelezen en jullie hebben gelijk. Alleen schijven geformatteerd als FAT of FAT32 kunnen worden gebruikt. Dan ben je met BD-rips snel klaar lijkt me zo ;) Maar daar heb ik de Oppo ook niet voor gekocht...
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op maart  9, 2011, 16:24:22
Net even de handleiding gelezen en jullie hebben gelijk. Alleen schijven geformatteerd als FAT of FAT32 kunnen worden gebruikt. Dan ben je met BD-rips snel klaar lijkt me zo ;) Maar daar heb ik de Oppo ook niet voor gekocht...

Voor 1080p rips is het idd niet handig dan. Die over het algemeen altijd groter dan 4Gb.
Een media speler geen goede volgende upgrade of hou je het liever bij de echte schijfjes?

Robbert54

Philip kennende gaat hij liever voor het echte werk. ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo