Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober 18, 2010, 19:18:57
:clapping:

Ik ken de Monolith niet, maar wat ik ervan gelezen heb is het ook een goede sub. Hangt natuurlijk van je ruimte af of je de flexibiliteit van een DD nodig hebt. In mijn geval was het precies wat ik nodig had, snelheid en DSP met EQ. En bovendien had ik ook nog wat power :D
denk ook dat Raphie het ruimteafhankelijk bedoelt heeft :D :angel:

Citaat van: CoSo op oktober 18, 2010, 19:19:31
je krijgt nog gelijk ook
maar natuurlijk >:D >:D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Citaat van: HTip op oktober 18, 2010, 19:22:35
Heb je de knoop al doorgehakt? Dat is snel :o
Als het nu niet tegen zit wel, de SPL is namelijk al verkocht.

Citaat van: HTip op oktober 18, 2010, 19:22:35
Geldt dat ook voor de beamer :P :D
Dit slurpt helaas het budget van de projector weg, maar gelukkig heb jij geen haast

Denk ook niet dat mijn zolder nu geschikt is voor HT. :-\

HTip

Citaat van: CoSo op oktober 18, 2010, 19:41:26
Als het nu niet tegen zit wel, de SPL is namelijk al verkocht.
Dat is snel gegaan. Dus wellicht heb je de DD12 al voordat je naar mij toekomt ;)

Citeer
Dit slurpt helaas het budget van de projector weg, maar gelukkig heb jij geen haast

Denk ook niet dat mijn zolder nu geschikt is voor HT. :-\
Ik heb zeker geen haast. Kan zelfs de nieuwe beamer tegen die tijd met spaargeld volledig financieren en de beamer daarna verkopen. Liever niet natuurlijk, want dan mis ik de rente op het spaartegoed ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Ik lees dat je weer een mooie upgrade gepland hebt.  :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 18, 2010, 22:48:44
Ik lees dat je weer een mooie upgrade gepland hebt.  :D
Yep! Het gaat wel wat snel allemaal, maar dit was weer zo'n spreekwoordelijke buitenkans ;)

Mijn hele set komt zo beter in balans, maar dan moet het natuurlijk ook een keer genoeg zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Grindtegel

Citaat van: HTip op oktober 18, 2010, 22:52:00

, maar dan moet het natuurlijk ook een keer genoeg zijn...

Geloof je het zelf  ;D :devil:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

HTip

Citaat van: Grindtegel op oktober 18, 2010, 22:54:37
Geloof je het zelf  ;D :devil:
Als ik het vaak genoeg herhaal, heel misschien :tongue2: ;D

Het verlanglijstje wordt in ieder geval steeds korter...
Showcase - Topic

advr

als er de 13e nov nog maar een beamer hangt  :o :o
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: advr op oktober 19, 2010, 07:18:33

als er de 13e nov nog maar een beamer hangt  :o :o
:D Don't worry. In mijn advertentie staat niet voor niets beschikbaar in december/januari ;)
Showcase - Topic

advr

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 07:51:25
:D Don't worry. In mijn advertentie staat niet voor niets beschikbaar in december/januari ;)

totdat iemand hem NU wil hebben ;D ;D

ik kan altijd mijn Epsonnetje meenemen :baaa: :baaa:

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

WickedGame

Het is dat ik geen beamer in mijn huiskamer kwijt kan, anders was ik allang en breed verkocht aan dit beestje.

Marsh

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 08:05:40
Het is dat ik geen beamer in mijn huiskamer kwijt kan, anders was ik allang en breed verkocht aan dit beestje.

Dan zet je hem op de gang.  :baaa:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

WickedGame

Citaat van: Marsh op oktober 19, 2010, 09:42:00
Dan zet je hem op de gang.  :baaa:

Jij kent mijn gang niet  ;D die is acoustisch onverantwoord  :P

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Heb je geen tuin? Deze beamer heeft een enorme lichtopbrengt!!  :thumbs-up:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: advr op oktober 19, 2010, 07:58:31
totdat iemand hem NU wil hebben ;D ;D

ik kan altijd mijn Epsonnetje meenemen :baaa: :baaa:
Laat ik gewoon niet toe ;D Maar fijn om te weten dat we een beamer hebben mocht het mij moelijk gemaakt worden.

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 08:05:40
Als je iemand weet die zo'n prachtige beamer wel kwijt kan, dan mag je dat best doorvertellen ;)

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 12:34:30
Heb je geen tuin? Deze beamer heeft een enorme lichtopbrengt!!  :thumbs-up:
:D Zou inderdaad kunnen, maar dan heb je wel een scherm van Screen Innovations nodig :D
Showcase - Topic

Snowmaster

Straks heb je alle weergevers vervangen. Scherm, beamer, kabels, voeding....behalve de speler.
Wat nu?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Etiennevh

Trouwens Philip,

Valt er nog een upgrade te behalen in die Nordost Bassline kabel die je van de SVS op de DD18 hebt overgeheveld? Ik kan me voorstellen dat een DD18 een heel andere sound kan hebben met een "betere" kabel? (bijv. inakustik)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Snowmaster op oktober 19, 2010, 20:34:40
Straks heb je alle weergevers vervangen. Scherm, beamer, kabels, voeding....behalve de speler.
Wat nu?
Ja, wat nu? :unsure: :D

Citaat van: celerontje op oktober 19, 2010, 20:41:33
Receiver? ;D
Ga je mond spoelen! De SR9600 gaat, mits ie goed blijft werken, echt nog een aantal jaar mee. Ik heb niks met 3D, dus HDMI 1.4 heb ik niet nodig. HDMI over CAT6 zie ik ook niet snel gebeuren...

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 21:42:53
Niet vloeken in de kerk.
Precies!
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 20:47:32
Trouwens Philip,

Valt er nog een upgrade te behalen in die Nordost Bassline kabel die je van de SVS op de DD18 hebt overgeheveld? Ik kan me voorstellen dat een DD18 een heel andere sound kan hebben met een "betere" kabel? (bijv. inakustik)
Ik denk het niet. Hij ziet er misschien heel simpel uit, maar de Nordost Bassline is een hele goede kabel. Inakustik heeft geen sub-kabel in de Referenzklasse. De Nordost is ook niet goedkoop ;) Maar ook daar heb ik een mooie deal gehad...

BB&G levert dacht ik de Nordost Bassline SW altijd uit bij installaties. Geldt ook voor de Supra HDMI.
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 23:18:15
Ik denk het niet. Hij ziet er misschien heel simpel uit, maar de Nordost Bassline is een hele goede kabel. Inakustik heeft geen sub-kabel in de Referenzklasse. De Nordost is ook niet goedkoop ;) Maar ook daar heb ik een mooie deal gehad...

BB&G levert dacht ik de Nordost Bassline SW altijd uit bij installaties. Geldt ook voor de Supra HDMI.
Dat betekent dat jij er 1 extra hebt gehad bij de uitlevering van de DD18? :D

Oké, was meer een vraag uit nieuwsgierigheid. Ik heb me er niet verder in verdiept. Tis trouwens geen lelijke kabel om te zien. Ik houd wel van die leuke kleurtjes. Maarja, daar koop je een kabel niet voor he ;)

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 23:27:59
Dat betekent dat jij er 1 extra hebt gehad bij de uitlevering van de DD18? :D
Grapjas! :D Die kabel kost nieuw €299...

Citeer
Oké, was meer een vraag uit nieuwsgierigheid. Ik heb me er niet verder in verdiept. Tis trouwens geen lelijke kabel om te zien. Ik houd wel van die leuke kleurtjes. Maarja, daar koop je een kabel niet voor he ;)
Ik zie er maar heel weinig van. Zeg maar niets, want er staat een klein kastje voor :D
Mocht je die kabel overigens ergens 2e hands kunnen krijgen niet lang twijfelen...
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 23:31:35
Grapjas! :D Die kabel kost nieuw €299...
Ik zie er maar heel weinig van. Zeg maar niets, want er staat een klein kastje voor :D
Mocht je die kabel overigens ergens 2e hands kunnen krijgen niet lang twijfelen...
Weet ik, heb je eerder gePMed ;) ik hou de markt wel in de gaten :) Haha ja, een heel klein kastje. Jammer van de kabel  :laugh:

Even twijfelen over de prijs wellicht, meer niet ;)

Wel raar trouwens, ik vond een recente prijslijst waar de 5m versie 299,00 kost. Toen drukte ik per ongeluk op een andere link: daar is de 5m versie 259,50. Een prijslijst uit 2005. Wel raar dat de prijzen duurder worden!  :plain: check: http://www.xs4all.nl/~etmriwi/forum/nordost_prijslijst_2005.pdf