Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 20, 2010, 21:11:02
Heb inmiddels een bod op een Nordost Bassline uitstaan, dus hoop binnenkort naast de SVS ook de Nordost op te kunnen halen ;) moet aleen even kijken of ik genoeg heb aan 3 meter  :bigsmile:
Dan hoop ik voor je dat je 'm krijgt. Prachtkabel!

Ik vraag me af of 3m voldoende is, want de input op de SVS is ca. 0,5m van de grond.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Citaat van: HTip op oktober 20, 2010, 19:37:34
Dus als de anderen het ook leuk vinden, en dan lijkt me geen probleem ;), dan zie ik je graag op 13 november :pompom:
Gezellig  :pompom:

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 20, 2010, 21:40:11
Dan hoop ik voor je dat je 'm krijgt. Prachtkabel!

Ik vraag me af of 3m voldoende is, want de input op de SVS is ca. 0,5m van de grond.
Dat moet ik inderdaad nog opmeten. Neem dan liever een metertje meer voor de zekerheid.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

BTW: Voor degenen die het nog niet weten, de HD1 is gereserveerd!

Mocht iemand nog interesse hebben in de HD1 beamerplaat voor de Quattrofix, die is nog beschikbaar...

En nu ga ik gauw slapen. Truste! :yawnee:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Citaat van: HTip op oktober 20, 2010, 23:43:13
BTW: Voor degenen die het nog niet weten, de HD1 is gereserveerd!

Mocht iemand nog interesse hebben in de HD1 beamerplaat voor de Quattrofix, die is nog beschikbaar...

En nu ga ik gauw slapen. Truste! :yawnee:
Hoef ik niet meer te twijfelen  :pompom: :nopompom:

Niet actief

Citaat van: advr op oktober 20, 2010, 19:43:22
pot verdikke kost me een extra Bossche Bol... :coffee:

Kom jij ook daadwerkelijk uit Den Bosch?
Zo ja, dan dichtbij...

HTip

Citaat van: CoSo op oktober 20, 2010, 23:49:32
Hoef ik niet meer te twijfelen  :pompom: :nopompom:
Kan jij met een gerust hart voor je nieuwe sub gaan... ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: CoSo op oktober 20, 2010, 22:43:51
Gezellig  :pompom:
Mooi! Nog even de reactie van Sonic en Geert afwachten, maar het ziet er dus naar uit dat we allemaal veel gaan leren op 13 november :thumbs-up:
Showcase - Topic

Sonic Circle

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 07:34:04
Mooi! Nog even de reactie van Sonic en Geert afwachten, maar het ziet er dus naar uit dat we allemaal veel gaan leren op 13 november :thumbs-up:

Ik ben tegen. Want bang dat ik na die dag thuis weer veranderingen wil doorvoeren.

Geintje. Graag, lijkt me leerzaam en erg interessant!

advr

Citaat van: ThingMan op oktober 21, 2010, 00:55:43
Kom jij ook daadwerkelijk uit Den Bosch?
Zo ja, dan dichtbij...

Dan wil je zeker ook meerijden.... :baaa: :baaa:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Niet actief

Citaat van: advr op oktober 21, 2010, 11:18:48Dan wil je zeker ook meerijden.... :baaa: :baaa:

Ook ?  :)
Nou... op zich heb ik niks tegen carpooling, maar het zou goed kunnen dat ik vertrek vanaf het adres van mijn vriendin die in België resideert, in de buurt van Turnhout.
Vol is vol natuurlijk; ik heb in elk geval eigen vervoer, dus het zal wel lukken om daar op eigen kracht te geraken.

Geert

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 07:34:04

Ook ik ben wel in voor een leermoment. :bigsmile:
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Panasonic 65Z95BEG

advr

We komen vanuit Den Bosch met z'n 4-en maar je kunt er wel bij hoor. ;D

Ik woon in Den Bosch, jij ook dan?

Ad.

HTip

Dan is het afgesproken. Toine geeft een lesje akoestiek en ik zorg voor de oordopjes voor de test :D Of hebben jullie die zelf?

Toine, lust je lasagna? :P
Showcase - Topic

Niet actief

Citaat van: advr op oktober 21, 2010, 11:40:07We komen vanuit Den Bosch met z'n 4-en maar je kunt er wel bij hoor. ;D
Ik woon in Den Bosch, jij ook dan?
Ad.

Drunen.
Vol is vol; tenzij je een leuke limmo hebt wil ik mischien als vijfde wiel aan de wagen mee, anders rij ik zelf. Is geen punt. En zoals gezegd is de kans ook reëel dat ik vertrek vanaf het adres van mijn vriendin en dan is er een heel andere en kortere route dan vanaf Drunen...
Welbedankt voor het aanbod overigens! :)

celerontje

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 11:53:17
Dan is het afgesproken. Toine geeft een lesje akoestiek en ik zorg voor de oordopjes voor de test :D Of hebben jullie die zelf?
Het lijkt sowieso niet vertstandig om te gaan meten met 6 man in zo'n ruimte. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Niet actief

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 11:53:17Dan is het afgesproken. Toine geeft een lesje akoestiek en ik zorg voor de oordopjes voor de test :D Of hebben jullie die zelf?
Ja die heb ik, maar het zou de eerste keer zijn dat ik muziek / geluid ga beluisteren met oordopjes in... Onlangs miste ik die trouwens wel, toen ik bij een klant op locatie aankwam waar het bleek te gaan om een PA-installatie op een zolder...  :blink:

Citaat van: HTip op oktober 21, 2010, 11:53:17Toine, lust je lasagna? :P
jjjjjaaaa

Niet actief

Citaat van: celerontje op oktober 21, 2010, 11:58:57Het lijkt sowieso niet vertstandig om te gaan meten met 6 man in zo'n ruimte. :D

Wrom dan niet?

Doel je op al die holle ruimtes?  :D

HTip

Citaat van: ThingMan op oktober 21, 2010, 12:02:29
Ja die heb ik, maar het zou de eerste keer zijn dat ik muziek / geluid ga beluisteren met oordopjes in... Onlangs miste ik die trouwens wel, toen ik bij een klant op locatie aankwam waar het bleek te gaan om een PA-installatie op een zolder...  :blink:
Muziek ik ook niet, alhoewel, bij sommige concerten is het geen overbodige luxe. Maar ik doel meer op de 100dB :o roze ruis die jij laat produceren voor de meting ;)
Showcase - Topic

celerontje

advr

Citaat van: ThingMan op oktober 21, 2010, 11:58:03
Drunen.
Vol is vol; tenzij je een leuke limmo hebt wil ik mischien als vijfde wiel aan de wagen mee, anders rij ik zelf. Is geen punt. En zoals gezegd is de kans ook reëel dat ik vertrek vanaf het adres van mijn vriendin en dan is er een heel andere en kortere route dan vanaf Drunen...
Welbedankt voor het aanbod overigens! :)

oh, Drunen is om de hoek.

Je bent van harte welkom,als is het met z'n 3-en achterin dan "gezellig" druk.
Misschien de makkelijkste oplossing om vanuit je vriendin aan te rijden.  :hehe:

ik merk het wel ;D

Ad.

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op oktober 20, 2010, 19:43:29
Dat zou inderdaad een optie zijn. Maar is die kabel dan wel geoptimaliseerd voor LFE? De Nordost is dat nl. wel en is niet zomaar een interlink die je ook tussen 2 andere apparaten kan gebruiken.

Maar ik ga mijn Nordost Bassline SW niet vervangen, hoor. Ben er heel erg tevreden mee en Bjorn heeft er ook niets over gezegd. Ik denk dat ik het anders wel te horen had gekregen ;)

Ik snap dat men niet snel een NordOst Bassline SW gaat inruilen tegen een andere kabel. Toen ik mijn subwoofer gekocht had nu circa 6 weken terug zat ik ook naar deze kabel te kijken, helaas bleef het bij kijken :D omdat ik andere prioriteit had en deze is dus inmiddels ook vervuld. (Nieuwe Luidsprekers in mijn HT).
De Bassline van NordOst blijft bij mij op het lijstje staan om mijn Supra te vervangen. Maar alles op zijn tijd. ;D.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 21, 2010, 21:07:04
Ik snap dat men niet snel een NordOst Bassline SW gaat inruilen tegen een andere kabel. Toen ik mijn subwoofer gekocht had nu circa 6 weken terug zat ik ook naar deze kabel te kijken, helaas bleef het bij kijken :D omdat ik andere prioriteit had en deze is dus inmiddels ook vervuld. (Nieuwe Luidsprekers in mijn HT).
De Bassline van NordOst blijft bij mij op het lijstje staan om mijn Supra te vervangen. Maar alles op zijn tijd. ;D.
Het is echt een fantastische en snelle kabel. Bovendien makkelijk te plaatsen. Feit dat ze zelde 2e hands worden aangeboden zegt genoeg denk ik ;)
Showcase - Topic