Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

MG76

pfff balen zeg, maar gaat nu wel hard met je views en aantal posts  :smile:

advr

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 19:42:13
Namens Annet :wub: En ja, het was verrukkelijk. Eenvoudig maar lekker. Met de kerst heb ik ook niet te klagen gehad :worship:

eenvoud, eenvoud, daar zit juist vaak het enorme genieten ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Etiennevh

Sterkte Philip! Vervelend allemaal! Wat je wel zou kunnen doen om het filmgevoel niet te verliezen is je BR speler naar boven verhuizen en lekker in je woonkamer "ouderwets" naar een beeldbuis kijken!! Des te meer geniet je straks weer van je Beamert!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: MG76 op december 28, 2010, 20:14:40
pfff balen zeg, maar gaat nu wel hard met je views en aantal posts  :smile:
;D Of dát nu een voordeel is? :unsure: ;D

Maar het doet me wel goed dat iedereen zo meeleeft en me (ons) steunt :worship:

Citaat van: advr op december 28, 2010, 20:35:08
eenvoud, eenvoud, daar zit juist vaak het enorme genieten ;D ;D
So true!

Citaat van: Etiennevh op december 28, 2010, 20:36:32
Sterkte Philip! Vervelend allemaal! Wat je wel zou kunnen doen om het filmgevoel niet te verliezen is je BR speler naar boven verhuizen en lekker in je woonkamer "ouderwets" naar een beeldbuis kijken!! Des te meer geniet je straks weer van je Beamert!!
Bedankt Etienne! Is wel vervelend, maar gaat ook weer over. Idee van de BD-speler is goed, maar we kunnen ook nog gewoon ouderwets "DVD" op een "CRT" kijken. Nostalgie ten top ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

jup... ach, gebruik je die ouwe meuk ook nog eens ;) hehe  :baaa:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

Kan je je HT niet verhuren voor Powerpointpresentaties en briefings etc.? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DD2

CiteerKan je je HT niet verhuren voor Powerpointpresentaties en briefings etc.?

:clapping:

Madhouse

Hee Philip, kom net thuis en zet mijn pc aan en het eerste wat ik lees is dat je projector retour moet. Das wel balen zeg, heb je je zo lang op verheugd en dan hangt ie nog niet.

Hopen voor je dat het snel opgelost word!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 28, 2010, 21:17:30
jup... ach, gebruik je die ouwe meuk ook nog eens ;) hehe  :baaa:
;D Ach, veel van mijn DVD's zijn nog niet eens uit op BD, of zullen nooit verschijnen. En de CRT geeft zo'n DVD (zonder upscaling) prima weer ;)

Citaat van: celerontje op december 28, 2010, 21:20:52
Kan je je HT niet verhuren voor Powerpointpresentaties en briefings etc.? ;D
Ook daar heb je een beamer voor nodig ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op december 28, 2010, 22:38:56
Hee Philip, kom net thuis en zet mijn pc aan en het eerste wat ik lees is dat je projector retour moet. Das wel balen zeg, heb je je zo lang op verheugd en dan hangt ie nog niet.

Hee Roy, zeker heel lang op verheugd en zeker balen, maar Bjorn doet er alles aan om de periode zo kort mogelijk te laten zijn.

En technisch gezien heeft ie wel even gehangen ;D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op december 28, 2010, 22:45:13
Ook daar heb je een beamer voor nodig ;)
Daarom, een presentatiebeamer kan je overal wel regelen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Zo ik heb alles weer ff doorgelezen, maar dat is balen zeg!
Uiteraard voor beide partijen. Bjorn kan nog ff een keer 240 km op en neer....

Het blijft materiaal, hoe vervelend ook omdat je er zo op verheugd had.

Hoop voor je dat ze m in Leiden kunnen maken...

HTip

Citaat van: hoekie op december 29, 2010, 08:42:06
Zo ik heb alles weer ff doorgelezen, maar dat is balen zeg!
Uiteraard voor beide partijen. Bjorn kan nog ff een keer 240 km op en neer....

Het blijft materiaal, hoe vervelend ook omdat je er zo op verheugd had.

Hoop voor je dat ze m in Leiden kunnen maken...
Bedankt Alex! Is zeker balen ook voor Bjorn die 480km voor niets heeft gereden. Ik hoop ook dat ze 'm kunnen repareren in Leiden.
Het leek een simpel probleem, maar hoe diep die lensshifttandwielen in de projector zit verborgen? :unsure:

Misschien deze week nog nieuws van JVC...
Showcase - Topic

HTip

Vandaag kan ik mijn gedachten even verzetten. Forumgenoot audiomanagement komt kijken/luisteren naar wat een meting door Toine en zijn geadviseerde akoestische aanpassingen kunnen betekenen voor een ruimte.

Net even voor de test de niet behandelde CD van Seal in de speler gehad en bij Crazy even flink het volume opengedraaid (-12dB) en heerlijk te horen hoe de ruimte dit kan hebben. Alleen de diepe bassen hebben nog wat energie in zich die de ruimte niet kwijt kan. Maar morgen ga ik een nog een poging doen om de RPG Modex Broadband op te halen. En misschien vrijdag al ophangen om te kijken wat die module nog kan verbeteren. Mijn verwachtingen zijn hooggespannen... :music:

Zometeen natuurlijk ook even de Nespa de revue laten passeren...
Showcase - Topic

tiptop

Meteen al weer 4 pagina's vol, sinds gisteren.
'sOchtends nog enthousiast en dan dit. Sterkte, Philip! :nopompom:

Je mag altijd hier komen kijken in de tussen tijd. Wel iets kleiner scherm, maar ach.. :)
(En een beetje ver weg, maar dat moet je er maar voor over hebben. ;) ;D )
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Marsh

Citaat van: Madhouse op december 28, 2010, 22:38:56

Idem hier. Erg jammer! Maar komt vast snel goed.  :)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

DVDGuy

Philip, ik zie nu pas dat je projector al weer retour is; kl##e voor jou, maar ook voor Björn (moet die dat hele stuk weer rijden  ;))

Sterkte
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Bedankt weer allemaal voor de steun :thumbs-up:

@tiptop: Fabian, bedankt voor het aanbod, maar we houden het nog wel even vol. We krijgen misschien (volgende week :unsure:) een leenprojector...
Showcase - Topic

bmateijsen

De HD950 is net opgehaald door de UPS, dus morgen bij JVC Pro in Leiden. Ik verwacht zelf pas volgende week een reactie.

Fijne jaarwisseling!

Groet,

Bjorn

HTip

Citaat van: bmateijsen op december 29, 2010, 16:57:24
De HD950 is net opgehaald door de UPS, dus morgen bij JVC Pro in Leiden. Ik verwacht zelf pas volgende week een reactie.

Fijne jaarwisseling!

Groet,

Bjorn

Bedankt voor de update! We zien het volgend jaar wel.

Jullie ook een fijne jaarwisseling!
(Het nieuwe jaar zal in ieder geval beter beginnen dan het is geëindigd ;D)
Showcase - Topic

LittleNinja

Damn... Balen kerel! :-X

Maar goed, dat kan gebeuren. Volgend jaar knallen met die lichtbak. :P

HTip

Citaat van: LittleNinja op december 29, 2010, 17:07:50
Damn... Balen kerel! :-X

Maar goed, dat kan gebeuren. Volgend jaar knallen met die lichtbak. :P
Kan zeker gebeuren. Alleen inderdaad balen dat het gebeurd is. En zoals je zegt volgend jaar knallen met die bak :popcorn:

Op deze manier kan ik de upgrades ook een beetje spreiden ;)
Showcase - Topic

audiomanagement

Hi Philip,

Dank voor de gastvrijheid vandaag. Het was leuk je te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en heel interessant je schitterende HT  :clapping:te bezoeken. Afwerking tot in de puntjes en ook akoestisch heel dik in orde! Nu nog beeld .... ;) :dry:... maar dat gaat ook goed komen.

Graag tot een volgende keer en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Grtz

HTip

Citaat van: audiomanagement op december 29, 2010, 18:52:07
Hi Philip,

Dank voor de gastvrijheid vandaag. Het was leuk je te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en heel interessant je schitterende HT :clapping: te bezoeken. Afwerking tot in de puntjes en ook akoestisch heel dik in orde! Nu nog beeld .... ;) :dry:... maar dat gaat ook goed komen.

Graag tot een volgende keer en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Grtz

Eensgelijks! Bedankt voor je complimenten. Ben ook erg benieuwd naar jouw ruimte, zelfbouwspeakers (en subs) en akoestiek. En als ik weer beeld heb kan je de surround bubble ervaren. Met muziek is dat toch net even anders ;)

Jij ook de beste wensen en tot volgend jaar bij jou!

Grtz.
Showcase - Topic

HTip

Vandaag 2e poging om de RPG Modex Broadband bij Toine op te halen. Ik mag de auto (Mitsubishi Outlander) van mijn schoonvader lenen en daar zou het echt in moeten passen. Enige moeilijkheid is dat de ingang van de bagageruimte pas 30-40cm boven de bumper breed genoeg is, maar het zou moeten lukken. Fingers crossed
Showcase - Topic